• 8.345.948 stemmen

The Invisible Circus (2001)

Drama | 92 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Adam Brooks

Met onder meer: Cameron Diaz, Jordana Brewster en Christopher Eccleston

Plot The Invisible Circus

"A story of friendship, freedom and fate that could only happen in the Sixties."

Een tienermeisje reist in de jaren 70 naar Parijs. Ze probeert daar informatie te krijgen over de zelfmoord van haar zus. Ze wordt verliefd op de vriend van haar overleden zuster.

imageimageimage

avatar van Tigger

Tigger

Slappe film, slap verhaal. Niet meer dan 1* waard. Jammer maar helaas.

avatar van Redlop

Redlop

Cameron Diaz gaat in de jaren '60 naar Europa om aldaar de wereld te veranderen.

Goed.

In Amsterdam gaat ze daarom hash roken en in Parijs neemt ze deel aan de revolutie ( huh?...was er een revolutie dan?...ja blijkbaar). Ze wordt een wilde hippie en belandt als zodanig in Berlijn, waar ze vrij snel lid van de Rote Armee Fraktion wordt, zoals wel vaker gebeurt bij die hippies.

Haar zusje ga...wacht even...ik ben zomaar de Anjerrevolutie in Portugal vergeten waar ze geloof ik ook nog een rol in had. Bij deze. Nou heb ik alle revoluties en cliché's wel gehad geloof ik.

Haar zusje gaat naar haar op zoek. Knap om een actrice te casten die legendarisch weinig uiterlijke overeenkomsten (zie poster) met Cameron Diaz heeft.

Affijn: 1,5*

avatar van Flipman

Flipman

Verhaal was wel leuk, maar ik had aan het einde gewoon zoiets van: "Is dit 't nou??" Een film kan je achterlaten met en leeg gevoel en dat kan positief of negatief uitpakken. In dit geval zeer negatief.

avatar van danfloz

danfloz

Wat een slecht circus zeg. Betaal je 10 euro entree, en vervolgens is hij onzichtbaar!

kappeuter (crew films)

Jij bent zeker de leukste thuis.

avatar van Elementofone

Elementofone

Vanavond op tv. Maar dankzij een lage imdbscore en deze negatieve reacties ga ik voor een andere film.

avatar van Sifra

Sifra

Ik vond het absoluut geen slecht verhaal en ook nog eens goed gespeeld. (einde viel idd een beetje tegen) Als die man haar had vermoord en je was er aan het einde achter gekomen was het een stuk spectaculairder geweest wat mij betreft!

Ook niet echt mijn genre maar goed acteerwerk en aangrijpend verhaal.

avatar van nightbreed

nightbreed

Ik vond dit een boeiende en sfeervolle film, snap niet dat deze film zo laag scoort.

avatar van flashy

flashy

Het verhaal had potentie, maar dit werd niet waargemaakt. Het begin was aardig en het verhaal is goed gespeeld, maar voor de rest..

Niet meer dan 2 * waard.

avatar van stratmans

stratmans

mooie film, mooie beelden van rondreis