Shark Bait (2006)

Verenigde Staten / Zuid-Korea
Animatie / Familie

geregisseerd door Howard E. Baker en John Fox
met de stemmen van Freddie Prinze Jr., Evan Rachel Wood en Rob Schneider

De doodgewone vis Pi komt terecht in het exotische rif om bij zijn tante te gaan wonen. Daar ontmoet hij de prachtige Cordelia, waar hij meteen als een blok voor valt. Maar Troy, de gemeenste haai in de oceaan, domineert het rif. En om het nog erger te maken, heeft hij ook nog zijn oog laten vallen op Cordelia. Pi moet samen met zijn nieuwe vrienden proberen om Troy te slim af te zijn en tegelijkertijd het hart van Cordelia te winnen.

avatar van jeroentjuhhhhh
Klein stukje gezien, matige animaties en helaas nederlandse dub, die trouwens lachwekkend slecht was.
Verhaal onorigineel, en humor ontbreekt voor de wat oudere kijker.
Ga geen stem uitbrengen, want dan moet ik hem toch voor langer dan 20minuten bekijken..lijkt me wel zo eerlijk.
Maar een hoge score zal het niet gekregen hebben..

avatar van Nicolage Rico
Net een stukje gezien. In vergelijking met Nemo e.a. heeft deze film een hoog B-gehalte. De animatie is nogal zwak, maar voor kinderen gewoon een genietbare film.

kaydegreef
Ik vond dit echt een slechte film. Weinig goede grappen en veel saaie scènes. Geef mij dan maar "FInding Nemo" of "Shark Tale".

avatar van gukker
Vond Finding Nemo fantastisch,
toen kwam er de Finding Nemo kopie Shark Tale, deze vond ik bizar slecht
En nu is er dus met haaibaai een kopie van een heel slechte kopie gemaakt, dan neem ik de moeite niet meer om hem te kijken.

avatar van Mug
Mug
Schaamteloze meelifterij met Finding Nemo en Shark Tale (en Karate Kid). Maar dan in veelal afzichtelijke animatie. Dat deze rotzooi nog een volwaardige bios-release heeft gekend is zeer ernstig. Gelukkig valt er toch nog iets te genieten met de geinige bejaarde bijrolletjes. Zelfs als tussendoortje een mislukt produkt.

avatar van movie acteurs
De film wil inderdaad meedoen met de films Finding Nemo e.a. De animatie van de film is gewoon lelijk en ziet eruit als de tegenwoordige peuter pc spellen. Het enige echt leuke is dat er een paar bekende Amerikaanse acteurs achter de studio zaten om hun stem hier aan te verspillen. In ieder geval is Sharkbait on-origineel + niet geslaagd. 1,5.

avatar van Fran
De animatie vind ik wel op zich wel mooi maar het verhaal boeide zowel mij als mijn dochter toch wat minder. En daarbij valt de animatie in vergelijking met Finding Nemo en dergelijke toch wel behoorlijk in het niet.

Dick2008
Wat de kleurige zee-omgeving betreft is de animatie mooi gedaan. Wat de zeebewoners betreft wisselt het een beetje. De haai en zijn vriendjes zijn bijvoorbeeld wel aardig gedaan. De Nederlandse stemmen zijn ook verschillend. Wel een heel drukke film. Als ik het geluid uitzet bevalt de film me eigenlijk beter, al is het dan wel moeilijk te volgen, ook al stelt het verhaal niet zo heel veel voor. In zijn geheel toch wel redelijk 3.0.

avatar van tattoobob
Belabberde animatie film die er heel slecht uitziet....animatie films uit die tijd kunnen veel beter zijn....natuurlijk is dat o.a een budget verhaal maar soms kan je beter niet zo,n film maken.
De film zelf doet aan andere films denken kwa verhaal dus echt origineel is het ook niet.
Lekker links laten liggen dit wangedrocht.

avatar van Rico120
heb deze film gezien en dan nog wel in het nederlands zelfs ik vond deze film bagger