Wild Cherry (2009)

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door Dana Lustig
met Tania Raymonde, Rumer Willis en Rob Schneider

Helen McNicol is een knap schoolmeisje. Ze is tot over haar oren verliefd op haar vriendje Stan. Jammer genoeg komt ze erachter dat haar vriend haar gebruikt om in het "bang book" van de school te komen. In het ''bang book'' staat een lijst die is bijgehouden door de jongens van het voetbalteam, waarin hun seksuele veroveringen worden doorgegeven. Helen staat dit niet toe en besluit samen met enkele andere meiden wraak te nemen.

avatar van Lexcoaster
Hmmm, klinkt cliché maar toch ook best wel grappig. En het zal vast mooie vrouwen bevatten, altijd een +.

zie weinig grappigs in de trailer
maar dat kan ook positief zijn natuurlijk omdat je soms alle grappen van een film in de trailer al heb gezien

vanavond maar even kijken wat het is
vind rob schneider niet zo geweldig maar zijn films kijken wel leuk weg meestal

avatar van SSeagal
Wat een tijdverspilling was dit zeg De film probeert zo zijn best om grappig te zijn, maar dit wil niet lukken. Om toch nog grappig te kunnen zijn, steelt het schaamteloos een reeks grappen uit American Pie, alleen dan niet grappig. Ik telde zeker zo'n vier a vijf grappen die zo uit American Pie kwamen, maar dan net een tikkeltje anders gedaan. Rob Schneider had de film nog kunnen redden, maar zijn rol is veel te klein, niet noemenswaardig. Al met al een dikke flop, kun je beter American Pie nog eens herbekijken. *1/2

avatar van xaid
Als je de trailer hebt gekeken , dan heb je automatisch de film ook gekeken ..

avatar van svauke69
Ik heb gewoon de film bekeken zonder dat ik iets wist van de trailer en het was nog te smaken lauter als tijdsverdrijf.Maar als film zit er echt heel weinig in vind ik.Als je je op het einde afvraagt wat je nu eigenlijk gezien hebt is het antwoord heel erg kort...

mug13
Leuke film voor als je 16 bent en net sex hebt ondekt alhoewel tegenwoordig is men er steeds eerder bij.Heb deze film ondanks ik geen 16 ben wel afgekeken,en laten we eerlijk zijn alles wat je in deze film te zien krijgt hebben we eigenlijk allemaal wel eens eerder gezien in andere films.

avatar van rotjuh
Geen onaardige film, het is zoals gemeld een film waar je al 1000 in een dozijn hebt gezien waarschijnlijk.
Vult leuk je avond maar niet bijzonder, helaas kom ik niet verder als 2 sterren.
Wel kijken hoor want het is zeker geen bagger film.

avatar van erpunited
Redelijke film. Een standaard komedie. Heel voorspellend. Beetje geprobeerd om American Pie na te apen. Beetje jammer. Wel vermakelijk om een keertje te kijken op een saaie zondagmiddag. Niet nadenken en onderuit deze film kijken

Highschool komedie die maar niet uit de verf komt het is allemaal vrij standaard maar dat hoeft niet te betekenen dat de film niet aardig had kunnen zijn, een gemiste kans.

avatar van blurp194
Aardig maar wel erg cliche highschool filmpje met als enige aardige plusjes de kleine rolletjes van Rob Schneider en Tia Carrere.

avatar van TimZor
Pfff dat de gids 3 van de 5 sterren gaf voor dit prulwerkje. Dat bewijst weer eens dat ze er (bijna) altijd naast zitten daar !

avatar van 1311811
@TimZor: het verbaasde mij ook dat Veronica hier 3 sterren voor gaf, ik ben het ook niet altijd met ze eens! Meer dan een 4 = 2.0 sterren kan ik hier niet voor geven. Deze film zou à la American Pie zijn (maar dan vanuit het perspectief van de vrouwen), maar ik kan het daar totaal niet mee vergelijken.....

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Wat een bijzonder slecht gemaakte troep, deze wilde kers. De talloze pogingen om grappig te zijn zorgen bijna voor plaatsvervangende schaamte, hoewel het moeilijk is om ze 'pogingen' te noemen als de meeste grappen gewoon letterlijk zijn gekopieerd van andere films. De film doet alles volgens het uitgekauwde boekje, alleen dan nog eens tig keer zo slecht getimed en geschreven. Vervelende karakters, bijzonder lelijk gefilmd en boven alles echt geen moment ook maar een klein beetje grappig of charmant. Het zegt al voldoende als blijkt dat de hoogtepunten van je film van Rob Schneider komen. Veel dieper kun je volgens mij niet zakken.

1 ster.

avatar van juliegirlxoxo
Hier en daar eens een leuk grapje maar daar blijft het ook bij

HALVE TAMME.
mug13 schreef:

Niks aan toe te voegen.

Niet echt slechte film maar zeker niet goed.
Eerste 60 min ging nog en dan ging het bergafwaarts.
Standaard voorspelbare film. Er zijn er zo meerdere.

avatar van ehgeahrev
Met Rumer Willis, jawel, de dochter van. Dan moet het wel een goede film zijn. Kan toch niet anders.

avatar van ILDIB
vreselijk suf. En die Willis is en houten klaas.