The Benchwarmers (2006)

geregisseerd door Dennis Dugan
met Rob Schneider, David Spade en Jon Heder

Het verhaal over drie mannen die allesbehalve atletisch zijn en daarom vroeger bij het sporten nooit werden uitgenodigd om mee te doen. Uit frustratie over hun kinderjaren, richten ze samen een driekoppig honkbalteam op en nemen ze het op tegen scholierenteams op volle sterkte. Onverwachts blijkt hun initiatief zeer veel kinderen, die zich achtergesteld voelen omdat ze niet zo goed kunnen sporten, aan te spreken.

avatar van Xen0n
Alle cliches zijn weer uit de kast getrokken. Ik heb me erg vermaakt, grappige acteurs! Wel leuk

avatar van JDM
JDM
Een 0,5 * voor dit dramageval. Wat een zeer kinderachtige film is dit zeg. Humor die ik leuk vond toen ik 10 was. Zoals gezegd een echte kinderfilm.

Blarown
superleuk en word heel erg ondergewardeerd!!
hij was gister op tv aardig laat en ik was van plan om beetje vroeg naar bed te gaan toen zag ik deze film voor maar een klein stukje en toen heb ik hem gelijk ook helemaal afgekeken

supergrappige humor en acteurs

avatar van Purmerend
Dat oefenen op die brievenbussen en dat die ene gozer de verkeerde kant op loopt wanneer hij op het honkbalveld de bal eindelijk raakt vond ik wel lachen.

Ik heb me echt vermaakt met deze film, Rob Schneider is weer helemaal geweldig

Ik kan nog steeds niet geloven dat er zoveel mensen op moviemaker zijn die dit slecht vinden. Dit is toch echt zo'n feel good film.
Vind het zelf wel heel leuk

avatar van simonvinkie
Cliche, sentimenteel en verder weer een doorsnee flauwe komedie met Rob Schneider, maar toch moet ik eerlijk zeggen dat ik iets veel ergers had verwacht. Sommige one-liners en personages zijn inderdaad wel geinig. Speciaal was het zeker niet. Jammer genoeg was het laatste half uur weer vreselijk sentimenteel en cliché. Sowieso was het hele verhaal vrij voorspelbaar, maar toch vond ik het vermakelijker dan ik in eerste instancie had verwacht. Maar nogmaal, bijzonder is het allemaal niet. Doorsnee Rob Scheider komedie, wat heel af en toe wel grappig is. 2*

avatar van sofripa
Rob Schneider, dan weet je wel. Meligheid ten top. Soms een aardige grap.

avatar van Lexcoaster
Infantiel, cliché, sentimenteel, voorspelbaar en doorsnee. Totaal onleuk als je het mij vraagt. De kinderachtige en voorspelbare humor is niet leuk, maar de film wordt al helemaal tenenkrommend als men er in het laatste half uur een flinke dosis sentiment aan gaat toevoegen. Ook spelen de, overgens redelijk bekende, acteurs niet overtuigend.

Er zijn betere sportkomedies, 1,5*.

Revenge of the nerds in een ander, minder jasje

Redelijk.

Begon wel erg goed. De drie losers bij elkaar zorgt voor een aantal erg leuke scenes. Jammer dat daarna de league begint, waardoor het wat meer naar een sportfilm gaat neigen. Al helemaal jammer van het uberfake einde, vind het altijd zo onnodig.

Beetje rare opzet. Schneider is de serieuze acteur in deze film, de weirde typetjes worden voorbijhouden voor bijrollen. Die doen het dan wel erg goed. Heder, Spade en Swarsdon zorgen voor genoeg lollige scenes. Alleen zo vreemd dat de pit er wat uitging na halverwege, uitgezonderd enkele losstaande scenes (het dwergje in z'n kelderfort).

Hoogstaand is het zeker niet, wel vlot vermaak dat jammer genoeg naar het einde toe wat ontspoort. Wel één van de betere Schneider films totdusver al komt de humor dan vooral van z'n metgezellen..

avatar van mnrk
Yeah, I bet you're a real good catcher... of donuts in your mouth.

Blijft nog steeds een leuke komedie...

Het verhaal is natuurlijk lekker voorspelbaar maar het blijft allemaal gewoon leuk om naar te kijken...

Ook het acteerwerk is in orde en Rob Schneider, David Spade en Jon Heder zorgen hier dan ook voor...

avatar van Pelagatti
Vermakelijk filmpje met hier en daar leuke typetjes. Rob Schneider doet het op zich ook wel goed als 'serieus' personage. Verhaal is voorspelbaar, maar blijft boeien door de hoeveelheid grappige situaties. Ruim voldoende!

avatar van xxsilversurferxx
wat heb ik me dood lopen ergeren aan die personage van Jon Heder , ik moest meteen aan Adje denken en ja die haat ik al helemaal

avatar van JoeCabot
Aardige freakshow. Jammer van het moraaltje.

Vooral de albino met een fobie om zijn kamer te verlaten wist een smile op mijn gezicht te toveren. Maar ook de videotheekmedewerker (Spade) en de krantenjongen (Heder) gingen lekker full retard. Goed voor 80 minuten pretentieloos vermaak.

Erg sneu dat die fun regelmatig onderbroken moest worden door een 'levensles'. Ik had het na 1 keer wel begrepen: nerds pesten is niet OK. Niet nodig om hier continu op te hameren. Schneider zette ook een weinig geloofwaardige moraalridder neer. Erg fake.

Ook fake, én kitscherig: het speelgoed van de miljonair gespeeld door Jon Lovitz. Lekker origineel

2* voor de film en nog een halve ster voor het kapsel van David Spade. 2.5*

avatar van Spetie
Ik moet zeggen dat ik het soms wel geinig vermaak vond. Het begint allemaal erg grappig en al die losers bij elkaar vormen op zich wel een grappig stel. Rob Schneider is in een iets serieuzere rol wel redelijk, maar het zijn vooral zijn metgezellen, die voor de humor zorgen.

Halverwege wordt het allemaal wel wat minder leuk. De honkbalwesdstrijden zorgen een beetje voor teveel herhaling en ook zitten er richting het einde net teveel moraaltjes in verweven. Maar verder is het op zich best vermakelijk.

Geinige bijrollen, een zeer prettige speelduur en wat leuke vondsten, zorgen ervoor dat het allemaal goed kijkbaar is. Alleen jammer van van de vervelende moraaltjes, anders had ik hier zeker nog wel een voldoende aan kwijt gekund.

avatar van ambrosini
Leuke familie film

Redelijk, wel erg voorspelbaar en simpel.

avatar van missl
Kinderachtige toestand met rare types.

avatar van Kondoro0614
The Benchwarmers

Er was niet zo heel veel aan dit filmpje. Droge humor ben ik normaal gesproken erg fan van maar dit werd gepresenteerd als een Disney XD film. Ja honkbal, normaal wel een leuke sport maar toch gecombineerd met deze film was er niet zo heel veel aan. Rob Schneider daar heb ik de pet nooit hoog van op zitten. Wat vind ik dit meestal een verschrikkelijke acteur zeg. Ondanks de Slap-stick komedie waar hij waarschijnlijk in thuis hoort is het totaal niet mijn type acteur. David Spade deed het oke. Jon Heder deed het ook wel oke. Het verhaal was erg slapjes en vond het niet echt leuk om te volgen. Het concept was wel leuk maar kon mijn aandacht ook niet bepaald vast houden. Jammer! Had er meer van verwacht, niet echt mijn type film dus. Gekeken op Netflix Nederland.

Leuke komedie. Een 3,0