The Benchwarmers (2006)

Komedie / Sport

geregisseerd door Dennis Dugan
met Rob Schneider, David Spade en Jon Heder

Het verhaal over drie mannen die allesbehalve atletisch zijn en daarom vroeger bij het sporten nooit werden uitgenodigd om mee te doen. Uit frustratie over hun kinderjaren, richten ze samen een driekoppig honkbalteam op en nemen ze het op tegen scholierenteams op volle sterkte. Onverwachts blijkt hun initiatief zeer veel kinderen, die zich achtergesteld voelen omdat ze niet zo goed kunnen sporten, aan te spreken.

avatar van Turkeyloverz
Lijkt me wel geinig..maar ik denk dat het de zoveelste flop van Schneider wordt.

avatar van moviefreak#1
Ook weer met de welbekende cameo's van Adam Sandler en Jon Lovitz zo te zien Maar ook met een rol voor Heder (Napoleon Dynamite)

Zal wel weer een Happy Madison productie zijn dan ...

Die Jon Heder met de gele helm heeft wel veel weg van ons eigen "Adje"

al met al idd weer een echte rob schneider film

Met Jon Heder die ook in Napoleon Dynamite heeft gespeeld die supercomisch was..hij lijkt idd veel op adje...

grappig filmpje zeker wel leuk, met vooral Jon Heder die hierin leuk speelt.

en ook een rolletje voor ''Sucre'' (voor mensen die Prison Break volgen) was erg komisch.

avatar van hannes64
daniel21 schreef:
grappig filmpje zeker wel leuk, met vooral Jon Heder die hierin leuk speelt.

Zeker een grappige film met een aaneenstapeling van leuke bekende humor ( Soms kom je echt niet meer bij ).
Vooral de fysieke `honkbal`humor was om te smullen.
Rob schneider speelt hierin een beetje een serieuzere rol, maar Spade , Hader, Lovitz en al die anderen gaven de film even `t extraatje humor mee.
Heb erg genoten van deze..........4****.

Kyle: I'm gonna call the cops!
Clark: We are cops!... We're navy seals!
Kyle: Navy seals aren't cops!
Troy: Aren't you our paperboy?
Clark: ...I'm undercover

avatar van Gang_Star
Vind het echt een leuke komedie, kon er wel om lachen...vooral dat moment dat clark iets in die grasmaaier gooit(denk een honkbal) en dat die andere hem dan door de grasmaaier op een gevoelige plaats terugkrijgt... maar ik vond Clark ook de lauwste, met zijn gele helm. Geweldig! erg leuk!

Leuke comedy die het moet hebben van de dialogen, niet dat de dialogen super sterk zijn maar gewoon erg grappig.

Schneider acteerd echt schandelijk slecht net als ie steeds niet erbij is met zijn gedachten.

David Spade, is redelijk tot goed maar zijn broertje Howie die is echt lachen in deze film.

Jon Heder van Napoleon's Dynamite, hij is weer echt grappig vind hem een groot talent hebben.

is geen hoogstand comedy werk maar gewoon erg vermaakzaam op een Nerdymanier.***

Ik had er niet echt veel van verwacht, maar er ging eigenlijk geen moment voorbij zonder dat het wel een beetje grappig was. Voor het vele lachen 3.5*.

Een 'feel good wegkijk movie' Beetje dom verhaal wat vooral kinderen leuk vinden.

28 september in de bios, maar zou er eerlijk gezegd het geld er niet voor over hebben

Ik vond het zeer slecht geacteerd. Ik geef deze film een 2½, vooral nadat ik net de film 'CLICK' heb gezien met veel meer inhoud en een film wat je aan het denken zet

Het is gewoon een domme wegkijkfilm die af en toe een smile op je gezicht tovert

wokkie

een 3 is wel geplaatst voor deze film.

Ik vond het wel een leuke film..

Het is geen film met diepgang of een sterk verhaal.

Meer voor lui op de bank liggen, zak chips en wat bier..
en dan verstand op nul en kijken.

Dan heb je toch nog een leuke avond..
(vooral met het bier dan he)

on topic.

Leuk film voor jong en oud..
simpel verhaal maar wel te kijken.

Het is een "domme" komedie dus verwacht geen diepgang
of sterk acteurwerk.

Een 3½ *

avatar van streeter
Morgen op DVD in de VS - ik zal 'm huren.

David Spade was op de radio een poos terug en vertelde dat de regisseur tegen Heder zei om gewoon weer als Napoleon Dynamite te praten in de film.

hmmm, viel tegen. de trailer was beter. ik begin me tegenwoordig te storen aan het té overdreven "goede" in de happy madison films. het zijn van die feel good movies maar een beetje té "EO land dag" achtig de laatste tijd. wel een paar leuke stukjes verder.

avatar van festool
Hele vermakelijke film voor als je een beetje melig bent, leuke grappen maar soms ook iets overdreven. Blijft een geinige film voor een keer, maar vind hem niet de moeite om te gaan bewaren voor in de collectie.

Rob Schneider heeft wel leukere films op zijn naam staan, meestal vind ik zijn films wel de moeite om te zien, zo ook deze hoewel ik hem minder vond dan al zijn andere films.

Als je als kind vroeger veel gepest werd, zullen sommige momenten uit deze film je doen denken aan die vroegere periodes, althans dat denk ik. Leuke komische film om te zien.

Ik heb toch zeker wel gelachen om deze film, ook al zijn sommige dingen wel een beetje heel erg droog. Maar toch 4*

Bah is zo een typische Rob Schneider film hé, gewoon 's avonds na het werken afleggen met een pintje erbij en er zonder meer naar kijken.

Heb me toch niet verveeld tijdens de film

Wth.. hoe komt het dat jullie deze film al gezien hebben, hmmmmmmmm?
You damned bloody pirates!

Damn, deze film viel me echt erg tegen
Waar was Rob Schneider? Want die kerel valt meestal op vanwege zijn humor.... nu viel ie amper op omdat hij niet eens grappig was, hij was meer de cool-dude ofzo. Ze hadden hem ook 'n nerd-rol moeten geven. Was beter geweest. En David Spade had ook beter gekund en over Jon Heder heb ik niets te zeggen, dit was de eerste film die ik zag waar hij ook in speelde, yep.. ik moet Napoleon Dynomite nog zien. En ehm.... hoe zat het nou met de cameo van Sandler dan? Ik heb hem niet 1 seconde in de film gezien, jammer. Ik had veel meer verwacht van deze film. Jammer

*2 sterretjes*

viel wel een beetje tegen ja, met Rob Schneider is het meestal wel leuk maar bij deze film viel het wel mee. was erg voorspelbaar maar toch op een paar momenten leuk.

Dunno
weet iemand hoe het reggae nummer heet dat gedeeltelijk wordt afgespeeld als ze een belangrijke wedstrijd gaan spelen ergens iets over de helft van de film.

het is een redelijk bekend nummer.

ik heb me tranen gelachen met die nurds hahaha

ik vond dit een zeer vermakelijke komedie !!

Volkomen waardeloze film. Grappen ontstijgen het "poep en pies" niveau nergens. Heb 'm halverwege uitgezet. 0,5 ster voor de moeite.

Wat een droge film! Wat een droge grappen! Echt geweldig.. heb echt gelachen..!

supergoede film, echt weer een keer een goede komedie en ook nog eens geschikt voor alle leeftijden, prima film.

avatar van IcU
IcU
Ik had geen hoge verwachtingen voor deze film (zwak verhaaltje, Rob Schneider) Toch keek ik de film, en viel hij erg mee. Rob Schneider was redelijk grappig en het verhaaltje vermakelijk. De personages waren erg leuk om te zien en waren zelfs op sommige momenten erg grappig (vooral dat Napoleon Dynamite figuur was grappig). Gewoon een vermakelijke film om een keer te bekijken. 3½*

avatar van FillumGek
Eindelijk afgelopen!

Ik dacht, dit wordt weer een vermakelijke komedie met een aantal leuke typetjes. Helaas bleek na een kwartier dat het hier om een uiterst kinderachtige, flauwe film ging.

Drie kneuzen die totaal niet atletisch zijn starten een baseballteam, dus zoals ik van tevoren al verwachtte zit het volgende erin:

- Ballen raken hoofd
- Ballen raken buik
- Ballen raken kruis
- Ballen raken overige lichaamsdelen
- Knuppel wordt weggegooid ipv bal
- Mensen lopen verkeerde kant op

- Hele dikke vette moraal
- Happy end
- enz enz

Al die kinderachtige, flauwe, niet-leuke dingen zitten erin en dat hebben we al zo vaak gezien. Echt totaal niet leuk.

Daarbij ergerde ik me echt ontzettend aan Clark. Het enige wat hij kan is domme opmerkingen maken en rotkoppen trekken. Die gast die niet tegen de zon kan was ook helemaal kansloos en niet grappig. Ik snap ook niet wat Mel moest voorstellen, dat hadden ze ook achterwege kunnen laten.

Verder slaat het ook helemaal nergens op dat een stel volwassen kerels erg fanatiek om de tafel zitten te bespreken hoe ze het team kunnen uitschakelen, omdat ze vroeger door hen zijn gepest. Allemaal erg zielig in elkaar gezet.

Ik ben nu ook serieus chagrijnig en had misschien nog wel een film willen kijken, maar na dit misbaksel heb ik even geen zin meer in films.

Conclusie: Waardeloze kinderachtige troep die ze absoluut niet hadden hoeven te maken. 80 minuten film, 75 minuten ergernis ( 5 minuten aftiteling niet meegerekend).

avatar van johanm3
Verrassend leuk filmpje. Adam is niet echt grappig in zijn films, dus gelukkig heeft hij het hier niet geprobeerd. elke minuut werd er wel wat grappigs gezegd of gebeurde er wat leuks.. 3,5 *

ik vind het totaal geen flop maar de moeite waard om te zien ik vond het echt een hele leuke film geen topfilm maar als je weer eens echt wilt lachen dan kan je zeker deze kijken ***3

avatar van BlueJudaskiss
Verhaal ziet er niet zo heel goed uit, maar Rob Schneider is altijd leuk.