The Benchwarmers (2006)

Komedie / Sport

geregisseerd door Dennis Dugan
met Rob Schneider, David Spade en Jon Heder

Het verhaal over drie mannen die allesbehalve atletisch zijn en daarom vroeger bij het sporten nooit werden uitgenodigd om mee te doen. Uit frustratie over hun kinderjaren, richten ze samen een driekoppig honkbalteam op en nemen ze het op tegen scholierenteams op volle sterkte. Onverwachts blijkt hun initiatief zeer veel kinderen, die zich achtergesteld voelen omdat ze niet zo goed kunnen sporten, aan te spreken.

avatar van Macmanus
Dit was triest

Zo nu en dan vind ik zo een komedie met handenvol “komische” acteurs wel eens leuk om te kijken. En deze film moet wel de meest treurige line-up aan komedie acteurs ooit hebben; Rob Schneider, David Spade, Jon Heder en Jon Lovitz. Maar u begrijpt dat ik deze film moest zien.
En tot mijn verassing was het helemaal niks.
Ik had nog een beetje gehoopt op poep en pis grappen maar behalve een paar scheten in het begin kreeg ik dat niet eens! Alleen een wijze les van een midget.

ik vond hem zeer geslaagd.
heb hem nu 2x bekeken en ik lig elke keer weer dubbel...
een echte aanrader

Macmanus schreef:
Dit was triest

Ik had nog een beetje gehoopt op poep en pis

ja dan moet je een tekenfilm gaan kijken dit was gewoon echt een leuke lachfilm heb platgelegen van het lachen

avatar van vincentclaesen
Domme film. Niemand lachte in de bios

0.5

avatar van deperry
Slechte film, zit werkelijk niet een leuk minuutje bij.
Je gaat je er op een gegeven moment zelfs aan ergeren.

ik heb me wel vermaakt met deze film, echt vond die domme idiote humor wat nergens op slaat, maar dat maakt het juist zo leuk !

Ik vond Jon Heder de ster van de film, en zeker niet Rob Schneider. Hij was gewoon niet grappig.
Ik heb wel zeer moeten lachen om de grappen(of meer dommigheden) van Jon Heder!
Overall: een leuke weg-kijk-film, waar je af en toe een beetje doorheen moet kijken.

avatar van blondegod8
In eerste instantie dacht ik dat dit weer zo'n 13 in een dozijn slechte humor film zou zijn. Dat valt echter reuze mee! Misschien geen topper maar wel erg leuk!! Jon Heder speelt sterk!! 3,5 *

Hij is gewoon lekker superflauw en ik kan me voorstellen dat hij voor sommige echt te flauw is maar voor mij was die goed op smaak, 3,5 ster.

Dit is werkelijk een van de meest dramatische films die ik heb gezien. Waardeloos!

Vanwege één grap die ik nog leuk vond krijgt die 1*, voor de liefdadigheid.

Ik vind het best een aardige film, gewoon domme humor.

ik vond het ook een leuke film, je moet wel een beetje in een melige bui zijn denk ik, als je niet echt vrolijk bent, vind je deze film waarschijnlijk ook niet leuk, want het is ontzettend "droge" humor ( zoals we dat dan zeggen ).

je moet dus een beetje kunnen lachen om de domste dingen .

en dat ging bij mij wel.

goede film een 4 *

Strudllkanudll
Droge film, ik heb mij er absoluut niet bij verveeld. Je weet van te voren wel ongeveer wat je in huis haalt en deze film was exact wat ik ervan verwacht had. Gewoon onzinnig verhaal, ondersteund met flauwe humor.

avatar van j0zman
Ik vond hem echt niets aan. Zeker voor een Rob Schneider film - waar ik persoonlijk wel fan van ben - is het een teleurstelling. Jammer.

Super lachen deze film. Als je niet houdt van droge humor moet je niet gaan kijken, voor de rest raad ik hem iedereen aan!

Snitz129
Leuke feel good film voor tussendoor.
Natuurlijk erg voorspelbaar maar daarvoor kijk je niet naar dit soort films.

Ongelofelijk slechte film. Ik heb bijna moeten huilen van miserie ipv lachen .. Ik had nochthans goeie verwachtingen omdat ik normaal gezien wel vd humor van Rob Schneider en David Spade hou. Maar deze film was echt waardeloos. Misschien dat 5 jaar oude kinderen deze film wel grappig vinden, maar ik vond er niets aan!

avatar van joeri89
Ik verwachtte wel veel van deze film omdat ik Rob Schneider wel goed vind. Maar het was echt een van de slechste films die ik ooit heb gezien. De humor in de film sloeg echt helemaal nergens op

avatar van otherfool
De gekke typetjes en rake one-liners zijn prima in orde, maar dat vreselijke sentiment in het laatste half uur... brr, dat verpestte de film behoorlijk.

2*.

avatar van GroovyDrummer
Wat een slechte film zeg....
Supersimpel, en niet eens lachwekkend..

die gast met dat zwaard achter die padvindermeisjes met die koekjes aan gaat... ge-wel-dig.

avatar van Midnighttemptres
eerste keer erg moeten lachen om die domme voor de hand liggende humor, gewoon omdat het zooo dom was:P
na het nog n paar keer te herzien met andere vrienden verveeld hij me nog al.. maar toch wel vermakelijk als je hoofd op -leeg- staat *3,0*

het is toch eigenlijk best wel een super grappige film en dat is toch al heel wat met rob schneider. Jon Heder speelt weer gewoon Napoleon Dynamite (komt hij ooit van dat imago af?). Leuk hoor een beetje een nieuwe versie van revenge of the nerds.

avatar van DaanRiver
Macmanus schreef:
Dit was triest

En tot mijn verassing was het helemaal niks.

he knock it off! Jon Heder is uberawesome (in Nap D.)
maar deze film zuigt aan alle kanten! 1,5 ster.. (die 0,5 is voor Jon Heder)

avatar van WB
WB
Tja, geen slechte film. Vermakelijk voor een zondagmiddag, met een aantal leuke acteurs. Gewoon je hoofd leeg en kijken. Vol cliché's, maar niet storend. Dat kun je weten bij zulke films...

2,5 *

avatar van kanjertje
Vond het wel een slechte film.
Eén van de slechtste die ik ooit gezien heb.
Er zat weinig of geen verhaal in de film.
Het overgrote gedeelte van de film speelde zich af op één of ander honkbalspeelveld.
De humor was zeer flauw en vaak absurd.
Alles kwam inderdaad vrij dom over.
En wat me ook is bijgebleven is dat ik het maar een vieze film vond :
verscheidene scenes waarin er neusgepeuterd werd, scheten laten boven iemands neus, plassen in een fles, kotsen in het beeld.....en zo zou ik nog kunnen doorgaan.
Ik snap niet dat deze film aan een gemiddelde score van 2,83 komt.
Voor mij hooguit 1,5 omdat ik goed gezind ben.

avatar van Ché Cliché
Ik vind dit soort films altijd wel leuk voor de paar grappen. Ook deze film is weer niet al te best. De humor is inderdaad flauw en af en toe absurd, maar sommige momenten vind ik toch hilarisch. Jon Heder is een held. 2 sterren voor deze film, bijna compleet door Heder behaald. Zonder Heder had het een stuk minder geweest.

avatar van thedudesons
rob schneider is altijd wel grappig en david spade ook wel maar jon heder maakte het trio kapot. geen leuke film

avatar van wwelover
thedudesons schreef:

Naja zeg. John Heder speelde juist super. Vond de film erg lachwekkend:) Rob Schneider was ok erg leuk en David ook. Leuk voor een middagje lachen:)

vincentclaesen schreef:
Domme film. Niemand lachte in de bios

0.5

Iets zegt me dat je niet in de bios bent geweest....