American Virgin (2009)

Alternatieve titel: Virgin on Bourbon Street

geregisseerd door Clare Kilner
met Rob Schneider, Jenna Dewan en Brianne Davis

Priscilla White is een studente die een beurs heeft van de groep 'Can't Hurry Love', een organisatie die maagd blijven tot het huwelijk promoot. Priscilla moet haar kamer delen met Naz, een wild feestbeest, die vele seksuele avonturen beleeft. Door een wilde nacht brengt Priscilla haar universiteitscarrière echter in gevaar.

2* omdat Jenna Dean meedoet. Verder niks.

avatar van Noodless
Buiten een smiley hier en daar is deze film niet echt grappig. Gezien zijn genre is dit toch al een vereiste. Het verhaal biedt weinig om de kijker meer dan een anderhalf uur te entertainen.
Rob Schneider speelt een andere rol dat we gewoon zijn. Misschien dat daarmee ook al wat grappen wegvallen. 4/10

Ik begrijp de lage score niet,ik vond deze film zeker niet slecht!

Dick2008
Films met Rob Schneider, het wordt steeds minder, sex getinte films vaak, hier is hij de tietenman, nou ja. Aanvankelijk erg flauw, al zitten er ook leuke momenten in en het wordt later toch nog een stuk beter, komt vooral door de contrasten tussen Naz en Priscilla. Leuke rol van Jenna Dewan. 4.0

avatar van tattoobob
Inderdaad deze is niet echt grappig!!!

avatar van 1311811
Ik ging maar eens eerder naar bed door deze film. Flauwe comedy, zoals Veronica zegt.