American Virgin (2009)

Alternatieve titel: Virgin on Bourbon Street

geregisseerd door Clare Kilner
met Rob Schneider, Jenna Dewan en Brianne Davis

Priscilla White is een studente die een beurs heeft van de groep 'Can't Hurry Love', een organisatie die maagd blijven tot het huwelijk promoot. Priscilla moet haar kamer delen met Naz, een wild feestbeest, die vele seksuele avonturen beleeft. Door een wilde nacht brengt Priscilla haar universiteitscarrière echter in gevaar.

Leuke film, Gewoon gestand op nul, bakje chips erbij. Verder niets speciaals, bekend verhaal, voorspelbaar, maar toch grappig zo nu en dan! al met al een leuke tiener film.

avatar van Ninto
Best te doen toch

avatar van mrwhite
man was dit een slechte film .
normaal heb je met rob schneider humor en nog eens humor maar pfff

avatar van nielszz
Schandalig slechte film. Overmatig gebruik van seks grapjes en onfunctioneel naakt maken dit een beschamende titel.

Ben je 13 en zoek je een film voor op een feestje, neem dan deze.

avatar van Stuurloos
Wat een bagger

1 * voor de boobies

Keek lekker weg. Niet extreem geweldig, maar ook zeker niet slecht.
Veel valt er natuurlijk niet over te zeggen. Grappig is wel dat wanneer je Jenna Dewan googlet, je direct sexy foto's te zien krijgt.

Heb me niet verveeld, hoewel alles wel voorspelbaar was.

Afgerond naar boven zijn dit 3 sterren.

avatar van MovieHolic
Rob Schneider weer... Ik heb zijn flauwe humor nooit echt kunnen waarderen. Ik denk dat ik deze maar mooi oversla

Nancy1980
gewoon verstand op 0, met een drankje en chippies erbij , is ie best leuk.

niet hilarisch
beetje warrig uitgewerkt
maar wel geinig om een keer gezien te hebben

jenna dewan, in "tamara" zag ze dr wel geil uit

Platte simpele all american film, slaapverwekkend

avatar van jeroentjuhhhhh
Pijnlijk slecht.

Om meteen met het enige lichtpuntje te beginnen: Jenna Dewan is opzich een leuke verschijning.
Daarintegen bevat de film totaal geen humor, zelfs in de flauwste vorm ontbreekt het hier volledig. Belachelijke poging tot 'komedie'.

Schneider met een rol waar zelfs hij zich voor mag schamen.
Nog een stap triester dan de laatste American Pie films die al beschamend waren voor dit genre.

Hou ontzettend van slappe komedie maar dit heeft daarmee niks van doen, waarmee dan wel? Niks.
Zelfs met flink wat bier op gewoon niet te doen deze meuk.
1.5* Omdat het vlot wegkijkt en Jenna hot is.

avatar van N811
klinkt goed .....

avatar van bvvlerken
Jongens/meisjes...in godsnaam niet kijken!
Flinterdun verhaal (kopie van Roadtrip) en nog niet eens knappe meiden.
Triest dat Rob Schneider (waarom ik normaal gesproken wel moet lachen) zich tot deze ellende heeft verlaagd!

Krijgt Schneider geen beter rollen meer????

wat een baggerfilm

De film keek lekker weg. Was niet sterk verhaal maar toch wel leuk om naar te kijken. Veel vrouwen en tieten.

De film was goed tot het weer van die standaard cliché einde is. Flauw verhaal. De film was niet vervelend om te bekijken. Maar hij was wel niet echt heel goed.

avatar van Drs. DAJA
Niet best dit, ik betwijfel ook ten zeerste of Rob Schneider ooit in een film zal spelen die nog degelijk uitpakt. Doorwrongen van cliché's en voor de hand liggende grappen wordt ons een eenvoudig doch totaal ongeloofwaardig verhaal voorgeschoteld. Ik kon helemaal niets met de "ow zo wilde" situaties waar onze protagnist zogenaamd in werd geforceerd en haar verandering gedurende de film doet het glazuur van m'n tanden kraken. Met kromme tenen en gefronsde wenkbrauwen dit festival van dramatisch saai formulewerk uitgezeten.

Leuke wegkijkfilm, verstand inderdaad op nul en lekker kijken

avatar van RooieBloemkool
American Virgin

Rob Schneider stond in het verleden, met films als The Hot Chick, The Animal, en Deuce Bigalow, garant voor goeie en echte lach-komedies. Ik weet dat hij in de laatste jaren in steeds mindere films speelde, zoals Big Stan, maar ondanks dat was ik toch nieuwsgierig naar deze film.

Het begin van de film, een korte introductie van de filmreeks 'Girls go crazy' welke een grote rol speelt in American Virgin, geeft gelijk het gevoel naar een B-film te kijken. Helaas wordt dit later in de film bevestigt met slecht acteerwerk, een flinterdun verhaal en cliché op cliché.

Hoe gereageerd wordt als Schneider schreeuwt 'Girls go Crazy' is verschrikkelijk onrealistisch gemaakt (ondanks dat het aangename televisie is) en de manier waarop de hoofdrolspelers acteren is ook ver beneden peil. Hoe Priscilla omgaat met haar kuisheid, en haar belofte om hier trouw aan te blijven, vind ik allemaal een beetje over the top. Op de helft van de film kon ik het einde al raden en bij elke scene was de afloop voorspelbaar. Helaas ook nergens een grap wat een grimas, laat staan een brede glimlach, op mijn gezicht wist te toveren.

Aangename beelden en.... verder eigenlijk niets.

avatar van Basso89
Niet echt een goede film. Lekker achterover met een bakje chips is deze film goed uit te kijken. Verwacht niet te veel van het verhaal. De schoonheid van Jenna Dewan maakt veel goed.

Eens met Basso89: dertien in een dozijn, dit soort films, maar ondanks dat een vermakelijke chips-bier-film.

Clichés, tieten en weinig verhaal.
Tis maar waar je van houdt

Typische American Highschool movie

Bier en chips a MUST!

avatar van Drikturpin
Big Stan daar heb ik dus echt wel om krom gelegen.
Nou eerdaags ben ik er klaar voor .

De film was wel grappig, ik vond alleen sommige stukjes iets te overdreven neer gezet

avatar van notorious_kim
Geen hoogvlieger deze film. Eigenlijk zeer voorspelbaar, maar er zitten wel enkele goede grappen in. Acteerprestaties zijn niet altijd even schitterend en de opbouw zit ook maar sus en zo. Goed voor een laag gemiddelde.

avatar van Courtes
Gister gekeken voor het uitgaan , met stuk of 16 lui .
echt genant dat gewoon niemand de hele anderhalf uur zowat lacht

avatar van the new guy
Een slap aftreksel van zovele andere slappe aftreksels

Tsjah... Ergens had het wel wat. Ik vond hem nog redelijk goed afwijken van de andere typische boob-humor films. Maar om het nou een film van hoogstaande kwaliteit te noemen, vind ik de film ook te veel eer aan doen. Het keek lekker weg, niets meer, niets minder. 2.5

avatar van moviemafketel
Komedie is het in mijn ogen absoluut niet. Paar keer moeten glimlachen. Ken die Dewan nog van Step Up en vind het wel een lekkere meid. Ik had gehoopt op een soort American Pie, maar helaas haalde deze film dat bij lange na niet. Genoeg tieten, maar die heb je na een tijdje ook wel weer gezien. Schneider een keer in een ander soort rol. Niet echt de grappenmaker die ik van hem gewend ben. Zijn dochter op het laatst die er even in geschreven is was wel pure armoede van de makers. Echt een ergerlijk slecht stukje was dat. De tieten die ik wou zien waren van Dewan, maar uitgerekend van haar krijgen we maar weinig tot niets te zien. Doe dan alles of niets zou ik zeggen. Film keek verder wel lekker weg hoor, maar zal weer snel uit mijn systeem verdwenen zijn. 2,5 sterren.

MoFeDu
Verschrikkelijk,

mist op elk vlak humor en laat me het huilen nader staan dan het lachen. Zelfs voor een zaterdagavondfilmpje gewoon verschrikkelijk en tot vervelens toe absoluut niet grappig.

1* voor de reclame tussendoor ofzo.