Group Sex (2010)

geregisseerd door Lawrence Trilling
met Josh Cooke, Tom Arnold en Rob Benedict

Herman (Tom Arnold) heeft een zwak voor stripclubs. Donny (Rob Benedict) heeft iets met specerijen, en Tiffany (Kym Whitley) is expert in de krijgskunsten. Dit zijn de nieuwe vrienden van Andy (Josh Cooke) nadat hij de vrouw van zijn dromen volgt naar een therapie voor mensen met een seksverslaving. In eerste instantie lijkt dit prachtig! Echter, terwijl hij zich verdiept in deze beminnelijke, maar beschadigde groep, geeft Andy steeds meer van zijn professionele en persoonlijke leven prijs.

iemand em al gezien/meningen??

avatar van deft0nes
Vooral de eerste 3 kwartier erg grappig. Daarna zakt het wat in. Sowieso zitten er door de film heen wat slechtere scenes tussen, maar over het algemeen toch best leuk.

avatar van Punky
Een leuke film met lachwekkende taferelen en goede acteurs. Ik heb me uitstekend vermaakt.

Tja wat kan ik hiervan zeggen. Op zich heb ik best een aantal keer moeten lachen, maar echt fantastisch leuk word het nergens.

Het is allemaal erg standaard en voorspelbaar maar dat kan je natuurlijk verwachten van zo'n film. Op zich had de film best wel een paar aardige karakters maar het gros was de moeite van het kijken niet waard.

Als je echt niets te doen hebt dan is deze film nog wel het kijken waard, maar om nou te zeggen dat ik hem aan kan raden nee..

2.5 ster

avatar van rroossiiee
Verstand op nul en kijken, verwacht er niet teveel van maar hij is wel leuk voor een keertje..

avatar van lagaiske
Aangenaam verrast!Deze film is niet zo meteen een komedie waarvan je huilt van het lachen maar wel de hele tijd een glimlach op je gezicht weet te toveren.
Ik heb me de hele tijd goed vermaakt.
Aanrader!

avatar van NickDG
Zeker geen slechte film...

Vond hem niet zo goed. De film heeft me wel niet echt verveeld. Verhaal zat wel iets in. Zitten paar grappige stukken in. Zitten ook een paar slechte stukken in.

mug13
lagaiske schreef:
Ik heb me de hele tijd goed vermaakt.
Aanrader!
Bij deze tekst/mening sluit ik mij volledig bij aan.Aanrader.

Ik ben totaal geen humor liefhebber maar deze was te doen vooral de conversatie's tussen de mensen met een sex-probleem waren soms echt leuk.
Ook kleine rol van Henry Winkler als Burton.

avatar van tal1b
kon me niet veel boeien. Opzich wel grappig dacht in het begin dat het om een AA meeting ging,
Bourbon
voor de rest was 't

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Vermakelijk voor een keertje, ook de acteurs doen hun werk zeker niet verkeerd maar het verhaal is erg standaard en naar het einde toe steeds voorspelbaarder.

Group Sex scoort een voldoende op acteer niveau maar slaat de plank mis in de uitwerking, niet te min is deze film zeker wel te kijken.

avatar van Jessen0wnt
Vermakelijke komedie voor tussen door. Hoewel ik moe word van de sexgrappen in de hedendaagse films waren deze wel wat vernieuwend of kon ik er in ieder geval WEL om lachen. De cast creëert een erorme sympathie en de verschillende humor tussen de personages werkte ook allemaal in het voordeel. Hiermee bedoel ik dat niet elk personage op dezelfde manier grappig werd gemaakt. De een was sarcastisch, realistisch en de ander was weer heel overdreven en a la scary movie. Als film niet echt een groot succes, maar vermakelijk; dat zeker. 3 sterren

Josh Cooke kan er wel wat van, hij heeft ontzettend goed geacteerd in deze film.
Ik vind hem wel wat weg hebben van Ben Stiller, zowel van acteren en uiterlijk.
Het verhaal was ook redelijk goed in elkaar gezet.

Het is een vrij doorzichtige film, maar toch heeft deze wel wat leuke verrassingen.
Hij kijkt in ieder geval lekker weg.

Een leuke film, persoonlijk gezien ben ik niet zo van dit 'genre'.
De film geef ik een ruime 2,5 ster.

avatar van chocodillen
Onderhoudens en dus prima weg te kijken. Bij vlagen erg grappig, afwisselend met vlakkere stukken. Leuk!

Gisteren deze film gezien. Hoort een komedie te zijn, maar helaas weer een komedie waar m'n mondhoeken niet 1 keer ook maar iets omhoog gaan. deze film is tijdverdrijf zonder dat hij grappig is.

Gemakkelijke, grappige, voorspelbare, sympathieke, vaak hilarische, romantische komedie (waar er waarschijnlijk inmiddels te veel van zijn gemaakt) met een misleidende titel, die subtiliteit en een duidelijke verhaallijn of inhoud mist. De film springt meer op en neer van een dwaze gebeurtenis naar een idiote situatie.

avatar van schumacher
Leuke onderhoudende film met een aantal leuke momenten in de film, het was ook geen saaie film, keek lekker weg en die odette yustman is echt wel een zeer schoon madam, een genot om naar te kijken .
De film zelf is geen komedie, eerder een romantische drama komedie zoiets in die richting maar dat mocht de pret niet drukken, ik vond het een deftige film, leuk om eens gezien te hebben.
Uiteraard bestaat er beter dan deze.

avatar van Shadowed
Laat kansen liggen.

Alhoewel een plot als dit op papier al niet een topper kan zijn, kan je het alsnog best leuk maken. Echter mist deze film een hoop kansen en maakt daarom minder indruk, maar ik ben er zeker van overtuigd dat het veel meer indruk kon maken.

Vooral Grunberg maakt indruk in zijn achtergrond-rol, maar ook Cooke en Annable voldoen. Maar vooral met de rol van Grunberg moest beter worden omgegaan. Hij had deze film veel meeslepender kunnen maken, maar de regie en het script werken niet mee.

Voor de rest is dit wel een vermakelijke, maar niet heel hilarische romcom. Laat je niet leiden door de opmerkelijke kijkwijzer, zowel op het gebied van seks als geweld (waarom staat dat symbooltje er dan ook) valt deze film reuze en reuzemee. Meer het niveau van een normale romcom.

Hier en daar wel een aardig momentje. De grappen voelen nooit geforceerd aan maar als de film meer kan knallen op het dramavlak valt het als een kaartenhuis uit elkaar. Op sommige momenten kan je het meeslepender maken, maar als de opbouw dan achter de rug is, zijn de karakters weer zo raar hysterisch die de best goed opgebouwde drama de grond inboren.

De film kruist ook soms harde onderwerpen maar die worden zowat lachend weggewuifd. Opmerkelijk dat ze überhaupt aan bod komen, want het valt best uit de toon. Voor de rest is het hele idee van de praatgroep leuk voor de entertainment, en daar ontstaan ook de meeste leuke momenten.

Het is jammer dat de regisseur te ongeduldig leek te worden bij een te lange drama-opbouw waarbij er vaak abrupt een hysterisch moment aankomt of verkeerd uithaalt. Daar ligt het grootste probleem eigenlijk wel, want voor de rest is dit wel een tandje beter dan de algemene Amerikaanse komedie.