The Outback (2012)

Zuid-Korea / Verenigde Staten
Familie / Animatie

geregisseerd door Kyung Ho Lee
met de stemmen van Yvonne Strahovski, Tim Curry en Rob Schneider

Johnny is een albino koalabeer in een wereld van grijze koalaberen. Hij wordt gezien als een freak tussen de overige beren. Door een speling van het lot krijgt Johnny onterecht de status van een actieheld. De dieren uit het binnenland roepen daarop de hulp in van Johnny om Bog - een gemene krokodil die er op uit is om hun woongebied over te nemen - aan te pakken. Johnny moet nu alles op alles zetten om aan de verwachtingen te voldoen...

avatar van Drifter
Hele leuke animatiefilm. Vet Australisch accent.
Disney-achtig verhaal met de nodige humor. Gaat nergens vervelen.