Dora and the Lost City of Gold (2019)

Alternatieve titels: Dora the Explorer and the Lost City of Gold | Dora the Explorer

Australië / Verenigde Staten
Avontuur / Familie

geregisseerd door James Bobin
met Isabela Moner, Eva Longoria en Temuera Morrison

Dora heeft samen met haar ouders het grootste deel van haar leven de wildernis verkend. Haar meest uitdagende avontuur staat haar echter nog op te wachten: de middelbare school. Wanneer haar ouders in gevaar zijn schiet Dora meteen in actie en neemt ze Boots, Diego en een groep tieners mee op sleeptouw. Naast de reddingsactie hopen ze het mysterie rond een verloren Incastad op te lossen.

• Vanaf donderdag 8 augustus in de bioscoop

Vanaf 8 augustus in de bioscoop (Paramount Pictures, via Universal)

IMDb trivia schreef:
This is the first Nick Jr. film to be released in theaters.

avatar van Donkerwoud
Haha, ik zie echt net de trailer en mis de toevoeging op MM. Maar dit ziet er verrassend oké uit, zeker voor de doelgroep.

avatar van predator
Welke doelgroep? Dit lijkt me voor kleintjes veel te eng.

predator schreef:
Welke doelgroep?

Kinderen vanaf 9 jaar en hun ouders.

avatar van BlueJudaskiss
Die trailer zag er nog echt leuk uit!

avatar van Donkerwoud
Al ben ik wel teleurgesteld als er niet minstens één 'breaking the third wall'- grap wordt gemaakt. Kom op, dat is een schot voor open doel.

avatar van predator
kappeuter schreef:

Kinderen vanaf 9 jaar en hun ouders.

Meisjes vanaf 9 hebben niks met Dora. Die zijn met Koreaanse bands bezig.....