Norm of the North (2016)

Verenigde Staten / India
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Trevor Wall
met de stemmen van Bill Nighy, Heather Graham en Rob Schneider

In de film gaan ijsbeer Norm en drie bevriende lemmings op zoek naar een nieuwe thuis wanneer de opwarming van de aarde hun vertrouwde stekje laat smelten. De dieren komen in New York terecht waar Norm aan de slag gaat als mascotte voor een bedrijf. Tot hij ontdekt dat hetzelfde bedrijf verantwoordelijk is voor de vernietiging van zijn oude woonplaats.

avatar van keimpeS
Deze animatiefilm kon mij niet echt bekoren, meer iets voor de kids. Bij soms tijden vond ik de animatie ook niet mooi, net of hadden ze het nog niet afgemaakt.(kwam slordig over in mijn ogen)