Marnies Welt (2018)

Alternatieve titels: Marnie's World | Marnies Wereld | Geheim Agent Marnie | Die Sagenhaften Vier | Spy Cat

Duitsland / België
Animatie / Fantasy

geregisseerd door Christoph Lauenstein en Wolfgang Lauenstein

De mollige oranje huiskat Marnie leeft een comfortabel leven bij de familie Sonnenschein. Op een dag laat Paul, die het verwende huisdier van zijn zus niet kan uitstaan, Marnie achter bij een landelijk benzinestation. De kat gaat op pad en wordt al gauw vergezeld door een luidruchtige hond genaamd Elvis, de ezel Anthony die beroemd wil worden als zebra en een neurotische haan met de naam Eggbert.

• vanaf vrijdag 27 september te koop op dvd