Last Breath (2019)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Richard da Costa en Alex Parkinson
met Chris Lemons

Een beroepsduiker zit vast op de bodem van de oceaan. Hij heeft slechts een beperkte zuurstofvoorraad en weinig kans op tijdige hulp. Hij is dus op zichzelf aangewezen en probeert zichzelf te redden. Slaagt hij erin te overleven?

avatar van dennismiddelhar
spannend tot de laatste minuut

avatar van princesspeach
Prachtige docu om te zien.... ook fijn dat er ‘ echte ‘ beelden werden gebruikt.
Ik bleef in spanning zitten. Deze docu zal ik niet snel meer vergeten. Aanrader!

avatar van swiper
"Adembenemend", idd. een aanrader !

Uitstekende documentaire over een duiker die door een ongeluk op de bodem van de Noordzee vast komt te zitten. Deels gereconstrueerd en deels de authentieke beelden (wat het uiteraard des te indrukwekkender maakt). Het eerste gedeelte is ook interessant om te zien wat voor bijzonder werk deze duikers doen.

avatar van burhmahn
Idd adembenemend goed!!

avatar van Jane123
Hele spannende film. Van begin tot eind. Absoluut een aanrader om te kijken.

Wat een ongelooflijk verhaal, spannend tot de laatste minuut..

avatar van Jake the muss
Tja.....gewoon schitterend dit......5*

Tja inderdaad erg spannende film, toch miste ik wel iets.

avatar van Arri
Zo dit is een indrukwekkende docu zeg. Lange tijd niet zo'n spanning doorstaan bij het kijken van een documentaire.

avatar van HarmJanStegenga
Prima documentaire, maar achter de krachttermen van de poster en veel reviews sta ik niet echt. Zo spannend en indrukwekkend was het nou ook weer niet. Daar is het gegeven denk ik toch te simpel voor.

Prima documentaire over een duikongeluk met een verrassende afloop.
Kijken maar !!

avatar van james_cameron
Spannend opgebouwde documentaire, duidelijk gemodelleerd naar het sublieme Touching The Void. Dat betekent ook hier dus een combinatie van interviews, echte beelden en nagespeelde scenes, met indrukwekkend en zeer meeslepend resultaat. Het ongelooflijke maar waargebeurde verhaal is dynamisch in beeld gebracht, met veel ijzingwekkende en aangrijpende momenten.