Norm of the North: Keys to the Kingdom (2018)

India / Verenigde Staten
Animatie / Komedie

geregisseerd door Richard Finn en Tim Maltby
met Andy Toth, Cole Howard en Maya Kay

Norm, de pas gekroonde ijsbeerkoning van het noordpoolgebied, moet New York en zijn huis redden. Maar Norm verandert van held in schurk wanneer hij beschuldigd wordt van een misdaad die hij niet begaan heeft. Hij moet met zijn vrienden samenwerken om zijn goede naam te zuiveren en zijn koninkrijk te redden in een hockeywedstrijd, waarbij de winnaar alles krijgt.