Deuce Bigalow: European Gigolo (2005)

2,12

geregisseerd door Mike Bigelow
met Rob Schneider, Eddie Griffin en Hanna Verboom

Deuce Bigalow, het "geschenk voor de vrouw" komt in de verleiding om zijn oude beroep weer op te pakken als zijn voormalige pooier T.J. Hicks (Griffin) hem uitnodigt voor een vakantie in het bruisende Amsterdam. Door samenloop van omstandigheden raakt Hicks betrokken bij een aantal mysterieuze moorden op de upperclass gigolo's van Europa. Deuce zal zijn charmes weer in de strijd moeten gooien om de naam van zijn beste vriend te zuiveren. Intussen bindt onze hunk ook de strijd aan met de machtige Europese Unie van Prosti-dudes en ligt er een gezelschap van abnormale, ongeduldige vrouwelijke cliënten aan zijn voeten...

306 BERICHTEN 19 MENINGEN
avatar van Kondoro0614
geplaatst: 18 februari 2014, 18:16 uur [permalink]
Deze viel vies tegen inplaats van deel 1

Jammer.

avatar van tattoobob
geplaatst: 11 november 2014, 12:17 uur [permalink]
Stukken minder in vergelijking tot het eerste deel zeg.
De grappen komen hier niet echt aan en de acteerprestaties zijn ook van een lager niveau.
Wel grappig dat de hollandse Hanna Verboom hier in mee speelt.

Rob Schneider heeft best een paar leuke films op z,n naam staan maar echt tot de top heeft hij het nooit gehaald en de laatste paar jaar zien we hem eigenlijk in nergens vatsoenlijks spelen.

Dick2008
geplaatst: 22 maart 2015, 15:16 uur [permalink]
Dick2008 schreef:
Net als de vorige keer toch weer erg gelachen om de vele grappen. Wat Rob Schneider en Eddie Griffin betreft heb ik wel gemengde gevoelens. Het beeld wat buitenlanders van Amsterdam hebben is trouwens nog zo iets. Toch zit de film zelf goed in elkaar en je moet er gewoon van houden van dit soort simpele humor.

Simpele sekskomedie, met een nietszeggende verhaal en een eenzijdig beeld van wat, in dit geval Amerikanen, hebben van Amsterdam. Een soort vervolg op de eerste Deuce Bigalow film. Dit kan handig zijn omdat in deze film ook weer vrouwen voorkomen met (extreme) handicaps. Anders kan dit heel raar overkomen. Schneider is wel grappig, Griffin is minder. Aardige rol van Hanna Verboom. Jeroen Krabbé zet ook een redelijke rol neer. Er zijn nog wat meer bekende Nederlandse acteurs in (piep)kleine rolletjes.
Niet alle grappen werken even goed, maar zitten ook tussen en blijven wel geslaagd, zowel visueel als woordelijk. Verder is het wel leuk gemaakt. Niet zo heel veel anders dan de eerste film, maar minder doordat ze er een mysterieverhaal in gooien. De bijeenkomst aan het eind duurt ook te lang. De eerste helft is leuk, te zien hoe Bigalow in Amsterdam belandt en met al die clichés waarna het steeds minder wordt 5.0/4.0

cma
geplaatst: 26 december 2015, 10:37 uur [permalink]
Mijn god hier moet je niet aan willen beginnen om het te kijken. Heb hem ook na een half uur uitgezet. Wat een bagger!

avatar van N811
geplaatst: 24 maart 2016, 08:16 uur [permalink]