menu

Film / Cast en crew / Peter Sarsgaard

zoeken in:
Peter Sarsgaard is volgens mij de meest belovende acteur van z'n generatie momenteel. Tot nu toe heeft hij zo goed altijd uitstekend geacteerd. Van 'Boy's Don't Cry' naar 'Kinsey', nooit heeft hij teleurgesteld. En waarschijnlijk wordt het met 'Jarhead' van Sam Mendes zijn grote breakthrough.

Hmmm okay. Ik zal die breakthrough moeten afwachten dan, want ik heb nog nooit van de beste man gehoord.

Ik vind hem wel erg goed in Flightplan. Meesterlijke bad guy.

AHWA
In Garden State was hij erg sterk, in Flightplan speelde hij maar een cliche-rol.

Art
Hij heeft speelt zeker goed in het bovengenoemde Garden State maar ik vind hem ook sterk in Kinsey, Shattered Glass en Boys Don't Cry. En ik zie op IMDB dat hij ook een rolletje heeft in het sterke Dead Man Walking. Dat is mij eigenlijk geeneens opgevallen. Volgende keer maar eens de film opzetten en kijken of hij me nu wel opvalt

AHWA schreef:
In Garden State was hij erg sterk, in Flightplan speelde hij maar een cliche-rol.
Wat was er cliche aan zijn rol?

AHWA
Ik vond dat hij maar een cliche-bad guy speelde. Eerst lekker het hele plan uit de doeken doen, voordat hij Jodie zou ombrengen, etc, etc.

soom schreef:
Ik vind hem wel erg goed in Flightplan. Meesterlijke bad guy.

Spoiler !

Art
En dan is het ook zo handig dat je die spoiler gaat quoten Ik zie al dat je het aangepast hebt. Of is het misschien Mug geweest?

Art
Kos, wat is er? Vind je Peter Sarsgaard niet goed of was je gewoon niet blij met die spoiler?

Mug
kos heeft het aangepast....[give the man some credit!]

(en wat doen we als we een spoiler zien, lieve mensen, moet ik weer Sesamstraat/Teletubby-herhaal-oefeningen met jullie doen?)

Art
Sorry, Kos! Nu begrijp ik die smiley beter. En Mug, ik zal volgende keer op de !-knop drukken. Al klinkt die herhaaloefening ook wel leuk

Beetje stomme vraag misschien, maar waarom is dat een spoiler? Ik geef helemaal niks weg qua verhaal ofzo, vind ik. Ik zeg alleen dat hij een meesterlijke badguy is. Ik zeg helemaal niks over dat Jodie's dochter ineens weg is.. Om maar even een voorbeeld te geven..

Art
Je geeft niks weg?! Ik heb de film nog niet gezien maar ik ben niet echt blij dat ik dat dus al weet

AHWA
Je gaf juist wel iets weg. We weten al dat haar dochter weg is, maar aan het begin van de film doet Sarsgaard zich nog voor als good guy en niet als bad guy. Dat is een van de belangrijkste twists van de film.

Art schreef:
Je geeft niks weg?! Ik heb de film nog niet gezien maar ik ben niet echt blij dat ik dat dus al weet
Sorry, je hebt gelijk. Ik had dat inderdaad niet moeten zeggen.

AHWA schreef:
Je gaf juist wel iets weg. We weten al dat haar dochter weg is, maar aan het begin van de film doet Sarsgaard zich nog voor als good guy en niet als bad guy. Dat is een van de belangrijkste twists van de film.
Ik schaam me diep. Bij deze: Ik zal voortaan letten op de spoilers in mijn berichten.

AHWA
Soms doe je het per ongeluk. Ik kan het weten. Heb het laatst ook nog gedaan.

Shame on you Art, wie wacht er nu 2 jaar om zo'n pareltje te zien

Gast
geplaatst: vandaag om 22:45 uur

geplaatst: vandaag om 22:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.