- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
garlic senior
-
- 4690 berichten
- 0 stemmen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Harry, un Ami Qui Vous Veut du Bien (2000)
Ik Omhels Je met 1000 Armen (2006)
Excuses voor de dubbele titels, minimaal één stem om te stemmen?
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Nee, geen stemverplichting.
Nog maar een paar plekjes vrij trouwens, wees er dus snel bij nu het nog kan!
-fal
-
- 2028 berichten
- 2290 stemmen
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Vind het overigens wat raar geregeld met de 'wie het eerst komt..' -blabla
Zo wordt de lijst nogal eentonig met veel keuzes van een beperkt aantal users.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Er ontbreken toch nog enkele favorieten van mij. 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Oké, heb de laatste paar plekken opgevuld met titels die het afgelopen editie goed deden. KO zit vol dus.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dat is wel erg snel geregeld. 1024 titels is waarschijnlijk wat teveel, maar ik had toch graag ook wat toevoegingen gedaan.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Allen die meer dan 30 films hebben ingezonden moeten er weer twee inleveren, kan TOR en nog een stuk of 18 toevoegen, iets in die richting.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Nee, dat gebeurt niet. TOR (en eventuele andere gegadigden) mag er best nog wat toevoegen, maar dat gaat dan ten koste van weinig bekeken titels uit de oorspronkelijke lijst (21st century most acclaimed pictures) en niet van inzendingen van gebruikers.
Morgen rond het middaguur verschijnt de loting, tot dan kan er nog het een en ander veranderd worden.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
KO is er inmiddels. Heb uit de 4*-, 4,5*- en 5*-stemmenlijsten van The One Ring de 16 films geselecteerd die nog niet meededen. De films met de minste stemmen en een paar docu's uit de oorspronkelijke lijst zijn eruit gevlogen.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Het leuk mij wel leuk om een kleine Knock-Out te houden over recensies van MM-Gebruikers. Had dan het idee om een 64-tig tal recensies te gebruiken. Niet perse lange maar ook krachtige korte recensie mogen meedoen. De users mogen zelf een recensie van iemand anders laten meedoen. Lijkt iemand dit leuk of haalbaar.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Het idee vind ik wel goed maar om daar een Ko van te houden? Maak een topic over wat de users de beste recensie vinden, lijkt me leuker
.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het is alweer drie jaar geleden dat we een knock-out deden rond de slechtste film uit de top 250. De winnaar van die editie, A Walk to Remember, staat niet eens meer in de lijst. Iemand interesse in een nieuwe editie van die knock-out, met dus de complete top 250, plus de zes hoogst genoteerde recente films? Vooral bedoelt als snel tussendoortje.
Eventueel wil ik hem wel organiseren.