- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Slechtste film uit de Top 250, ik ben benieuwd!
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Isch gut. Vorige keer iig (één van de kandidaat) terechte winnaar(s).
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Oké dan, binnen een paar dagen zal ik de knock-out starten.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Lijkt me wel leuk. 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Wie was de winnaar (of verliezer
) in de vorige editie?
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
De winnaar van die editie, A Walk to Remember, staat niet eens meer in de lijst.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
zijn er nog meer mensen in voor een knock-out actiescènes editie 2010? Ik wil dan eventueel wel weer de organisatie doen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Lijkt me wel leuk. Zelfde scènes als vorige editie? Of gaan we hier even voorstellen van iedereen oplijsten?
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
We kunnen de lijst van vorig jaar er gewoon bijpakken. Daar eventueel wat scènes uitvissen wat geen echte actiescènes zijn en eventueel nieuwe titels toevoegen. Waren vorige keer wat vage omschrijvingen. Inmiddels al weer heel wat leuke actie voorbij zien komen, maar ik weet niet of het haalbaar is om een KO te maken met 256 battles.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Aangezien we nu de Knock-Out: Slechste film uit de top 250 hebben. Leek mij het leuk om een Knock-out te maken over de Beste film uit de Flop top 100.
100 is alleen geen aantal voor een knock-out! Iemand een idee hierover.
Lijkt het jullie leuk? Is het al eens eerder gedaan?
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Mijn voorkeur gaat niet uit naar een dergelijke KO. Vooral omdat het mij niet interesseert welke films in die lijst staan. Ik heb dan ook heel weinig films uit die lijst gezien, en dat wil ik graag zo houden.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Het probleem met een lijst als die is waarschijnlijk dat weinig mensen ook daadwerkelijk (veel) films daarvan gezien hebben.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Ben ik niet met je eens. Het gemmidelde van de stemmen ligt ergens op de 350 stemmen. Is naar mijn mening acceptabel genoeg.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Maar dan nog blijft het probleem dat ik denk dat het niemand wat kan schelen wat nou de beste flop is. Er zijn maar weinig films in de top 100 die door sommige goed gevonden wordt. In tegenstelling tot de top 250 waarin voor vele veel rommel staat.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Ik denk dat het hier moet, maar weet het niet zeker. Heb het ook bij toplijsten gezet.
Is het geen leuk idee om een soort "onbekende" top 100 samen te stellen van films? Hoe? Aan de hand van poultjes.
- Allereerst hebben we 100 gebruikers nodig die één film insturen. Als er te weinig animo is, kunnen we ook gewoon 50 gebruikers 2 films in laten sturen of iets dergelijks.
Hier maakt iemand (waarschijnlijk ik dan) 10 poultjes van 10 films van.
- Elke maand komt er een poultje aan de beurt. Je krijgt dus de tijd om films die je nog niet hebt gezien, die maand te zien. (Tijd kan ook verkort/verlang worden)
- Iedere gebruiker geeft daarna cijfers van 1 t/m 10 aan de 10 films. Alleen aan de films die je daadwerkelijk hebt gezien (eerlijk is dus vereist). Dit kan op 2 manieren: Per film individueel een cifjer geven, of alle 10 films rangschikken van 1 t/m 10. Als we voor de 2e optie gaan, moeten we dus ook bepalen wat te doen als je een film niet hebt gezien (ik neem aan dat we dan rangschikken vanaf 1 t/m X en niet van X t/m 10).
- Hieruit komen dan poulewinnaars. We kunnen zelf kiezen hoeveel we er dan door laten gaan (ik ben voor 3 of 5). Hierna worden weer poultjes gemaakt en krijg je weer even tijd om films die je daarvoor niet had gezien, nu wel te kijken. De tijd wordt uiteraard verkort, zodat het ook nog leuk wordt voor degene die alles al gezien heeft.
Over de eisen van de ingestuurde film:
- Niet te bekend (eventueel een stemmenaantal?), zodat er geen mogelijkheid bestaat dat iemand ze alle 10 al gezien heeft en zo dus een maand niks doet.
- Niet te onbekend, zodat niemand de film heeft gezien en iedereen die maand 10 films moet kijken.
- Te verkrijgen (dus geen films die je alleen met import uit China voor $20,- kan krijgen of iets dergelijks)
Meer eisen kunnnen nog gesteld worden, maar ik wil eerst jullie mening.
Ziet iemand hier brood in?
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Erg ingewikkeld. Ik zou het op 5 films per poule en maand houden.
10 films kijken is veel voor iemand die sowieso maar 20 films per maand krijgt.
Ook mag je meestemmen in de poule maar dan moet je er wel 3 van de 5 hebben gezien.
A.U.B op een schaal van 5.
Op zich wel geinig idee.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Ingewikkeld? Het is hartstikke simpel 
5 films per poule is ook goed.
Het is eigenlijk de bedoeling dat je per maand één/twee films "moet" kijken ervoor.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Op zich wel een leuk idee. Ik doe wel mee.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Misschien ook een leuk idee om anoniem een film te sturen ipv een lijst maken en dan iedereen een film te laten toevoegen. Zo weet niemand wie wat heeft gepost.
En nog een idee: iedereen een motivatieregel bij zijn/haar film laten insturen, deze wordt dan nog bij de poule gezet. Hier kan je van alles inzetten, gewoon een verheerlijking van de film of een kijktip.
Edit: Film >> Filmgames >> Knock-Out: MM Gebruikers "onbekende" Top 50 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Knock-out - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Moet deze niet weer een keertje geupdate worden?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Het wordt zo langzamerhand zeker ook weer tijd voor de jaarlijkse 'drie grote' ko's?
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Acteurs, films en regisseurs. Eén keer per jaar is alleen veel te vaak. Vooral de KO acteurs begint je op den duur de strot uit te hangen. 
zijn er nog meer mensen in voor een knock-out actiescènes editie 2010?
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Waarom schrijven actieve users zich opeens uit.