Meningen
Hier kun je zien welke berichten tattoobob als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
Daddy's Little Girl (2012)
Lekker martelfilmpje hoor....het komt allemaal wat traag op gang en het acteerwerk van de broers laat wat te wensen over..maar vanaf dat de eerste druppel bloed valt zijn de rapen gaar
Wie denkt alles als eens gezien te hebben in dit genre heeft het mis.....er gaat een lekkere schep bovenop......ik hou er zo van
De vergelijking met de heerlijke film Les 7 Jours du Talion (2010) is terecht alleen vond ik die nog ietsie sterker.
In die film kwam bij bij het verschrikkelijke gevoel van de vader wat beter over en het acteerwerk was beter.....ook kwam bij het drama van het hele gebeuren beter over,misschien komt ook wel omdat ik die eerst heb gezien en daardoor de beste indruk heeft achtergelaten.
Maar goed.....een filmpje om lekker met je vrouw of vriendin tegen elkaar aan te kruipen en te bekijken
Dalkomhan Insaeng (2005)
Alternatieve titel: A Bittersweet Life
Wat een fantastische Zuid Koreaanse film dit ze .
Knallende actie scenes..zwarte humor..bijpassende muziek...zo kan ik nog wel even doorgaan...
Pfffff hier kunnen de amerikanen wat van leren dat bewijzen de Zuid Koreanen keer op keer op keer.
Dangerous Minds (1995)
Redelijk drama uit de 90s....destijds vond ik hem beter kan ik me herinneren,misschien omdat hij nu ietswat gedateerd overkomt.
Acteerwerk is prima en verder een film met van alles wat...prima wegkijker.
Dans la Maison (2012)
Alternatieve titel: In the House
Redelijk Mistery filmpje....echt thriller wil ik dit niet noemen...dus dat hadden ze weg mogen laten hierboven..
De film is wel intressant en je wil weten hoe het verder loopt maar uiteindelijk is het over het geheel niet zo spannend en verrassend als je hoopt dat het gaat lopen.
Acteerwerk heb ik niets op aan te merken en visueel ook wel aardig.
Verder een film die waar verder veel meer uitgehaald had kunnen worden.
Dans Ton Sommeil (2010)
Alternatieve titel: In Their Sleep
Wat een sterke film dit zeg....een heerlijke Thriller met stevige horror elementen.
Die elementen wisten mij aardig naar mijn strot te grijpen...realistisch en gevoelloos in beeld gebracht en dat zijn we natuurlijk ook gewend van andere franse films.
Acteerprestaties zijn top ......een goede film dit
Dare, The (2019)
Boring!!!
Iets wat we al vele malen beter gezien hebben in andere films.
De film probeert bruut te zijn maar dat vind ik zelf erg tegenvallen.
Deze film heeft weinig ballen!!!
Darfur (2009)
Alternatieve titel: Attack on Darfur
Weer een mooi (maar helaas aan de orde van de dag in deze wereld)stukje film van uwe boll.
Heftig om zo te zien...en dat te bedenken dat zulke dingen nog gebeuren....heel naar.....
Kep echt respect voor de mensen die dit soort dingen hebben mee gemaakt..
Zoals de veel van uwe boll zijn films is deze film niet voor zwakke kijkers..
Dark (2015)
Inderdaad bovenbuurman Corcicus
Deze gister eens op gezet en behalve hier en daar een naargeestig sfeertje is er barweinig te bekennen.
Langdradig verhaal wat niet echt doorzet......ook het acteerwerk was niet echt overtuigend.
Zelfs het bijrolletje van Redman maakte niets goed
Nee eigenlijk is de poster van deze film het positiefst
Dark Circles (2013)
Slappe Hap
Een niet boeiend verhaal wat we al vaker gezien hebben,iets wat we vaker gezien hebben is nog niet zo erg maar dan moet het wel goed uitgevoerd worden!!
Er zitten hier en daar een leuk stukje in maar dat red de film niet.Het stukje in het begin dat de dame bij de wieg staat en je denkt dat je naar haar achterkant kijkt..vond ik best origineel en freaky
De film komt in mij ogen ook niet echt naar een bevredigende climax!!!
Jammer!!
Dark Places (2015)
Ik wil hem niet vergelijken met Prisoners net als iemand boven mij schrijft.....want daar lijkt het totaal niet op....uitleg is niet nodig denk ik.
Sterk acteerwerk zoals we gewend zijn van de actrices vooral in deze film.
De film begint intressant maar houd de boel niet vast...het word wat langdradig allemaal.
Hier en daar best een beetje spannend maar helaas ook hier te weinig om echt een sterke film neer te zetten.
Visueel best een aardige film.
Dark Song, A (2016)
Erg origineel filmpje die mij toch wel een naar gevoel bracht(heerlijk ik hou er van)zonder al te veel gore etc in beeld te brengen...applaus voor deze regisseur want dat is niet makkelijk.
Acteerwerk ook erg sterk van de twee hoofdrol vertolkers.
Visueel ook lekker duister en paste prima bij het verhaal en gevoel wat er gebracht werd.
Toch wel een van de horror verassingen van 2016.
Dark Tower, The (2017)
De tegenvaller van dit jaar denk ik.
De film begint aardig maar word naarmate de film verder gaat steeds saaier.
Weinig origineels te zien op het scherm.
Al het toffe zit in de trailer en van die sfeer zie je weinig terug in de film.
McConaughey is echt een misscast in deze film.....misschien wel slechtste rol ooit van hem.
Jammer want ik heb hem best hoog zitten.
De rest van de cast is aardig maar dat haalt de film niet meer naar boven.
Dark Was the Night (2014)
Alternatieve titel: Monster Hunter
Wat me het eerste opviel aan deze film is dat er een aangenaam kleurenfilter is gebruikt....dat doet de film goed.
De acteur de de hoofdrol vertolkt ken ik alleen uit de horror serie"The Strain"welke nu loopt...ik vind het daar maar een beetje irritant maar hier laat hij zien dat hij wel iets meer in zijn mars heeft.
Verder een film die het niet van de horror moet hebben maar van de sfeer...en die is best oke te noemen.
Het monster waar de film om draait vond ik uiteindelijk een tegenvaller....terwijl het wel wat leek te worden..ook zo goed als niet in beeld gebracht en dat vond ik wel jammer....een film die het duidelijk van de sfeer en de onderhuidse spanning moet hebben.
Voor mij te weinig van alles....maar niet slecht.
Darkest Hour, The (2011)
Belabberd acteerwerk en slechte CGI....het script is saai en nergens vernieuwend.
Weer zo,n film die als echte telleurstelling uit de hoek komt.
Een film die beter niet gemaakt had mogen worden....zonde van mijn tijd en zonde van de tijd van de makers.
Darkness Falls (2003)
Aardige horror met een paar goede schrik momenten.
Acteerwerk laat wat te wensen over maar omdat de rest wel goed wegkijkt vind ik hem zeker voldoende waard.
Lekker duister sfeertje ook
Darkness, The (2016)
Alternatieve titel: 6 Miranda Drive
Slecht en voorspelbaar.
Nergens zien we hier iets wat we nog niet gezien hebben....en dat is nog niet het ergste,de manier waarop is zo dat het ook helemaal niets prikkelt.
Lekker overslaan.
Dawg Fight (2015)
Inderdaad een aardige docu....voor de vechtsportliefhebber maar ook voor diegene die wel van een docu houd met een randje.
Backyard fights zijn in de eerste instantie gevechten die gevaarlijk zijn en niet professioneel maar aan de andere kant voor sommige mensen de enige"makkelijke"manier om aan geld te komen en een kans om ondekt te worden voor het grotere werk.
Triest hoe het met sommige afloopt trouwens in deze docu.
Dead Hooker in a Trunk (2009)
Het camera en acteerwerk laat hier zeker wat te wensen over,met wat meer budget had dit zeker wel iets kunnnen worden.
Maar het begin is er,ik kijk zeker uit naar de nieuwe van de gezusters.
Ik denk dat die film zeker hoger gaat scoren...........deze was niet heel slecht maar heeft te veel verbeterpunten nodig om een voldoende te kunnen geven!
Dead Night (2017)
Toch wel een tof horrortje dit....het verhaal is wat vaag hier en daar maar de effecten en gore etc zijn echt top en met liefde voor horror gemaakt,zo goed als geen CGI en daar hou ik van.
Kijkt leuk weg deze.
Deadpool (2016)
Dat was me weer een heerlijk bioscoop avondje
Gewoon een knaller van een film in zijn genre.....en mensen jullie hoeven jullie niet te veronschuldigen dat het verhaal flinterdun is want bij alle films in dit genre is dit het geval.......en dat is ook een reden waarom we van dit soort films houden op zijn tijd.
Ondanks dat vond ik het een prima verhaal wat mij geen seconden verveelde.
Reynolds zijn beste rol tot nu toe denk ik en subliem gecast.
Heerlijke humor en knallende actiescenes anders dan dat we gewend zijn..en dat voelt heerlijk verfrissend.
Ik heb zo'n gevoel dat hier veel meer van gaat komen..........ik ben er klaar voor want het smaakt naar meer
Deadpool 2 (2018)
Alternatieve titel: Once upon a Deadpool
Herhalingsoefening???
We zijn gewoon verwend en overdonderd door het eerste en daarom voelt dit niet meer aan als een verassing.
Dit deel zit gewoon weer erg sterk in elkaar,elke shot,elke grap,de soundtrack alles....en ik hou ervan.
Leitch heeft het stokje toch wel redelijk goed overgenomen van Miller en dat zien we positief terug.
Voor mij toch wel weer een van de betere Marvels,verder heb ik er weinig over te vertellen...tis gewoon een weer een dikke Deadpool film.
Death Race: Inferno (2013)
Alternatieve titel: Death Race 3: Inferno
Slecht acteerwerk zoals we gewent zijn van deze heren
Slechte SFX en een dom verhaal maken een kansloze film compleet....ik zeg vooral niet kijken dus
Death Wish (2018)
Alternatieve titel: Doodsdrift
Aardige actie film van Roth....al zie ik hem liever horror maken.
Toch zien we kleine dingetjes terug waar we kunnen zien dat de basis van Roth in de horror ligt.
Deze film kijkt aardig weg...tis een simpel verhaal wat we wel vaker hebben gezien.
Tja..Bruce Willis...ik vind hem niet zo goed gecast voor deze rol,ik mis een beetje gevoel in zijn rol.Hij is niet zo geschikt voor een rol waarin hij als hoofdpersonage hem iets heel ergs word aangedaan..hij blijft een beetje monotoom.
verder kijkt de film wel lekker weg mede door de leuke kills
Deathgasm (2015)
Zoals verwacht een goede comedy/horror,heerlijke gore en leuke humor
ik heb mij eigen hier super mee vermaakt.
De eerste drie kwartier had van mij iets knallender gemogen maar dat is ook het enige minpunt in mijn ogen.
Acteerwerk was prima en er zaten leuke personages in de film.
Een van de leukere films van dit jaar.
Decay (2015)
Ik vond dit best een sterke film..ten eerste een sterke vertolking van de hoofdrolspeler..erg knap gedaan
Ten tweede:erg goed camerawerk en mooie shots
Ten derde:het verhaal is erg vermakelijk om maar te kijken en verveeld nergens...ook de rest van de cast doet goed hun werk.
Een sterk debuutfilmpje!!!
Deliver Us from Evil (2014)
Ja toch wel 4 sterren van mij....creepy sfeer is goed aanwezig,goede soundtrack is aanwezig...een aantal goede schrikmomenten ook goed.
De gore zit ook goed voor de bakkert....en toch miste ik iets..ik denk een goede twist in het verhaal want dat was niet aanwezig
Acteerwerk heb ik niets op aan te merken in deze film.
Ik ben trouwens een keer goed geschrokken in deze film......das weer ff geleden
Demolisher, The (2015)
Slecht acteerwerk en kwa horror/actie ook van dat niveau.
Visueel heeft deze film ook niets te bieden......wie van saaie films houd moet deze zeker gaan kijken.
Demolition (2015)
Leuk en originele film die blijft boeien.
Gyllenhaal zorgt eigenlijk altijd voor een sterke rol die door hem vertolkt word.Ook Watts is altijd aangenaam om naar te kijken.
De film zit vol leuke maar ook ontroerende momenten....ik hou wel van dat soort films.
Demolition Man (1993)
Demolition man....
In mijn ogen een van de beste actie films van de jaren 90.
Destijds was het een tof verhaal wat best origineel uit gevoerd was.
Wesley Snipes in een van zijn beste rollen ooit.....evenals Stallone eigenlijk.
Bullock in een van haar eerste rollen en dat deed ze best leuk.
Een hele toffe klassieker uit de 90s
Den, The (2013)
Lekker filmpje hoor..
Dit is niet de eerste horror waar het het onderdeel"chatrooms"aansnijd..maar dit keer komt zo,n film wél goed uit de verf.
De film bouwt zich rustig op tot een lekker spannend en bloederig geheel.
De acteerprestaties zijn in orde voor een film als deze.
Eindelijk weer een film met wat pittige scenes
Wat kan mij het ook schelen vier sterren van mijn kant..gewoon een goede film in zijn genre