Meningen
Hier kun je zien welke berichten tattoobob als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
Eat (2014)
Duidelijk een goedkoop gemaakt filmpje......maar wel een leuke
Verhaal slaat nergens op.....maar dat is eigenlijk ook het leuke er aan.
De hoofdrolspeelster is zo slecht nog niet en is een aardige verschijning....de rest van de cast vind ik er maar slecht uitkomen.(dr simon is ook wel oke )
De gore maakt de film voor mij de film dat ik een voldoende geef....soms een beetje nep maar over het algemeen best goed gedaan.
Het einde van de film is ook een pluspunt.....kortom aardig B-filmpje
Edge of Tomorrow (2014)
Alternatieve titel: Live Die Repeat: Edge of Tomorrow
Desondanks ik niet veel heb met Mr Cruise kan ik niets anders zeggen dat dit een goede SF film is en ik me goed mee vermaakt heb,de vaart zit lekker in de film en de actie en CGI is ook van goede kwaliteit....de humor in de film is soms ook leuk gevonden.
Dit alles te samen met een goed gevonden verhaal en een heerlijke Emily Blunt heb ik een fijne filmavond gehad.
Eliza Graves (2014)
Alternatieve titel: Stonehearst Asylum
Leuke vermakelijke film met mooi acteerwerk van alle acteurs...
Leuk verhaal met een paar kleine verrassingen.
Beckinsale heeft bij mij altijd een pluspunt....goddelijke vrouw!!!
Elle (2016)
Gister even meegepakt in de mini bioscoop in Middelburg...leuk klein bioscoopje trouwens.
Wel een aardige film...sterk acteerwerk en best een boeiend verhaal.
Hier en daar iets te langdradig en had het iets minder drama gemogen en meer thriller.
Toen de aap uit de mauw kwam was ik ook niet heel verrast.Voor mij waren dat de minpunten.
Ook best wat zwarte humor te bekennen en vond dat zeker grappig.
Deze film is voor de liefhebber en zal vast niet door iedereen gewaardeerd worden.
Voor mij een goede voldoende.
Emelie (2015)
Doorsnee thriller met redelijk acteerwerk....en zitten een paar aardige scenes in de film maar die zijn op drie vingers te tellen....verder is de film te braaf en standaard.
Enemy (2013)
Ff laten bezinken....snapte hem niet helemaal....
Daarom begin ik met 4 sterren want hij maakte al zeker een super indruk op me..terwijl het kwartje nog niet eens is gevallen
Enfants de Timpelbach, Les (2008)
Alternatieve titel: Trouble at Timpetill
Wel weer een aardige kinderfilm.Leuk bedacht script.
De film is erg leuk aangekleed en kwa spanning was het ook wel in orde.
Leuk origineel filmpje voor de kids.
Equalizer, The (2014)
Leuke wegkijker ...Denzel zit zoals altijd goed in zijn rol en blijft een feest om naar te kijken.
Ook in deze film zet hij dus weer een sterke rol neer.
Heerlijk dat tegenwoordig veel films wat langer zijn...ik vind het altijd een voordeel.
Verder vind ik dit een redelijk rustige film...daar moest ik even aan wennen(voordat er actie in de tent kwam)
Naar mate de film vorderde kwam er ook steeds meer leven in de brouwerij
Verder toffe film...maar ik ben niet weg geblazen daarom 3,5 ster.
Eraser (1996)
Een iets mindere Arnold in deze film...wel leuke actie maar geen wow film.
De film zelf ziet er wel tof uit SFX enz...verder een iets minder verhaal al vind ik zelf.
Niet een film die ik voor een tweede keer op zou zetten maar wel leuk om een keer gezien te hebben.
Evan Almighty (2007)
Ik heb mij eigen ook wel vermaakt met deze film hoor,tis inderdaad niet zo goed als Bruce Almighty maar Carrel kan ik altijd wel waarderen en hij heeft iets net als Carrey wat op mijn lachspieren werkt....niet zoveel als Carrey natuurlijk maar toch werkt het wel.
Verder ziet de film er wel netjes uit vind ik.
Everly (2014)
Deze film deed mij een beetje aan Kill Bill denken en andere tarantino films....
Alleen de uitwerking was veel minder ....ik bedoel er zaten best geinige stukjes tussen...coole acties en kills..maar naarmate de film vorderde werd het saai en langdradig,en dit terwijl er genoeg actie was.
Alle CGI zag er trouwens ook niet uit.
En Hayek .....doe mij maar een andere actrice van 15 jaar jonger
Evil Angel (2009)
Matig acteerwerk en een matig script......verder waren er wel een paar leuke scenes te ontdekken maar meer was er niet.
Kortom een film die je lekker links kan laten liggen.
Evil Feed (2013)
Redelijk filmpje met niet te vergeten een flinke dosis humor!!
Leuke smerigheid en lekker wat bloed,dat komt in dit filmpje genoeg voor...hier en daar ziet het er soms een beetje fake uit maar over het algemeen best netjes allemaal.Maar het verhaal kon mij niet boeien en dat kwam mede door de acteerprestaties dat ik er niet erg in kon komen....terwijl ik wel van dit soort filmpjes houd.
Dussss best een aardig filmpje maar met wat meer budget had dit wel een knaller kunnen worden.
Ex Machina (2014)
Goede S.F film dit zeg.....de film kabbelt rustig voort zonder dat het allemaal heel spectaculair is maar de sfeer is waanzinnig goed en naarmate de film vordert komt de spanning er ook goed in.
Goed acteerwerk en sterke visuals zijn ook aanwezig in deze film.
Het einde vond ik ook zeer sterk.
☆☆☆☆
Excision (2012)
Appart maar tof filmpje....die denk ik niet iedere horror liefhebber zal bevallen.
Goed camera werk,AnnaLynne McCord is een sterke actrice ik denk dat we daar nog wat van kunnen verwachten.
Ja ik ben positief
Exeter (2014)
Zoals ik al eerder aangaf ....een draak van een film.
Een zeer gierig budget en zeer matig acteerwerk,zoals de poster al vermoede dus.
Ik heb deze film speciaal voor de berichten hierboven opgezet maar dat had ik beter niet kunnen doen....waste of time!!!
Sorry ik ben te verwend met film kijken....ik hou van mooie beelden en een goed verzorgde film,en dat is deze dus niet
Exorcism of Molly Hartley, The (2015)
Voordat ik hieraan begin eerst weer even The Haunting of Molly Hartley (2008) herzien.
Dit lijkt me best wel een geinig filmpje.
Je kan ze ook lekker allebij overslaan beste medegebruiker
De film is een zware herhaling van de bekende films uit dit subgenre....er is niets maar dan ook helemaal niets wat nieuw of origineel of tof is om te zien in deze.
Geen freakyness te bekennen en ook kwa smerigheid is dit een onvoldoende.
Acteerwerk kan slechter en volgens mij heb ik ook wel ergere films uit dit genre gezien maarrrrrrr nog steeds erg onder de maat.
Extinction (2018)
Veel leentjebuur van andere films en lelijke CGI...ook veels te veel donker in de film waardoor het meeste verdoezeld,kortom.....een slechte film.
Extraction (2015)
Zeer matige productie.....achteraf had ik het kunnen weten met deze regisseur.
Willis moet maar even een tijdje stoppen met acteren en Carano kan beter weer de ring in stappen en doen waar ze goed in is...don't get me wrong want ik ben een fan van haar,maar niet als actrice.
Verder een verhaal wat we al 100 keer gezien hebben en nergens origineel is.
Vechtscenes heb ik slechter gezien maar het word er allemaal niet beter op.
Extraterrestrial (2014)
Aardig....net aan 3 sterren voor mij.
De film had van mij wat beter kunnen beginnen...want het was een beetje wat we al vaker gezien hebben...zuipende jongeren je kent het wel.
Na mate de film vorderde werd het steeds intressanter....jammer genoeg bleef het allemaal binnen de lijntjes.
Acteerwerk was middelmatig....CGI had van mij iets beter gemogen.Ja ik zou hier best nog een deel van willen zien.