Everly (2014)

2,45

Actie / Thriller

geregisseerd door Joe Lynch
met Salma Hayek, Jennifer Blanc en Togo Igawa

Wanneer haar voormalige vriend, een gevaarlijke maffiabaas van de Yakuza, er achter komt dat Everly (Salma Hayek) een informant is voor de FBI is hij woest. Terwijl Everly zich verschanst in haar appartement stuurt haar ex-vriend een golf aan moordenaars op haar af. Ondertussen probeert ze ook nog haar moeder en dochter te redden.

77 BERICHTEN 12 MENINGEN
avatar van Willy Wartaal
geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Locatie is op zich niet verkeerd, ik mis hierin vooral sfeer denk ik. Had zelf ook gehoopt dat de lage cijfers voor mij ook een raadsel zouden zijn. Ben blij dat jij je er wel mee hebt kunnen vermaken, ik kon er gewoon niet lekker inkomen. Een ander begin had voor mij een groot verschil kunnen maken. Stoorde mij ook aan het feit dat ze ongetraind was en met een gapende wond de rest van de film vervolgde. Er zijn nog wel meer zaken waaraan ik mij heb gestoord maar dat gezeur zal ik jullie besparen.

avatar van Prudh
geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Mwah, was natuurlijk maar een schampschot door haar zij; geen vitale organen geraakt en een mooie exit-wond. Dus in de context van de onzinnigheid viel die eerste schietwond best mee

avatar van Willy Wartaal
Zo kan je het ook zien ja, maar toegevoegde waarde had het ook niet. Het had net zo goed niet kunnen gebeuren.

avatar van filmkul
Matige actiefilm met een dikke knipoog. Vanaf de eerste minuut knallen de kogels je om de oren en vloeit het bloed rijkelijk. Een verhaal is er eigenlijk niet. De film moet het hebben van de actie, de grappige figuren en de humor. Helaas gaat het na tijdje wat vervelen. Hayek is geen actrice voor dit soort films, helaas. Het camerawerk is best aardig en sommige shots zijn leuk gevonden. Een beter passende actrice had deze film naar een voldoende kunnen tillen. 2.5

avatar van clubsport
je moet deze film natuurlijk niet echt serieus benaderen maar hij heeft zo zijn aardige momenten en kan dan best vermakelijk zijn , toch is dit dan net wat te over the top .
echt mislukt is de film niet maar echt geslaagd ook niet .

De film loopt wel vlotjes, een aaneenschakeling van geweld en moorden, met de nodige liters bloed.
Maar een echt verhaal ontbreekt wel.
Ik had van deze film met de mooie Salma Hayek toch wel wat meer verwacht, maar rotslecht zoals sommige commentaren doen vermoeden vind ik hem nu ook niet.

Salma Hayek is nog steeds prettig om naar te kijken.
Verder is "Everly" eigenlijk niet om aan te gluren, ookal lijkt de film zichzelf niet serieus te nemen.
Er wordt afschuwelijk geacteerd ( ook door Hayek ja) en alles speelt zich af in een kamer.
De film is wel lekker ranzig en behoorlijk bloedig.
Leuk voor een avondje geweldadig vermaak.
2* voor de fijnzinnige moordpartijen.

avatar van Triple G
Verwachtte een serieus verhaal. Begon als zodanig en nog lekker ook. Vrij snel ging de zaak naar Tarantino achtige sferen. Ook goed. Echter, haalde dat niveau zeer zeker niet. Bij vlagen aardige humor en enkele strakke momenten. Helaas nergens écht over de top en als geheel onder de maat. Scheelt dat Hayek nog steeds heel aardig is maar naar te kijken. Toch een schrale troost.

avatar van Toontje G
Niet te veel woorden aan vuil maken. Waardeloos.

avatar van nightbreed
Wanproduct!

avatar van Rickyman
Gewoon een fijn over the top actiefilmpje en verwacht ook niets anders.
Het non-stop actiegeweld ziet er geweldig uit, geinige humor, leuke personages komen er voorbij en aardig spel van Hayek, hoewel ze net geen The Bride is.
Maar het magere verhaaltje is wat éénzijdig en heeft het ook z'n zwakke momentjes om hier dan ook net geen voldoende voor te geven.
Toch zeker de moeite waard als je van het gerne houdt.

avatar van soom
geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Ik miste het gedeelte over dat ze bij de FBI zat. Of had ik geslapen?
Of het moet zitten in de hint dat ze met wapens overweg kan.

Salma is top. Alles wat ze meemaakt tijdens de hele film. Ik voelde het. Ik weet nu nog niet of het mij ooit zal overkomen, haha.. Maar ik voelde elke emotie die haar personage voelde. Ze is toch wel krachtiger dan ik dacht, want ze is nu niet direct een goede actrice. Dat is, ze speelde wel een keer in een of ander vergeten filmpje met Penelope. Maar verder? Ik merkte dat de finesse waarmee ze werkte, op mij oversprong als toeschouwster.

De locatie is geweldig. Het maakt het spannend. Ik begon ergens op te hopen, ja.

Heftige film. Met een hoop actie. Niks aan de hand hiermee. Ik had er geen voorstelling bij. Soms zie ik namelijk voorstukjes.
Aardig vermaakt, ja. Al lag dat niet meteen aan de film zelf..

avatar van Timothyvdmeer
Heb dat stuk ook gemist. Maar verder wel een vermakelijk filmpje. Zeker niet speciaal. Maar wat is het toch een mooie vrouw.

avatar van GuidO96
Zeer vermakelijk. Simpel verhaal, veel charme en overdreven typetjes maken dit een zeer vermakelijke film.

avatar van sinterklaas

Op IMDB staat dat deze is opgenomen in Rotterdam?

avatar van jeanleeke

Krijge ze mepjes ? lol

avatar van nadrin
Mij kon deze niet bekoren. Heel zwak geacteerd verhaal van schiet iedereen dood einde.