Deadpool 2 (2018)

Alternatieve titel: Once upon a Deadpool

Actie / Komedie
119 minuten / 134 minuten (Super Duper Cut)

geregisseerd door David Leitch
met Ryan Reynolds, Morena Baccarin en Josh Brolin

Wade Wilson werkt al twee jaar als de gemaskerde held Deadpool. Op een dag verliest hij echter alles waar hij van houdt. Hij geeft zichzelf hiervan de schuld. Alles wat hij overhoudt aan de tijd met zijn geliefde Vanessa, is een Skee-Ball-munt.

• Vanaf dinsdag 1 januari 2019 in de bioscoop

avatar van john mcclane 2
Onderhond schreef:
Iets beter dan deel 1
waardoor het af en toe toch wat trager gaat. Het einde is ook wel een beetje flauw, maar uiteraard te verwachten binnen het Marvel universum. Gaat er eigenlijk ooit één held écht dood? Misschien kunnen ze daar eens een verhaaltje rond schrijven.

Ehm ,,,heb je wel goed opgelet tijden de film ,hoe duidelijk kan het zijn ?
Iets met wolferine ?

avatar van missl
Minder leuk dan deel 1 en dat is voornamelijk omdat ze hetzelfde riedeltje weer doen. Deel 1 vond ik wel leuk, een superheld die zichzelf niet zo serieus neemt. In deze deel 2 werkt het gewoon niet, na de 939582 flauwe opmerking ben ik er wel klaar mee. Het verhaal is wel prima.

avatar van GGG
GGG
Genoten weer van verhaal, actie en humor.

avatar van Noa090909
Heb me weer vermaakt met deze film

1 Januari in de bioscoop .
Hij is al lang uit op dvd/ blu-ray.
Heel vaag.