Deadpool 2 (2018)

Actie / Komedie
119 minuten / 134 minuten (Super Duper Cut)

geregisseerd door David Leitch
met Ryan Reynolds, Morena Baccarin en Josh Brolin

Wade Wilson werkt al twee jaar als de gemaskerde held Deadpool. Op een dag verliest hij echter alles waar hij van houdt. Hij geeft zichzelf hiervan de schuld. Alles wat hij overhoudt aan de tijd met zijn geliefde Vanessa, is een Skee-Ball-munt.

avatar van n00r
Nice!

avatar van jarno1975
Met een hint naar de komst van Cable (Nathan Summers)

avatar van AHWA
Haha, briljant ook dat Australische accent op het einde.

avatar van Dreamcast
Misschien Liam Neeson als Cable in Deadpool 2, als zij nog geen acteur hebben gevonden?

avatar van Nick Theunis
Eerste blik op Domino.

Kijk nu al uit naar deze film!

avatar van Nicholas
Geniaal. Fingers crossed dat deel 2 het eerste gaat benaderen (laat staan evenaren of zelfs overtreffen). Zo te zien wordt de marketing weer van bijzonder hoog niveau.

kappeuter (moderator)
Vanaf 31 mei 2018 in de bioscoop (20th Century Fox, via Warner Bros.)

avatar van Filmkriebel
Haha, die poster Dat zal weer wat worden.

avatar van Nick Theunis
T.J. Miller beschuldigd van seksueel misbruik, maar wordt i.t.t. Spacey niet geschrapt uit film, klik.

avatar van Ajax&Litmanen1
Nick Theunis schreef:

Sowieso, beschuldigd worden of iets gedaan hebben is wel een fors verschil op het moment. Spacey had volgens mij toch soort van bekend dat hij verkeerde dingen heeft gedaan? Bood er toch excuses voor aan, ook al wist hij er niks meer van? Dat is toch wat anders dan het hard ontkennen.

avatar van mjk87
31 mei in de bios, dat is een maand na Avengers. Lijkt me wat kort erop.

avatar van Number23
Wat een synopsis hahahahahaha

avatar van Kondoro0614
Hell Yeah, toffe trailer. Zin an!

Trailer is briljant.
Kan niet wachten.

avatar van horizons
Trailer is beter dan de hele eerste film.

Hij heeft smaak op gebied van vrouwen.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Trailers waren allemaal best leuk, maar het einde van die laatste trailer liet me hardop lachen. Peter.

Die trailers zijn echt afschuwelijk. Veel te self conscious allemaal.