Deadpool 2 (2018)

Alternatieve titel: Once upon a Deadpool

Actie / Komedie
119 minuten / 134 minuten (Super Duper Cut)

geregisseerd door David Leitch
met Ryan Reynolds, Morena Baccarin en Josh Brolin

Wade Wilson werkt al twee jaar als de gemaskerde held Deadpool. Op een dag verliest hij echter alles waar hij van houdt. Hij geeft zichzelf hiervan de schuld. Alles wat hij overhoudt aan de tijd met zijn geliefde Vanessa, is een Skee-Ball-munt.

avatar van john mcclane 2
Onderhond schreef:
Iets beter dan deel 1
waardoor het af en toe toch wat trager gaat. Het einde is ook wel een beetje flauw, maar uiteraard te verwachten binnen het Marvel universum. Gaat er eigenlijk ooit één held écht dood? Misschien kunnen ze daar eens een verhaaltje rond schrijven.

Ehm ,,,heb je wel goed opgelet tijden de film ,hoe duidelijk kan het zijn ?
Iets met wolferine ?

avatar van missl
Minder leuk dan deel 1 en dat is voornamelijk omdat ze hetzelfde riedeltje weer doen. Deel 1 vond ik wel leuk, een superheld die zichzelf niet zo serieus neemt. In deze deel 2 werkt het gewoon niet, na de 939582 flauwe opmerking ben ik er wel klaar mee. Het verhaal is wel prima.

avatar van GGG
GGG
Genoten weer van verhaal, actie en humor.

avatar van Noa090909
Heb me weer vermaakt met deze film

1 Januari in de bioscoop .
Hij is al lang uit op dvd/ blu-ray.
Heel vaag.

avatar van Psygothic
bart007bond De versie die vanaf januari gaat draaien heet Once Upon A Deadpool. Dit is een kindvriendelijke versie. Het extreme geweld is er uit gehaald en er zijn extra scènes toegevoegd, zodat ze er nog meer geld uit kunnen slepen en jonge kinderen hem ook kunnen/mogen zien.

Thx. Misschien leuk als vergelijking.

avatar van cantforgetyou
Aan de ene kant best treurig dat dit soort films nu goed gevonden worden. Ikzelf vind het ook een leuke actie film hoor, maar als je er echt bij na denkt, slaat het verhaal, de humor, de grofheid nergens op. Maar goed, dat terzijde. Dit deel is eigenlijk net zo sterk als deel 1. Veel grappen zijn niet leuk, maar veel ook wel. De dame met 'geluk' is erg leuk gecast en leuk verzonnen. Verder sta je soms verstelt van de special effects, hoe snel en grof dat in beeld wordt gebracht. Complimenten. Volgens mij gaat er een deel 3 komen. Het pakje van Ryan staat hem nog steeds sexy.

avatar van max cady
Prachtige uitvoering van een mooi nummer wat hier in deze film en scene precies op zijn plaats lijkt te zijn. Schitterend!

A-ha - Take On Me (MTV Unplugged)

Beetje flauw allemaal. De sterfscene aan het eind duurt ook veel te lang. Wel aardig verder maar ik vond deel één leuker.

avatar van Rodger
Leuke humor /actie,... en het onverwachte...
Film met een grote glimlach
3.5 ***

avatar van Fryce
Een plaatje weer. Echt heerlijk!

avatar van qwatje
By far de beste 'superheld' Ik kan vreselijk veel lol hebben bij de Deadpool films.
Ziek, grof, flauwe humor en lekkere actie.
Kom maar op met deel 3