menu

Film / Cast en crew / Patrick Swayze

zoeken in:
combi
Legan schreef:
(quote)
Och ja, anders denkenden bestaan niet.

Tuurlijk combi... Mijn beurt om even te .

samen een bedje delen
(quote)
Oh gelukkig maar. Ik was al bang dat ik niet meer kon MM-en.

Don Dijk schreef:
Dus iemand die een hartaanval krijgt en elke week een patatje eet, is ook eigen schuld of weetikwat je er tegen zegt?

Als jij elke dag friet eet zeker wel.

combi
ach tuurlijk mensen, je eigen moeder ligt met K in het zieken huis en ze heeft 1 pakje per dag gerookt en dan zeg je tegen dr, nou ma eigenschuld dikke bult. tjongejongejonge.

Nomak
Wat vreselijk erg voor deze goede acteur. Ik wist helemaal niet dat hij ziek was.

Tering he! Ik herken hem echt totaal niet meer, echt heel erg dit...

combi schreef:
ach tuurlijk mensen, je eigen moeder ligt met K in het zieken huis en ze heeft 1 pakje per dag gerookt en dan zeg je tegen dr, nou ma eigenschuld dikke bult. tjongejongejonge.

Heb jij nou werkelijk het verstand van een cheerleader?! Je weet best hoe Legan het bedoelt en zo zwart/wit is het allemaal niet.

combi
natuurlijk heb ik geen verstand van cheer-leaders, je weet toch dat ik homo ben. ik heb alleen verstand van voetballers

kos
Naomi Watts schreef:
(quote)

Heb jij nou werkelijk het verstand van een cheerleader?! Je weet best hoe Legan het bedoelt en zo zwart/wit is het allemaal niet.

Iemand die over een kankerpatient iets roept als 'geen medelijden' en 'wie dicht bij het vuur zit' etc. onzin is ook niet bepaald de snuggerste lijkt me.

rose
kos schreef:
(quote)

Iemand die over een kankerpatient iets roept als 'geen medelijden' en 'wie dicht bij het vuur zit' etc. onzin is ook niet bepaald de snuggerste lijkt me.
Ben ik het met je eens. Je moet altijd voorzichtig zijn met zulke uitspraken.

Don Dijk schreef:
Vreselijk hoe de man er tegenwoordig uitziet:

(afbeelding)

Wat kan het leven toch hard zijn.

Ik vind het ook echt een afschuwelijke foto. Echt naar om te zien.

rose schreef:
Ben ik het met je eens. Je moet altijd voorzichtig zijn met zulke uitspraken.
Heerlijk toch dat typisch Nederlandse mentaliteit. Je zou JP trots maken .

kos schreef:

Is puur persoonlijk, en aangezien legan met begrijpelijke argumentatie aangeeft waarom hij zo´n standpunt inneemt hoeft er nog niet zo overdreven gereageerd te worden. Ik vind Legan het nergens respectloos brengen en het moet ook niet zo zijn dat je niks meer mag zeggen.

Ik heb net al een half jaar mijn vader ermee zien worstelen maar ik kan wel begrip opbrengen voor zijn standpunt. Door bvb te roken, waar het nog met koeienletters op de pakjes staat, daag je als het ware het lot wel uit. En zo zijn er nog wel andere zaken.

Pastichio Rocker
Roken vergroot de kans op longkanker. Het is niet gezegd dat je het ook krijgt als je rookt. Trouwens, waar krijg je tegenwoordig nou geen kanker van?

R.I.P erg zonde dit

R. I. P

RIP Patrick

Altijd kut om iemand die zo levendig in zijn schoenen stond te zien zoals de op foto eerder in dit topic....
naar mijn mening kun je beter een foto plaatsen van de gezonde vent die hij ooit was...zou k ook willen als het ging zoals bij hem..

bij deze...

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://images2.fanpop.com/images/photos/3100000/Patrick-Swayze-Johnny-Castle-patrick-swayze-3108859-429-536.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

het Lijkt me dat hij liever zo herinnerd wilde worden...
R.I.P

Don Dijk
Dat zou hij inderdaad op prijs hebben gesteld, dat er op Moviemeter zo'n foto zou worden geplaatst.

Je snapt vast wel wat ik bedoel...mensen weten allemaal wel wat zo'n ziekte met je doet,vind het dan persoonlijk een beetje sneu om dan zo'n foto van iemand te plaatsen.....

Als jij nou van binnen helemaal op werd gevreten door zo'n ziekte...zou je dan liever een foto zoals hierboven zien,of eentje waarin je jezelf niet eens meer herkent...

Deze foto is gewoon om even het mooie in iemand te laten zien,om hoe hij was...en niet zoals hij aan zijn einde kwam en niet wilde zijn..

Geloof niet in leven na de dood,dus in mijn ogen zijn herineringen het enige dat overblijft...daarom even deze verklaring

Gast
geplaatst: vandaag om 08:13 uur

geplaatst: vandaag om 08:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.