Youngblood (1986)

Alternatieve titel: Young Blood

Drama / Romantiek

geregisseerd door Peter Markle
met Rob Lowe, Cynthia Gibb en Patrick Swayze

Een jonge talentvolle ijshockeyspeler wil het maken in de ijshockeywereld en moet zich bewijzen voor de verschillende scouts. Hij wordt echter afgeleid door zijn relatie met de dochter van de coach.

avatar van kungfuzombie
Gewoon een heerljke eighties film. Niets wereldschokkend maar gewoon erg leuk.

gimli f
Deze film keek ik vroeger regelmatig, leuke film wel.

Vermakelijke speelfilm.
Van alles wat.
Liefdesperikelen, klein beetje ijshockey en vooral het gebeuren er omheen..

avatar van niethie
Ech jeugdsentiment deze film heb hem vroeger dan ook meerdere malen met veel plezier bekeken, als ik er nu op terug kijk was het allemaal zo bijonder nog niet maar dankzij de veel feel good scenes, het sfeertje en de leuke acteurs zorgt het nog altijd voor prima vermaak. Toch maar weer eens herzien, tot die tijd houd ik het maar op-

3 sterren.

avatar van nevadagoor
kungfuzombie schreef:
Gewoon een heerljke eighties film. Niets wereldschokkend maar gewoon erg leuk.

Daar sluit ik mij helemaal bij aan!!

avatar van hendriks
leuk bijrolletje met keanu reeves als goalie en leuk te weten dat pointbreak met swayze erbij hele goede aktie film werd

Typisch jaren 80 drama met een zeer goede cast van talentvolle acteurs (o.a. Keanu Reeves). Verhaal is best aardig maar blinkt wel nergens in uit. De rollen van Patrick Swayze en Ed Lauter vond ik wel goed. Einde van de film zag je natuurlijk al mijlenver aankomen maar was ondanks dat best aardig.

avatar van Rickmans
Wat waren ze geweldig he??? De jaren 80. Lekkere relaxte film.

avatar van erik1677
de jaren 80 waren inderdaad geweldig,superfilms uit gekomen in die tijd.

Matige sportfilm waarin een boerenzoon ijshockey gaat spelen. Een standaard sportverhaal met de gebruikelijke cliches. Zelfs de verplichte romance met de dochter van de coach wordt niet overgeslagen. Echt vervelend wordt het niet, maar de film kent totaal geen verrassingen. De acteurs doen het verder naar behoren.

avatar van DDT
DDT
Gisteren teruggezien,ik vond hem nog steeds goed,jeugdsentiment he

5,0 Heerlijke jaren tachtig film,met meisjesidool Mr Rob LoweVoordat Brad Pitt er was,had je Mr Lowe.Jammer genoeg deed de sekstape hem de das om,wie weet had het anders kunnen lopen iplv in series te spelen.Ook toprol voor de vroeg overleden Patrick Swayze,de 2 hadden goede chemie samen.Blijkt ook swel ze waren goede vrienden geworden,na de film The outsiders.Ook leuke rol voor Ed Lauter als de coach.