• 8.347.829 stemmen

Drama | 92 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: John Mackenzie

Met onder meer: Oliver Platt, Arliss Howard en Tony Haygarth

IMDb beoordeling: 6,5 (705)

Plot The Infiltrator

"It was an assignment that could make him a hero... or cost him his life."

Yaron Svoray is een joodse reporter die naar Duitsland gaat om een artikel te schrijven over neo-nazi's. Tijdens het bezoeken van een Turks vluchtelingenkamp valt een gang van nazi's aan. Wanneer de politie arriveert, wordt hij per ongeluk gearresteerd wat de skinheads doet denken dat hij sympatie voelt voor skinheads. Yaron besluit de gok te nemen en infriltreert langzaam in de groep. Hij is verbijsterd van wat hij ziet, maar besluit om nog dieper te infriltreren. Yaron ontdekt dat de nazi's machtiger zijn dan hij ooit had kunnen inbeelden.

avatar van neo

neo (crew films)

indrukwekkende en een beetje schokkend beelden zorgen ervoor dat de film erg sterk is.

avatar van SlingBlade

SlingBlade

Zeker een realistische film met redelijk wat spanning en idd veel schokkende beelden 3,5 ster

avatar van Bobby Digital

Bobby Digital

Indrukwekkend en aangrijpend.

Dit soort movies doen het vaak wel goed en vind, goed dat dit soort thema's ook in films aan de kaak gesteld wordt.

avatar van specf

specf

hey hoe kom ik aan deze film ik heb echt overal gezocht en Oi warning en gang boys aka skins wil ik ook

avatar van Bobby Digital

Bobby Digital

ik zoek deze ook al vet lang, ben hem nog niet tegen

gekomen in de winkels

stinissen (crew films & series)

De scene in de geimproviseerde bioscoop was geweldig maar wel heel ziek....

avatar van Askikker

Askikker

Wat een opgeblazen nepfilm, enige realiteitszin ontbreekt aan alle kanten. Alle skinheads worden over één kam geschoren, net alle ''buitenlanders'';

Elke skinhead is een nazi, elke buitenlander is oké.

Voeg daar nog een totaal ongeloofwaardig verhaal aan toe, en wat slechte hoofdrolspelers, en hoppa; weer een kinderfilm klaar.

En dat ondanks dat sommige kleine rollen door fantastische (Duitse) spelers werden uitgevoerd (bv. Christian Redl als Rheindorf)