menu

Film / Cast en crew / Maggie Gyllenhaal

zoeken in:
kappeuter (crew)

(afbeelding)

Ze heeft een apart uiterlijk, maar zeker wel een mooie dame, en heel belangrijk; een erg goed actrice. Leuke vrouw.

Ik was onder de indruk van haar rol in SherryBaby (2006)
Nu eens in een hoofdrol.
Jammer genoeg een wat onopgemerkte film. Gaat dat zien!

Stranger Than Fiction (2006) vind ik ook een erg goede film met Maggie Gyllenhaal.

Haar rol in Secretary (2002) is memorabel.

Er zijn heel veel films waarin ze een bijrol heeft. Recentelijk zag ik haar nog in Crazy Heart (2009). Ook een mooie rol.
Ben benieuwd naar jullie tips (liefst ook hoofdrollen).

Maggie Gyllenhaal is inderdaad wel een leuke actrice. Vind haar rol in Nanny McPhee 2 erg leuk, en haar rol in the Dark Knight is natuurlijk ook een memorabele en mooie, ondersteunende rol.

kappeuter schreef:

Ben benieuwd naar jullie tips (liefst ook hoofdrollen).

Volgensmij heb je haar meest memorabele rollen eigenlijk al genoemd hier?
Wat jammer is, want deze dame heeft volgensmij best wat in haar mars! Lijkt me in ieder geval iemand die zich van meerdere kanten durft te laten zien.

Overigens vind ik haar bijrol in Mona Lisa Smile ook prima, al vinden de meeste mensen deze film niet veel bijzonders.

kos
Norma schreef:

Overigens vind ik haar bijrol in Mona Lisa Smile ook prima, al vinden de meeste mensen deze film niet veel bijzonders.

Eens!

laundromat
Maggie is cool! Wordt ook wel gezien als stijlicoon. Had een kleine bijrol als zus van Donnie Darko, gespeeld door haar broer irl: Jake.
En verder is haar man 1 van mijn favoriete mannen: Peter Sarsgaard.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=YaZh41TWefk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Vanity Fair schreef:
Maggie Gyllenhaal discusses the films and television shows that make up her career, including 'Waterland," "A Dangerous Woman," "Donnie Darko," "Secretary," "Mona Lisa Smile," "Sherrybaby," "The Dark Knight," "Crazy Heart," "The Honorable Woman," "The Deuce," "The Kindergarten Teacher," and "The Lost Daughter."

Maggie Gyllenhaal stars in The Deuce. Watch Season 3 of The Deuce Monday nights on HBO.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:26 uur

geplaatst: vandaag om 01:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.