menu

Film / Festivals en evenementen / Revu's Canon van Losse Flodders - De slechtste Nederlandse Films van deze Eeuw

zoeken in:
Bij Swingers (2002):

Genomineerd voor:

Revu's Canon van Losse Flodders - De slechtste Nederlandse Films van deze Eeuw http://www.revu.nl/6294.De_slechtste_Nederlandse_films_van_deze_eeuw

"Partnerruilfilm met vette jaren zeventigsfeer. Op de lijst van 2003 goed voor een 10e plaats".

neo (crew)
Pfff, op Sportman van de Eeuw kan je ook stemmen.

Ja.. die van de Revu moet je serieus nemen.

Sowieso iedere criticus die de "70-er jaren" quote in de mond nam heeft er geen zak van begrepen. Dat waren er helaas meer dan één... Die komen waarschijnlijk zelf uit die tijd.

Heb gestemd:
1: Fighting Fish
2: De Vriendschap
3: Honeyz.

hinie
neo schreef:
Pfff, op Sportman van de Eeuw kan je ook stemmen.
Zoals op wel meerdere...

Ook gestemd:

1. Gay
2. Fighting Fish
3. Ik Ook Van Jou

Maar ik mis Phileine Zegt Sorry in de lijst, want dat vind ik wel zo'n misbaksel...

starbright boy (moderator)
De meeste films heb ik niet gezien, maar liefhebbers van mislukte Nederlandse films kan ik van harte De Vriendschap aanbevelen. Films als Stille nacht , Cool! en Ik Ook Van Jou zijn grootse meesterwerken vergeleken met die film.

neo (crew)
Zo denk ik er ook over starbright. Het stukje op de site over Sportman vind ik dan ook erg vervelend. Ja, er zijn weinig mensen naar toe gegaan en de pers was niet al te positief, maar kijk alleen al naar het gemiddelde hier op de site.

starbright boy (moderator)
Ik vind de vijf films die ik uit het lijstje zag geen van allen goed, maar eigenlijk vind ik alleen De Vriendschap en heel misschien Cool! films waar ik serieus plaatvervangende schaamte van krijg en die echt in een "slechtste allertijden" lijstje thuishoren. Verder nogal onzinnig gedoe allemaal. maar ik nam Nieuwe Revu toch al nooit serieus op filmgebied.

starbright boy schreef:
De meeste films heb ik niet gezien, maar liefhebbers van mislukte Nederlandse films kan ik van harte De Vriendschap aanbevelen.

Die film heb ik laatst uit puur masochisme gezien...geweldig ! Met Ik ook van Jou en Stille Nacht was trouwens heel weinig mis!

Van dat lijstje heb ik veel films niet gezien, maar Stille Nacht vond ik helemaal niet zo'n slechte film. Zelfs vrij vermakelijk en leuk, met een mooi einde.
Cool vond ik ook niet dramatisch slecht. Ook niet echt goed, maar in de lijst met slechtste films van de eeuw hoort hij niet vind ik. Swingers ook niet.

Slechtse Nederlandse films.
Ik ga voor De Vriendschap, denk ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:34 uur

geplaatst: vandaag om 14:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.