Elvy's Wereld So Ibiza! (2018)

Alternatieve titel: Elvy's Wereld: So Ibiza!

Nederland

geregisseerd door Erwin van den Eshof
met May Hollermann, Jill Schirnhofer en Sylvie Meis

Elvy zet alles op alles om op Ibiza de Future Fashion Award te winnen en daarbij een hoop bijzondere mensen ontmoet. Van wereldberoemde dj’s en gestreste Beachclub-eigenaren, tot fashion-influencers en de dochter van een beroemd fashion-icoon, het wordt het avontuur van haar leven. Maar het loopt uiteindelijk wel heel anders dan ze zich had voorgesteld.

Gebaseerd op het boek Elvy's Eigen Wereld van Jill Schirnhofer.

Vanaf 26 september in de bioscoop (Splendid Film)

avatar van sinterklaas
Over een eigen wereld gesproken... hahaha.

AHWA
Drie dochters hier, dus na Fashion Chicks, Misfit, 100% Coco, gingen we uiteraard ook naar Elvy's Wereld. Onze vorige film samen was de 'film' van Dylan Haegens. Maar dit is precies hetzelfde plot als de andere fashion-films, alleen tenenkrommend slecht geacteerd/geschreven.

avatar van Willeke Snw
Gewoon super leuk!

avatar van sinterklaas
Willeke Snw schreef:
super leuk!

Dit...

avatar van Ebenezer Scrooge
'Kies een mantra dat daarbij past...' ..is toch geen goed Nederlands??

avatar van mikey
Hemel wat een slechte tessa schram-trailer. Is dit geen kinderfilm voor meiden tussen 6 en 12?

avatar van nathaniel177
Om te huilen zo irritant dit

avatar van mikey
hopeloze film over een creatief meisje dat op ibiza meedoet aan een mode(design)wedstrijd. Helaas is er een nare concurrente die haar ontwerp heeft gejat. Niet zo erg want de scriptschrijver heeft het verhaal gekopieerd van '100% Coco'. Geschoten door een 2e rangs portretfotograaf met een bont eiland als achtergrond, vol glimmers en kleurtjes die inspirerend zouden zijn.

avatar van Chelsea94
Verschrikkelijk slecht geacteerd, zelfs mijn nichtje van 10 vond deze film niet leuk. Volgens mij is er niet eens geprobeerd om goed te acteren, het is allemaal zo overdreven en ingestudeerd dat het is alsof je een amauteur theatershow kijkt.
Ze moeten die youtubers lekker op youtube houden, acteren kunnen ze niet.