ad
  • 8.109.510 stemmen

Elvy's Wereld So Ibiza! (2018)

Komedie | 80 minuten

Genre: Komedie

Alternatieve titel: Elvy's Wereld: So Ibiza!

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Erwin van den Eshof

Met onder meer: May Hollermann, Jill Schirnhofer, Sylvie Meis

IMDb beoordeling: 5,9 (88)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Releasedatum: 26 september 2018

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Over Elvy's Wereld So Ibiza!

Elvy zet alles op alles om op Ibiza de Future Fashion Award te winnen en daarbij een hoop bijzondere mensen ontmoet. Van wereldberoemde dj’s en gestreste Beachclub-eigenaren, tot fashion-influencers en de dochter van een beroemd fashion-icoon, het wordt het avontuur van haar leven. Maar het loopt uiteindelijk wel heel anders dan ze zich had voorgesteld.

Gebaseerd op het boek Elvy's Eigen Wereld van Jill Schirnhofer.

Vanaf 26 september in de bioscoop (Splendid Film)

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Over een eigen wereld gesproken... hahaha.

avatar van AHWA

AHWA

Drie dochters hier, dus na Fashion Chicks, Misfit, 100% Coco, gingen we uiteraard ook naar Elvy's Wereld. Onze vorige film samen was de 'film' van Dylan Haegens. Maar dit is precies hetzelfde plot als de andere fashion-films, alleen tenenkrommend slecht geacteerd/geschreven.

avatar van Willeke Snw

super leuk!

Dit...

avatar van Ebenezer Scrooge

Ebenezer Scrooge

'Kies een mantra dat daarbij past...' ..is toch geen goed Nederlands??

avatar van mikey

mikey

Hemel wat een slechte tessa schram-trailer. Is dit geen kinderfilm voor meiden tussen 6 en 12?

avatar van nathaniel177

nathaniel177

Om te huilen zo irritant dit

avatar van mikey

mikey

hopeloze film over een creatief meisje dat op ibiza meedoet aan een mode(design)wedstrijd. Helaas is er een nare concurrente die haar ontwerp heeft gejat. Niet zo erg want de scriptschrijver heeft het verhaal gekopieerd van '100% Coco'. Geschoten door een 2e rangs portretfotograaf met een bont eiland als achtergrond, vol glimmers en kleurtjes die inspirerend zouden zijn.

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Verschrikkelijk slecht geacteerd, zelfs mijn nichtje van 10 vond deze film niet leuk. Volgens mij is er niet eens geprobeerd om goed te acteren, het is allemaal zo overdreven en ingestudeerd dat het is alsof je een amauteur theatershow kijkt.

Ze moeten die youtubers lekker op youtube houden, acteren kunnen ze niet.

avatar van Malibu Stacy

Malibu Stacy

Aardige meidenfilm voor kinderen tot een jaar of 15. Een film van deze tijd: een lesbo stel als ouders, een mannelijke bff, en heel veel youtubers.