- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- Revu's Canon van Losse Flodders - De slechtste Nederlandse Films van deze Eeuw
Revu's Canon van Losse Flodders - De slechtste Nederlandse Films van deze Eeuw
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8577 stemmen
Bij Swingers (2002):
Genomineerd voor:
Revu's Canon van Losse Flodders - De slechtste Nederlandse Films van deze Eeuw
"Partnerruilfilm met vette jaren zeventigsfeer. Op de lijst van 2003 goed voor een 10e plaats".
neo
-
- 15440 berichten
- 10068 stemmen
Pfff, op Sportman van de Eeuw kan je ook stemmen.
Stephan
-
- 7910 berichten
- 1391 stemmen
Ja.. die van de Revu moet je serieus nemen.
Sowieso iedere criticus die de "70-er jaren" quote in de mond nam heeft er geen zak van begrepen. Dat waren er helaas meer dan één... Die komen waarschijnlijk zelf uit die tijd.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11989 berichten
- 5401 stemmen
Heb gestemd:
1: Fighting Fish
2: De Vriendschap
3: Honeyz.
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Pfff, op Sportman van de Eeuw kan je ook stemmen.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Hier de REVU site met alle genomineerden:
http://www.revu.nl/6294.De_slechtste_Nederlandse_films_van_deze_eeuw
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ook gestemd:
1. Gay
2. Fighting Fish
3. Ik Ook Van Jou
Maar ik mis Phileine Zegt Sorry in de lijst, want dat vind ik wel zo'n misbaksel...
starbright boy (moderator films)
-
- 22563 berichten
- 5229 stemmen
De meeste films heb ik niet gezien, maar liefhebbers van mislukte Nederlandse films kan ik van harte De Vriendschap aanbevelen. Films als Stille nacht , Cool! en Ik Ook Van Jou zijn grootse meesterwerken vergeleken met die film.
neo
-
- 15440 berichten
- 10068 stemmen
Zo denk ik er ook over starbright. Het stukje op de site over Sportman vind ik dan ook erg vervelend. Ja, er zijn weinig mensen naar toe gegaan en de pers was niet al te positief, maar kijk alleen al naar het gemiddelde hier op de site.
starbright boy (moderator films)
-
- 22563 berichten
- 5229 stemmen
Ik vind de vijf films die ik uit het lijstje zag geen van allen goed, maar eigenlijk vind ik alleen De Vriendschap en heel misschien Cool! films waar ik serieus plaatvervangende schaamte van krijg en die echt in een "slechtste allertijden" lijstje thuishoren. Verder nogal onzinnig gedoe allemaal. maar ik nam Nieuwe Revu toch al nooit serieus op filmgebied.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11989 berichten
- 5401 stemmen
De meeste films heb ik niet gezien, maar liefhebbers van mislukte Nederlandse films kan ik van harte De Vriendschap aanbevelen.
Die film heb ik laatst uit puur masochisme gezien...geweldig
! Met Ik ook van Jou en Stille Nacht was trouwens heel weinig mis!
Thomas83
-
- 4107 berichten
- 3707 stemmen
Van dat lijstje heb ik veel films niet gezien, maar Stille Nacht vond ik helemaal niet zo'n slechte film. Zelfs vrij vermakelijk en leuk, met een mooi einde.
Cool vond ik ook niet dramatisch slecht. Ook niet echt goed, maar in de lijst met slechtste films van de eeuw hoort hij niet vind ik. Swingers ook niet.
Wouter
-
- 18749 berichten
- 3102 stemmen
Slechtse Nederlandse films.
Ik ga voor De Vriendschap, denk ik.
Wouter
-
- 18749 berichten
- 3102 stemmen
Het is Snowfever geworden.
http://www.revu.nl/6407.Snowfever_is_slechtste_Nederlandse_film
mikey
-
- 29017 berichten
- 5169 stemmen
Costa krijgt een remake (maar is volgen mm geen remake) (?).
Vandaar ff een top 10 slechtste nl films ooit... ook al is de concurrentie erg groot wegens extreem groot aanbod v. belabberde nl flicks.
1. Jezus Is een Palestijn (1999) (0.5)
2. Het Debuut (1977) (0.5)
3. Elvy's Wereld So Ibiza! (2018) (0.5)
4. Joyride (2005) (0.5)
5. Leef! (2005) (0.5)
6. Radeloos (2008) (1.0)
7. Razend (2011) (1.0)
8. 100% Coco (2017) (1.0)
9. Isabelle (2011) (1.0)
10. Voor Elkaar Gemaakt (2017) (1.0)
Costa! (2001) (1.0) Had er ook in kunnen staan. Snowfever (2004) heb ik op 1.5 staan
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1981 stemmen
In dit hele topic staat geen enkele film die ik heb gezien. Ik doe blijkbaar iets goed. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14782 berichten
- 4636 stemmen
Jezus is een Palestijn was absurde maar best wel vermakelijke camp. En Razend de enige enigszins acceptabele Carry Slee-verfilming.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Leef! (2005) en Jezus Is een Palestijn (1999) krijgen van mij 3,5*
Nu weet ik waarom mikey nooit filmtips van mij aanneemt.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Mijn lijst:
Charley (1986) 0,5*
Charlotte (1981) 0,5*
De Nacht van de Wilde Ezels (1990) 1*
mikey
-
- 29017 berichten
- 5169 stemmen
de gulle minnaar krijgt 3.5* van me
toch staan er ook wel wat andere tips in deze lijst 
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
de gulle minnaar krijgt 3.5* van me
Iedereen heeft recht op guilty pleasures. 
