- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm Challenge
Horrorfilm Challenge
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8931 stemmen
79. Blood Bath (1966) - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/22000/22749.jpg?cb=1531126720
Tja, dit was filmische wanorde! Waarbij het verhaal achter 'Blood Bath' nog het meest in het oog springt en er vrij bizar minstens drie regisseurs waren betrokken. Het begint allemaal bij Operacija Ticijan (1963) Een Joegoslavische film waar producent Roger Corman de rechten van had weten te bemachtigen. Deze film wilde hij 'veramerikaniseren' voor de Drive-inn's en omdat er een cast en crew bezig was in Ierland voor Dementia 13 (die op zijn beurt weer de kosten deelde met 'The Young Racers') Enfin, scriptbewerker Francis Ford Coppola, werd samen met castleden William Campbell en Patrick Magee, naar Dubrovnik gestuurd om de film Portrait in Terror (1965) op te nemen. De film heeft het nooit tot een drive-inn bioscoop gehaald en werd pasklaar gemaakt voor de televisie. Beide films zijn misdaadthrillers en gebruiken een plot over het stelen van een schilderij van onschatbare waarde.
Roger Corman was niet tevreden en overhandigde de film aan regisseur Jack Hill ( Spider Baby) met als opdracht dat er minstens half uur uit de Joegoslavische film werd omgewerkt tot een horrorfilm. Regisseur Hill slaagde erin William Campbell terug te krijgen en liet hem het personage Antonio Soldi een schilder die beroemd is om zijn Red Nudes spelen. Wanneer Soldi klaar is met zijn modellen, vermoordt hij ze en doopt ze in wax. Een idee uit Corman's zwarte komedie A Bucket of Blood (1959) (die het idee dan vermoedelijk weer had van Mystery of the Wax Museum (1933) en House of Wax (1953) Echter in het plot stonden de beatnik-artiesten in het café meer centraal. (onder hen ook de welbekende Sid Haig)
Met het eindresultaat was Roger Corman niet blij, die had liever een beetje vampier-actie. Daarom werd Stephanie Rothman ingeschakeld om er een vampier aan toe te voegen. Omdat Campbell zijn contract al had vervuld, kreeg een niet-gecrediteerde acteur, die in niets op hem leek, de taak om in een flamboyante hoed en mantel rond te dwalen. Uiteindelijk heeft het eindresultaat nog wel zo zijn momenten, maar vormt het samengevoegde materiaal van drie regisseurs (37 minuten Hill, 20 minuten Rothman en slechts vier van Rados Novovic) een onsamenhangende structuur(zooitje). De draaimolen-scene en de Dali-achtige surrealistische nachtmerrie-sequentie, geschoten door Hill in de woestijn van Californië en Rothmans scene van de vampier die wordt achtervolgd door de beatniks zijn wel behoorlijk mooi! Maar op zijn best is het een middelmatige film waarin de bikini van Lori Saunders, de baard van Sid Haig en de nep-snor van Schanzer het meest opvallen.
Tja, en met een looptijd van 62 minuten betekende het dat het te kort was voor de Amerikaanse tv. Dus werd opnieuw Rothman teruggeroepen om meer beelden toe te voegen van de vampier (één achtervolging duurt acht minuten) en bewerkte scènes van Patrick Magee uit Portrait in Terror (1965) Er waren dus vier verschillende films maar geen één wilde echt overtuigen!
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13052 stemmen
Zo een 2de maal 31 terwijl Shaky al over de 3x zit en de 100 nadert. Denk niet dat hij nog geklopt kan worden ondanks dat hij het erg druk had in oktober
Echt heel wat meer films kunnen bekijken in oktober dan ik gedacht had inderdaad. Absurd werkschema gehad deze maand, maar gelukkig zijn daar altijd nog de vroege ochtenden en late nachten om films in te kunnen kijken.
Denk wel dat ik nog geklopt kan worden: U96 zit me op de hielen.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13052 stemmen
98. Tales from the Crypt (1972) - FTV
https://www.gbhbl.com/wp-content/uploads/2018/03/Crypt-Pic-1.jpg
Erg fijne horror-anthologie met prima acteerwerk, interessante verhalen en een vlot tempo. 3,5*
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8931 stemmen
Denk wel dat ik nog geklopt kan worden: U96 zit me op de hielen.
U96 zit nu op 79 films en ik ben bezig om er nog twee te registreren dus raak ik aan de 81 films. Dat is 17 films verschil. Die achterstand en eventuele extra films kan ik niet in tien dagen wegwerken denk ik! U96 registreer in één keer meerdere films maar denk dat ook hij hier een lastige uitdaging aan zal hebben!
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8931 stemmen
80. Vampyres (2015) - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/104000/104469.jpg?cb=1471384544
Dit is een remake/reboot van de gelijknamige film Vampyres (1974) Dat origineel heb ik niet gezien, dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet! Ondanks dat het de erotische, sensuele sfeer uit de jaren '70 probeert na te bootsen met hetero- en lesbische scènes slaagt de film er niet echt in om te overtuigen. Toch ziet het er wel beter uit dan sommige andere moderne films maar het gebrek aan karakterdiepte of echte plot maakt de beelden nogal overbodig. Zo is de scène van de twee vampiers die samen baden in het bloed van hun slachtoffer, die ondersteboven hangt wel erg mooi maar het gebrek aan context rond deze scène, in relatie tot de rest, verandert het gewoon in een decorstuk. De film faalt vooral doordat de personages de ene scène verschijnen en de volgende verdwijnen zonder uitleg over waar of waarom. Zodoende als je alle aspecten samen voegt houd je een film over die er behoorlijk uitziet, maar die maar weinig heeft dat het bekijken waard maakt.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
#34 The House That Jack Built (2018) - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1112000/1112670.jpg?cb=1554724446
Deze beviel me wel, apart raar bizar horrorfilmpje.
Jack heeft wat mij betreft een plaatsje verdiend in de lijst van psychopatische serial killers. 
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8931 stemmen
81. Let's Kill Uncle (1966) - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/27000/27852.jpg?cb=1455812034
Het begint in deze, voor William Castle atypisch gimmick-vrije, jeugdthriller, allemaal met de regisseur zelf die een dodelijk auto-ongeluk veroorzaakt. Waarna je vervolgens wordt voorgesteld aan de (irritante) zoon van de overledene en een meisje op een boot. Na een half uur, maken we dan eindelijk kennis met het belangrijkste plot-gedeelte: de oom wil de jongen, als zijnde een spel, vermoorden terwijl hij en zijn vriendinnetje besluiten om de oom dan maar eerst te doden. Dit uitgangspunt is zeer solide maar de uitwerking laat hier en daar te wensen over. Op zijn best heeft de film een vleugje cartoonachtige zwarte humor. Er zijn ook losse eindjes, bijv. Tante Justine's toewijding aan haar overleden vriendje en een ogenschijnlijk welwillend ondersteunend personage dat zijn eigen dood vervalst. En ook al vond ik het einde, waarin men het probeert af te schrijven als een levensles voor de kinderen, wel grappig en Castle-waardig, sluit het niet echt aan bij de rest van de film. Uiteindelijk is Let's Kill Uncle een kinderfilm die net als de meeste van dit soort films van midden jaren zestig, meer luchtig en avontuurlijk is dan dat je echte horror kan verwachten.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Nu nog Shanks zeker joolstein?
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3845 stemmen
(afbeelding)
En proficiat aan Woland voor de 31!
En ook een happy bday aan Hollywood007. Geboren op Halloween dat moest dus een horrorfan worden
Het stond in de sterren geschreven he
. Dank je wel alexspyforever
En happy Halloween iedereen! Hope you all have a good scare tonight! ???
U96
-
- 731 berichten
- 762 stemmen
80.In the Tall Grass (2019) - MovieMeter.nl - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1121000/1121063.jpg?cb=1570615329
3,5*
81.Boarding School (2018) - MovieMeter.nl - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1120000/1120468.jpg?cb=1560672570
3*
82.Rattlesnake (2019) - MovieMeter.nl - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1126000/1126422.jpg?cb=1572070608
3*
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
65 Death Warmed Up (1984) FTV
https://pisces.bbystatic.com/image2/BestBuy_US/images/products/3457/34574171_so.jpg
Gezien de poster ( die vroeger al mijn interesse wekte ) en het gegeven over een wetenschapper van een psychiatrische inrichting die experimenten doet om mensen te programmeren is dit uiteindelijk een braaf amateuristisch horrorwerkje met weinig spanning en slap vermaak. Het acteerwerk is matig en je vraagt je af wat die beginscène ook mag wezen wanneer Michael als een gek naar zijn papa op het werk loopt en nadien door de wetenschapper even wordt geprogrammeerd. 4/10
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8931 stemmen
Nu nog Shanks zeker joolstein?
Ja die staat als het lukt nog op het programma! Gek genoeg moet ik ook 'The Old Dark House'nog zien! Ik kom nu op 17 films gezien van een totaal van 57 films
IH88
-
- 9733 berichten
- 3185 stemmen
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
63. Meatcleaver Massacre (1977) - FTV
http://bleedingskull.com/wp-content/uploads/MeatcleaverMassacre_Featured-1080x530.jpg
Introductie en epiloog werd gedaan door Hammer horroricoon Christopher Lee maar dit voegde niets toe. Het is een slasher met demonische elementen. Het gegeven van een demon die door een slachtoffer wordt opgroepen om de moordenaars te straffen is best wel interessant. De uitwerking is echter te slecht om er verder veel woorden aan vuil te maken.
Het bovenstaande plaatje is het bloederigste wat je zal te zien krijgen, maar er is weinig blood & gore in beeld.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ja die staat als het lukt nog op het programma! Gek genoeg moet ik ook 'The Old Dark House'nog zien! Ik kom nu op 17 films gezien van een totaal van 57 films
Old Dark House vind ik eigenlijk de minste van de Castle horrors. Dit focust teveel op comedy en dat kan ook niet anders met een acteur Tom Poston in de hoofdrol. Hij speelde ook de hoofdrol in een echte comedy van Castle: Zotz! Hij leek mij eerder een opgelegde keuze van Columbia Pictures die begin jaren 60 kennelijk wat luchtigere horror wou brengen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
64. Il Gatto Nero (1981) - RW
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71z9iM437WL._SX342_.jpg
In de herziening gegooid. Qua verhaal en uitvoering denk ik wel de beste die Fulci heeft afgeleverd. Ik bevestig ook mijn mening dat het na deze film serieus bergaf ging met de films van de gore grootmeester. Deze film moet het niet hebben van de smerigheid maar kent een aantal spannende en erg sfeervolle scènes. Vooral de scènes met de zwarte kat (de eigenlijke bad guy en protagonist in deze film) zijn om an te smullen. Eigenlijk krijgt de kat hier veel meer te doen dan in de andere Poe adaptaties. Eigenlijk is enkel het slot behouden van de originele adaptatie. De andere wijzigingen zijn erg goed, voor mij de beste Black Cat adaptatie.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13052 stemmen
99. Puppet Master III: Toulon's Revenge (1991) - FTV
De Puppet Master-serie; het blijft een love or hate franchise en ik behoor echt tot die eerste categorie. Dit derde deel is een prequel en geeft ons meer inzicht in de ontstaansgeschiedenis van de poppen. Zo komen we erachter waar Blade op gebaseerd is en hoe Leech Lady ontstaat. Bijkomend pluspunt in deze film is Richard Lynch; een ultieme bad guy.
Zoveelste fijne film uit de stal van Charles Band, ik houd ervan. 4*
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8931 stemmen
82. Tales from the Crypt (1972) - FTV
Deze Freddie Francis moest ik nog bekijken, er resten mijn nu nog 10 films, dan heb ik zijn hele oeuvre gezien!
https://www.moviemeter.nl/images/cover/13000/13153.jpg?cb=1367330722
Met Tales from the Crypt, koos het Britse Amicus vijf verhalen uit de Amerikaanse horror-strips van EC Comics van de jaren 1950 (‘Tales from the Crypt’ en ‘Vault of Horror’) en bracht ze (veelal aangepast) naar het grote scherm. Na een openingskrediet met Toccata en Fuga in D Minor van Bach begint de film met zesde omvattende verhaal is dat van een grafbewaarder die de crypte-bezoekers confronteert met hun eigen (toekomstige?) (wan)daden en lotgevallen.
01. "And All Through the House" Joan Collins is de enige vrouw van de groep, en op kerstavond vermoordt zij haar man. Het leek zo makkelijk echter blijkt het achteraf toch iets moeilijker. De tijd voor dit verhaal is vrij krap en dit segment is bijna volledig zonder dialoog. Het bestaat bijna volledig uit kerstliedjes die op de radio spelen, het past goed in het verhaal en creëert een mix van geluk en horror. Mooie opener!
02. "Reflection of Death" Carl Maitland (Ian Hendry) besluit zijn vrouw en kinderen te verlaten voor zijn vriendin/minnares Susan (Angie Grant). Is het een auto-ongeluk of nachtmerrie waar hij in belandt? Dit verhaal voelt de kortste van de vijf. Het is ook de zwakste omdat het verhaal het minst opwindend en pakkend van allemaal is. Wel zijn er innovatieve (voor zijn tijd) POV-opnamen.
03. "Poetic Justice" is een van de twee beste in de film. Twee inhalige zakenlieden, een vader en zoon, (Robin Phillips en David Markham) willen de oude buurtbewoner en vuilnisman meneer Arthur Grimsdyke (een uitstekende Peter Cushing) weg hebben en besluiten hem te terroriseren. De twee tegengestelde krachten van keiharde meedogenloze Phillips en goedaardige Cushing worden heel goed gespeeld en dit contrast resulteert in een hartverscheurend tragisch horror-verhaal.
04. "Wish You Were Here" Ralph Jason (Richard Greene) heeft door een aantal slechte investeringen zijn geld verloren en moet alles verkopen om zijn schulden te kunnen betalen. Tijdens de beoordeling van hun bezittingen vinden ze een Chinees jade-beeldje uit Hong Kong dat de eigenaar drie wensen zou zal verlenen. Het verhaal lijkt in eerste instantie op wat er gebeurt in "The Monkey's Paw", (wordt ook tot verveling toe naar verwezen) maar er is een bloederige wending.
05. "Blind Alleys" de andere van de twee beste. De ex-militair majoor Rogers (Nigel Patrick) wordt directeur van het blindeninstituut 'Eldridge Home for the Blind'. Onder zijn controle regeert het geld en uiteraard nemen na verloop van tijd blinden, geleid door Carter (Patrick Magee), wraak op hem. Dit segment heeft absoluut uitstekende draai, misschien iets te lang middenstuk maar de manier waarop de blinden hun wraak nemen is zo fijn! De "dodelijke vallen en martelingen" wedijveren zelfs met Saw of Hostel echter zien we slechts een enkele kleine snee van het vlees.
Aan het einde zien we dan weer de grafbewaarder om het voor de vijf 'slechte mensen' en ons kijkers af te sluiten. De aantrekkingskracht van deze film is niet splatter of bloed, maar het oproepen van sfeer en samen met degelijke acteerwerk, staat deze film dan ook garant voor heerlijke spanning, griezel en vermaak.
wendyvortex
-
- 5196 berichten
- 7271 stemmen
31. Blood from the Mummy's Tomb (1971) - FTV
http://www.frightfest.co.uk/Goreinthestore/Resources/blood_from_mummys_tomb_01.jpg
Gemiddelde Hammer horror uit begin jaren 70, maar onderhoudend genoeg. Tera wil eindelijk wel eens uit haar graf opstaan, maar alle expeditieleden hebben de relikwieën die daar voor nodig zijn verdeeld. Gelukkig is de dochter van de professor haar evenbeeld, die kan mooi even helpen. We hebben wel eens lelijkere mummies gezien, Valerie Leon is natuurlijk gewoon yummie. En dat slot is natuurlijk briljant gevonden!
3*
wendyvortex
-
- 5196 berichten
- 7271 stemmen
Wendy's Horror Challenge 2019 Edition
1. Salem's Lot (Tobe Hooper-1979) 5* - RW
2. Inferno (Dario Argento-1980) 5* - RW
3. It (Andy Muschietti-2017) 5*
4. Us (Jordan Peele-2019) 5*
5. The Blob (Chuck Russell-1988) 4*
6. The Burning (Tony Maylam-1981) 4*
7. Eli (Ciarán Foy-2019) 4*
8. The Monolith Monsters (John Sherwood-1957) 4*
9. Get Out (Jordan Peele-2017) 4*
10. Enigma Rosso (Alberto Negrin-1978) 4*
11. Creature with the Atom Brain (Edward L. Cahn-1955) 3*
12. Return of the Living Dead III (Brian Yuzna-1993) 3*
13. Leatherface (Alexandre Bustillo + Julien Maury-2017) 3*
14. The Beast with a Million Eyes (David Kramarsky + Lou Place-1955) 3*
15. Sleepwalkers (Mick Garris-1992) 3*
16. A Nightmare on Elm Street (Samuel Bayer-2010) 3*
17. C.H.U.D. (Douglas Cheek-1984) 3*
18. Miss Muerte (The Diabolical Dr. Z) (Jesús Franco-1966) 3*
19. Muñecos Infernales (The Curse of the Doll People ) (Benito Alazraki + Paul Nagle-1961) 3*
20. Mirror Mirror (Marina Sargenti-1990) 3*
21. Willard (Daniel Mann-1971) 3*
22. Teenage Zombies (Jerry Warren-1959) 3*
23. Blood from the Mummy's Tomb (Seth Holt + Michael Carreras-1971) 3*
24. Bloody New Year (Norman J. Warren-1987) 3*
25. The Brain Eaters (Bruno VeSota-1958) 2*
26. Die Bande des Schreckens (Harald Reinl-1960) 2*
27. The Prowler (Joseph Zito-1981) 2*
28. Cementerio del Terror (Rubén Galindo Jr.-1985) 2*
29. The Beast of Yucca Flats (Coleman Francis-1961) 2*
30. The Woman Who Came Back (Walter Colmes-1945) 2*
31. In Fear (Jeremy Lovering-2013) 2*
Tot volgend jaar!
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13052 stemmen
100. Let's Kill Uncle (1966) - FTV
joolstein, ik zag dat jij met Tales from the Crypt (1972) een film gekeken hebt die ik eerder vandaag bekeken heb, dus ik dacht; dan kijk ik er nu één die jij eerder vandaag gezien hebt
.
Let's Kill Uncle is alles behalve spannend, maar de fijne 60's vibe maakt veel goed. De film dobbert wat voort zonder echt noemenswaardige gebeurtenissen, maar het wordt ook nergens saai of storend. Het horrorgehalte is minimaal (niet aanwezig?) en spannend is het al helemaal niet. Toch weten de kids voldoende te overtuigen en de 'uncle' in het verhaal is een boeiend genoeg personage. 3* voor mijn honderdste film van deze challenge.
Hoera voor mijn ondertussen vierkante ogen, barstende koppijn en ingestorte sociale leven.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
65. Reazione a Catena (1971) - RW
https://images.arrowfilms.com/Images/b3087321-2a8d-4fff-946e-8ed32ab8d3ba.jpg?height=450
Mario Bava's films worden telkens beter bij herzieningen. Hoewel er wel al films waren die als slasher zouden kunnen bestempeld vóór deze film, lijkt A Bay of Blood vanaf pakweg Halloween (1978) erg populair begonnen te worden. Zo hebben we POV kills, steek- en hakwapens, een verhaal dat van ondergeschikt belang is aan body count en bloedvergieten. Toch zijn er belangrijke verschillen met de latere slashers waarbij het vooral draait om tieners als slachtvee van één enkele killer vaak met een wraakmotief of die moordt omdat die gewoon evil is. Jammer eigenlijk want het feit dat je hier een goede mix hebt van verschillende leeftijden en meerdere killers is wat deze slasher zo verfrissend maakt. Motieven zijn hier hier de goeie ouwe hebzucht Jammer dus dat films als Halloween en Friday the 13th de slasher eigenlijk een minder interessante richting hebben ingeduwd (voor mij dan toch).
Niet dat A bay of Blood een meesterwerk is. Zo is het gedeelte van de 4 jongeren die in de baai terechtkomen voornamelijk filler. het dient vooral om de body count op te krikken en de obligate seks- en gratuit naakt er alsnog in te stoppen (nog zoiets eigen aan de oude slashers). Daar tegenover staat dat het allemaal erg fraai is gefilmd en de film gewoon een lekker tempo heeft, geen sprake van een lange opbouw of een killer die eerst 3 kwartier zit te observeren voor die eindelijk zal toeslaan. De film begint immers met twee lekkere kills. Zo zou een slasher eigenlijk moeten zijn. Ik hoor wel vaker dat Halloween van Carpenter wordt gezien als dé hoge standaard waarmee alle latere slashers mee moeten worden vergeleken en meestal wordt dat niveau niet gehaald. Ik vind A Bay of Blood eigenlijk de standaard en heb hierna nog niet veel slashers gezien die zo lekker lopen aks deze (en vooral Halloween niet).
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
Ik wou nog drie films uittypen, tijd niet meer voor. Nog eentje is er gelukt, en nu snel een film kijken aangezien het Halloween is, dan mag het niet missen 
21 - The Frighteners (1996) - FTV
Erg leuke komedie film met een fijn horror tintje. Het was nergens bloederig of goor maar vrij rustig al werd het erg leuk gebracht. Ik kan deze film wel herinneren als een soort leukere versie dan ik ‘Ghostbusters’ vond toen ik hem zag, wat gewelddadiger en wat actiever op het gebied van de geesten. Ik vond Michael J. Fox zeer leuk in de film, en acteerde prima. En natuurlijk even stilgestaan bij het rolletje van R. Lee Ermey, ik moest er om lachen : rust in vrede.
https://static.wixstatic.com/media/884862_7386b83830ab413fa4d30d0f134ca82c~mv2.jpg
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
#35 Hell Fest (2018) - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1120000/1120773.jpg?cb=1537995275
Stijgt nergens boven de middelmaat uit, maar toch een leuk filmpje in de spirit van halloween.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
En van harte gefeliciteerd Hollywood007, wat grappig op halloween! 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
66. Sleepaway Camp (1983) - RW
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91oji-W79sL._SX342_.jpg
Hopla ook deze verhoog ik met een halve ster staat nu dus op 4*. Een "brave" slasher in de zin van je krijgt niet erg veel te zien op grafisch gebied. Dat geeft niet want de kills zijn creatief en eigenlijk ook erg logisch. De film is echter zoveel meer omdat deze toch enkele gedurfde thema's behandelt zeker anno 1983. En om eerlijk te zijn ik zie eigenlijk geen films die gelijkaardig zijn aan deze. De 2 vervolgfilms zijn helaas goedkope slashers met een andere actrice die Angela speelt en de nieuwste adaptatie heeft een heel irritant kind in de hoofdrol waarvoor ik geen sympathie kon opbrengen. Sleepaway Camp behoort nu samen met Bay of Blood en Alice, sweet Alice tot mijn favoriete slashers.
Collins
-
- 7301 berichten
- 4313 stemmen
27. Crawl (2019) - FTV
Animal horror die drijft op een benauwende atmosfeer en op goedgebekte CGI-alligators.
Niet innovatief. Wel leuk.
U96
-
- 731 berichten
- 762 stemmen
83.Eli (2019) - MovieMeter.nl - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1126000/1126419.jpg?cb=1570136758
3*
84.Wounds (2019) - MovieMeter.nl -FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1122000/1122776.jpg?cb=1570002375
2*
85.Death Note (2017) - MovieMeter.nl - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1112000/1112899.jpg?cb=1503650627
3*
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
66 Winterskin (2018) FTV
Vreselijk ! Acteerwerk en verhaal is een dikke zero ! Ook qua horrorelementen en sfeer , ondanks het gegeven en de locatie, biedt deze film niks. Overslaan zou ik zeggen. Slechtste film in deze horrorchallenge wat ik al gezien heb.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.