ad

Releasedatum: 20 september 2019

• Netflix Bekijk via Netflix

Over In the Tall Grass

"Something evil lies..."

Tijdens hun tour door Kansas horen een broer en zus een jongetje om hulp roepen vanuit een veld met hoog gras. Ze besluiten het jongetje hulp aan te bieden, maar vinden al snel geen uitweg meer in het hoge gras. Daarnaast blijkt dat er iets kwaadaardigs schuil gaat in het veld.

imageimageimageimageimageimage

Ross Humboldt

Tobin Humboldt

Gas Attendant

Natalie Humboldt

avatar van Luudje10

Luudje10

Corcicus schreef:

Twee keer fout. Niet dat ik de wijsneus wil uithangen ofzo maar 1) riet is een grassoort dus elk riet is ook altijd gras en 2) dit was geen riet omdat riet een helofyt is. Dat betekent dat de wortels in het water staan wat hier duidelijk niet het geval was.

Nou het bleef voor gras

WhitecatWendy

Ik vond het time laps achtige eraan wel leuk,meteoriet met krachten ,typisch King verhaal.

Best aardig maar het had allemaal wel een stuk ingekort mogen worden.

Een beetje mysterieus maar toch raakt hij me niet zoals ik had gehoopt.

Aardig gezien te hebben, ik zet hem niet meer aan.

Doom4 schreef:

hankdigger

Klopt maar dat jongetje zei tegen hem dat hij de steen niet aan moest raken omdat hij anders nooit meer weg zou komen, dus waarom deed hij dat?

Om zijn baby en Becky te redden.

francientje schreef:

En de moraal van het verhaal??? Ik blijf toch wel met wat vraagjes zitten. Zoals waarom huppelden niet meer mensen tussen het gras gezien het aantal auto's, wat bij de kerk geparkeerd stond. En wat was nou de connectie tussen de mensen die zich wel in het gras bevonden? En wat was het kwaadaardige?

De andere mensen liepen er maar waren niet verbonden met dit groepje aldus Tobin. Zaten misschien in een andere time laps? Wat deze verbond is mij niet duidelijk, toeval?

avatar van The Dominator

The Dominator

Eindelijk weer eens een film, die net even iets anders is dan de rest - heerlijk. Alles bij elkaar - achteraf - ook heel simpel bedacht en lekker spannend. De film had m.i. wel 15 minuten korter gemogen, want het verhaal wordt halverwege een beetje chaotisch, maar gelukkig maakt het einde dat weer enigszins goed. Kortom : gewoon kijken.

avatar van wendyvortex

wendyvortex

Dit is toch wel een aardige Stephen King-verfilming. Misschien net iets te lang uitgerekt en mogelijk als verhaal/boek nog net was sterker, al wordt het mysterieuze gras best aardig uitgewerkt op film. Verhaal is dan net misschien iets minder origineel dan je eerste instantie zou verwachten, ik heb zelfs een beetje idee welke film(s) Stephen net had gezien toe ie met dit verhaal kwam. Maar 't is toch net weer even wat beter dan het gemiddelde dat er tegenwoordig qua horror wordt uitgegeven, goed gefilmd en geacteerd, hoe het allemaal in elkaar steekt en afloopt is ook niet meteen duidelijk. Net iets te lang, dat is net heel jammer, was verder een mooie episode geweest voor The Twilight Zone.