Hell Fest (2018)

Horror

geregisseerd door Gregory Plotkin
met Amy Forsyth, Reign Edwards en Bex Taylor-Klaus

De film speelt zich af gedurende één nacht tijdens Halloween op een trefpunt genaamd 'Hell Fest'. Natalie en haar beste vriendin Brooke zijn samen met hun vriend Taylor op de bewuste plaats in een park. Het idee is dat mensen hier heen gaan om bang gemaakt te worden. Maar er is een gemaskerde moordenaar die misbruik maakt van de anonimiteit van de vele gemaskerde personages en hen de hele nacht terroriseert.

SmackItUp schreef:

Wat wil de regisseur neerzetten? Een griezelpretpark.
Overigens zegt jouw preutse houding tov naaktheid en seks meer over jou dan over de film.

Wat een onzin zeg. Alsof er enkel tieners naar een griezel of pretpark gaan. Genoeg 30+ers die daar rondlopen hoor.
En grappig dat je mij neerzet als preuts en dus een oordeel over me velt, zonder dat je me kent. Dat ik geen n3#kende mensen wil zien of geen los slingerende piemels, tieten of reten naar me gegooid wil, heeft alles behalve te maken met preutsheid. Ik vind het gewoon geen enkele toegevoegde waarde hebben en hoef dat niet te zien. Anders kijk ik wel op een porno site
Bovendien maakt de naaktheid of seks in een film de film niet eens perse goed. Het voegt werkelijk waar niks toe. Maar ach ik zal er wel teveel waarde aan hechten

avatar van SmackItUp
jordorientje schreef:

Er zullen inderdaad vast wel 30+ers naar zo'n park gaan, maar in deze film dus niet. Ik zag in ieder geval alleen maar tieners.

Ik ken je inderdaad niet, maar als je een reactie plaatst dat je moeite hebt met seks etc. bij een film waar amper iets seksueels in voorkomt, kom je preuts over. Zeker als je een vergelijking maakt met een pornosite. Ik baseer mij dus enkel op uitspraken die je zelf hebt gedaan.

Het voegt misschien niets toe, daarom is het ook maar een opzet. Als je je daar op fixeert gaat de rest aan je voorbij. Dan kan ik mij voorstellen dat je dit een slechte film vindt

avatar van BlueJudaskiss
Nog even afgezien van het feit dat user in kwestie ook een oordeel velde over mensen die ze niet kent.

SmackItUp schreef:

Och je trekt dingen zo uit z'n verband. Of je leest gewoon niet goed. En volgens mij is dat laatste een rage op moviemeter aan het worden. Als je nou gewoon goed had gelezen, had je gezien dat ik tegen Doom4 al zei dat het meer een algemene reactie was voor horrors ipv dat het ging om deze film. Net als seks in films was jouw reactie hier dus ook overbodig. Plus het had ons nu deze hele discussie gespaard
Ik fixeerde me niet op dat tienergelul: de hele film bestond eruit, dus kon er moeilijk omheen. En als er nou meer horror, spanning en moorden in zouden zitten, dan had ik me inderdaad iets minder kunnen focussen op dat slappe gelul en had ik enigszins nog kunnen genieten van een heerlijke horror.
Anyway, laten we deze discussie aub afsluiten. Het is duidelijk dat we het niet eens zijn, dit is enkel bevuiling van de pagina ✌️

avatar van SmackItUp
Je went er op den duur wel van.

avatar van Boeikens
Weinig origineel old style slashertje dat me ergens toch wel heeft vermaakt.
Alhoewel allemaal wat langzaam en vooral veel te braaf, hadden de setting, de sfeer en de killer toch iets dat me zonder verveling liet uitkijken.
Een vervolgje mag voor mij wel, maar dan hopelijk met wat meer bloody gore

avatar van alexspyforever
Bwah nogal een matige slasher die veilig binnen de lijntjes kleurt en totaal geen verrassingen kent. Gemaskerde moordenaar die niet praat enkel af en toe wat zit te hummen en zijn slachtoffers op redelijk saaie wijze om zeep helpt. En natuurlijk is hij overal waar het groepje is en als bij toverslag verdwijnt hij weer. De setting maakt het dan gelukkig nog wel erg sfeervol al denk ik dat het leuker is om zelf zo een griezelpretpark te bezoeken dan te kijken hoe een stel vervelende tieners het beleven.Een voldoende geven vind ik evenwel toch te genereus.

avatar van Noodless
Blood Fest (2018) is toch wel veel leuker qua opzet.
Hier heb je gewoon een moordenaar waarbij het aantal en de uitvoering van de kills niet echt kunnen bekoren. De setting is natuurlijk wel leuk, maar bij Blood Fest is dat gewoon nog leuker door het fantasievolle concept en heel wat bloederige kills. 5/10