- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm Challenge
Horrorfilm Challenge
morpheus2000
-
- 599 berichten
- 10389 stemmen
15, The Autopsy of Jane Doe (2016)
FTV - 86 min - 2 punten - (14-10-2018)
Totaal: 30 punten
https://www.moviemeter.nl/images/cover/245000/245525.jpg?cb=1492808522
Leuke originele film. En gelukkig een unmeunig open eind met een bewegende grote teen van Jane Doe in een lijkenwagen op weg naar volgende slachtoffers.
3,5 *
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3845 stemmen
13. Twilight Zone: The Movie (1983)
101 min
FTV
Leuke verderzetting van de serie. 4 verhalen plus een voor en na stukje. Best leuk.
14. The Theatre Bizarre (2011)
114 min
FTV
Ik ga hier niet teveel woorden aan vuilmaken. 1* zegt genoeg. En dat was dan voor de eerste 3 verhalen samen. de rest is zelfs niet het vermelden waard. Enkel het verhaal door Tom Savini is leuk in practical gore.
15. You Can't Kill Stephen King (2012)
86 min
FTV
De verhaallijn klinkt leuk, de trailer ziet er leuk uit, maar daar stopt het ook. Verder is deze film een hoop gebakken lucht. Best overslaan. 1.5*
morpheus2000
-
- 599 berichten
- 10389 stemmen
FTV - 89 min - 2 punten - (14-10-2018)
Totaal: 32 punten
https://www.moviemeter.nl/images/cover/235000/235574.jpg?cb=1503044225
Moah,
matige film waarin je je kunt afvragen of het überhaupt wel horror is.
2,5 *
morpheus2000
-
- 599 berichten
- 10389 stemmen
FTV - 81 min - 2 punten - (14-10-2018)
Totaal: 34 punten
https://www.moviemeter.nl/images/cover/418000/418432.jpg?cb=1488220951
Film lag er al een tijdje om gezien te worden en valt me nu achteraf gezien toch wel tegen. Meer van verwacht, mede vanwege de naam James Wan, die ik toch wel hoog heb zitten met dit soort films.
2,5 *
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
FTV - 84 min.
https://giallotheater.files.wordpress.com/2014/12/a-bay-of-blood-movie-poster.jpg
A Bay of Blood is een vrij bloederige film met heel wat vreemde plotwendingen en het slot zet de kijker helemaal een hak. 13 verdachten, 13 kills in deze gitzwarte horrorfilm.
Het is een film waarin de vele moorden gecombineerd worden met zwarte humor. Ieder slachtoffer wordt op een andere manier om het leven gebracht en veel sympathie kun je niet opbrengen gezien het ontbreken van enige karakterontwikkeling.
De hoofdfiguren zijn allemaal egoïstisch, inhalig en berekend. Renata ( uitstekende rol van Claudine Auger ) spant de kroon. Ze is een echte bitch die alles en iedereen naar haar hand probeert te zetten. A Bay of Blood is in zijn genre een originele, artistieke film met veel oog voor stijl. 7/10
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
#25 The Burning (1981) - 91 minuten - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/11000/11439.jpg?cb=1528350983
Van dit soort matige slashers loop ik niet meer warm, viel me behoorlijk tegen.
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
FTV - 126 min.
http://filmblerg.com/wp-content/uploads/2018/06/Hereditary-1170x507.jpg
Vreemde, maar echt sterke horrorfilm die het meer moet hebben van de geweldige beklemmende sfeer en het uitmuntende acteerwerk van Toni Collette dan van de schrikmomenten. Ook de sound is opvallend bijzonder en draagt bij tot die nare sfeer. Het verhaal wordt prima opgebouwd naar de climax die wel een steekje laat vallen. Deze rare climax is wat te overdreven en vaag uitgewerkt waarbij je een neutraal gevoel krijgt op het einde van de film ondanks de vele positieve punten tijdens de film. Misschien een tweede kijkbeurt op zijn plaats ? Zonder meer een bijzondere kijkervaring ! 8/10
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
41. Son of Frankenstein (1939)
FTV - 2 punten
Totaal: 94 punten
https://vignette.wikia.nocookie.net/mary-shelley/images/0/04/Son-of-frankenstein-ending-scene-krogh-one-armed-man-monster-lionel-atwill-boris-karloff-donnie-dunagan.jpg/revision/latest?cb=20160506204725
Ik kan er niet echt bij waarom sommige mensen dit het beste deel vinden van de Universal Frankenstein trilogie. Niet alleen is het een overbodig deel (want het brengt niks nieuws) ook is er op het vlak van horror niet veel te beleven. Fijn dat Karloff nog een laatste keer terugkeerde om het monster te spelen, maar erg veel krijgt hij niet te doen en net als in de eerste film kan hij geen woord zeggen. beste rol is voor Bela Lugosi als Ygor. Ook de settings zijn heel goed maar het verhaaltje is gewoon zwak. Er gebeurt ook te weinig om die veel langere speelduur te rechtvaardigen.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
#26 The Meg (2018) - 113 minuten - FTV
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1117000/1117669.jpg?cb=1537866688
Mega teleurstellend!
Collins
-
- 7301 berichten
- 4312 stemmen
FTV: 2
Totaal:30 punten
https://wipfilms.net/wp-content/uploads/2012/07/Slaughter-High08651709-21-33.jpg
Heerlijk kijkvoer, die slashers uit de jaren 80. Allemaal met hetzelfde uitgangspunt. Een killer beloert en doodt een groepje mensen, dat ergens op een afgelegen plek bijeen is gekomen. De killer doodt de groepsleden altijd één voor één en draagt daarbij aparte kledij of een gek masker. Soms beide. Soms gebruikt de killer een bepaald specifiek moordwapen. De kills gaan vaak gepaard met spuitend bloed en een uitbraak van interne organen en zijn vaak de moeite van het aanschouwen waard.
En oh ja, de killer is natuurlijk een wanproduct van een onverwerkt verleden. Een verleden waarin de groep mensen die hij belaagt vaak een negatieve en prominente rol heeft gespeeld. Het wraakmotief speelt in de slasher een belangrijke rol.
Kortom, de slashers uit de jaren 80 zijn lekker voorspelbaar en wijken hoogstens op detailniveau wat af van de grote voorspelbare lijn. Deze "Slaughter High" voldoet aan alle regels. Alles klopt. Ik hou daar wel van. Ik zit niet echt te wachten op hele grote vernieuwingen of inzichten in het slashergenre. Het is goed zo. Ondanks (of eigenlijk dankzij) het voorspelbare verloop en de voorspelbare ingrediënten heb ik me kostelijk vermaakt. De kills en de killer zorgen voor veel plezier.
Verder heb ik me vooral geërgerd. Op een goede manier. Dat wel. Ik heb me heerlijk geërgerd aan de onsympathieke personages. Heb me geërgerd aan het krakkemikkige verhaal en het krakkemikkige acteerwerk. Heb me geërgerd aan domme keuzes, imbeciele gein en stupide dialogen. En ik heb me natuurlijk doodgeërgerd aan de afgrijselijke score.
Soms is ergernis leuk!
wendyvortex
-
- 5196 berichten
- 7270 stemmen
#18 The Devil Rides Out (1968) - 96 minuten - FTV
http://4.bp.blogspot.com/-FGNnUIA6l28/ULgFuVAbdCI/AAAAAAAAEUI/5IZUQnfbU-g/s1600/the_devil_rides_out_5.jpg
Veelgeroemde Hammer Horror, nu eindelijk ook gezien. Deze mag zeker mee met de Hammer-top, vooral als ze de cirkel ingaan wordt het nagelbijten. Daarvoor ook nog een geweldige autoachtervolging met occulte elementen en een fantastische Charles Gray als aanvoerder van de satanische sekte.
(4*)
Zo, ook weer een puntje erbij gescoord voor de They Shoot Zombies, Don't They?-lijst op I Check Movies. 553 checked 447 unchecked, dus die unchecked lijst moet ik ook nog maar eens even aflopen voor de rest van de maand.
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Afgelopen week meer met de Reis Rond De Wereld Challenge bezig geweest. Ik had een flinke lijst met horrors die goed waren voor beide challenges, maar die is inmiddels vrijwel uitgeput. En vind maar eens een horrorfilm uit Honduras, ik was al blij dat ik überhaupt een film vond 
Ik zal nog hier en daar wat horrors meepakken, en wil eigenlijk nog wel het een en ander van deze selectie zien voor de challenge afloopt:
john mcclane 2
-
- 3489 berichten
- 6576 stemmen
#26.-Boar (2018) -108 minuten-FTV.
Aussie horror, dat is vaak niet mis , dit helaas wel .
De big ziet er niet overtuigend uit , waarschijnlijk konden ze andy serkis en de CGI niet betalen om een overtuigende big te creëren.
Kijk dan liever naar de aussie klassieker Wolf Creek 2 2013 KIJK TIP , kun je dit links laten liggen .
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3845 stemmen
90 min
FTV
Weer een typisch jaren 80 filmpje. Flinterdun en jammer genoeg niet genoeg gore om het leuk te maken. Wel interessant: op 1uur 18min en 11 sec kun je zien hoe in deze 1987 film de gangnam style zomaar eventjes fijntjes wordt gedanst. We weten ineens waar ze de mosterd gehaald hebben.

alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
42. Mark of the Vampire (1935)
FTV - 2 punten
Totaal: 96 punten
Dit is duidelijk een soort Dracula afkooksel waarin Bela Lugosi nogmaals een vampier mag spelen al is zijn naam hier graaf Mora. Film moet het vooral hebben van de setting en de sfeer want het verhaaltje is niet echt geweldig. Vooral de vleermuizen en de vrouwelijke vampier vond ik erg goed gedaan. De erg korte speelduur is hier ook wel in het voordeel. Uiteindelijk wel fijn dat het niet zo voorspelbaar verloopt als het Dracula verhaal, maar aan de andere kant had ik de ontknoping toch liever anders gezien.
Collins
-
- 7301 berichten
- 4312 stemmen
16. The Keep (1983)
FTV: 2
Totaal: 32 punten
https://wipfilms.net/wp-content/uploads/2013/10/vlcsnap-2013-10-27-23h28m51s222.jpg
De plot is heel simpel. Een stelletje Nazi's overvallen door hebzucht ontketent een oud kwaad dat binnen de dikke muren van een slot gevangen zit en nu dreigt te ontsnappen. Een oude Joodse geleerde is nodig om het oude kwaad weer te ketenen. Meer is het eigenlijk niet.
Maar ja eromheen zit zoveel meer. Een hele sfeervolle en trage film zit eromheen. Alleen de openingscredits al...dat duurt en duurt. Een film met lange scènes, trage shots en veel somber beeldmateriaal. Een kil kasteel met dikke muren. Een kalme golvende mist die op kniehoogte door het beeld dobbert. Fluorescerend licht. Een rijtje blinkende crucifixen. Van die dingen. Heel naargeestig en bijna bewegingsloos gevat door de camera. Voor alles wordt de tijd genomen.
In die atmosfeer gebeurt het. En wat het dan precies inhoudt is niet helemaal duidelijk. De grote verhaallijn dringt door. Die is duidelijk. Van sommige sublijntjes en sommige personages blijft de betekenis echter geheel of gedeeltelijk verhult. Prima passend in de sfeer, maar zonder verbindende betekenis. En hoe goed de sfeer ook wordt weergegeven en hoe goed de bijzondere muziekscore die sfeer nog eens beklemtoont, het gebrek aan een helder verhaal valt nochtans op. Er is geen inzichtelijke kapstok die je helpt om alle losse puntjes te verbinden. Een dikke min, vind ik.
Wel nog even het creatuur vermelden. De film beschikt over een fijn monster. Het kwaad ziet er goed uit en vergoedt de dikke min van eerder enigszins. Ja, het kwaad is echt de moeite.
Van de film ben ik minder overtuigd. De film is eigenlijk een bijeengeraapt zootje scènes dat in zekere mate een lopend verhaal vormt. Dat lukt redelijk, maar het blijft een rommeltje. Nu blijkt wel dat er flink in de film is geknipt. Van de oorspronkelijke versie van 210 minuten resteren er slechts 96. De onbegrepen plotlijntjes, stotterige scènewisselingen en doelloze aanwezigheid van sommige personages vallen met deze kennis beter te plaatsen.
Tegelijkertijd vraag ik mij toch ook af hoe traag de volledige 210 minuten wel niet aan het netvlies voorbij hadden getrokken en of die traagheid wel zo verhelderend gewerkt zou hebben. Misschien komen we er ooit nog achter. Ik ben trouwens matig geïnteresseerd.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
FTV - 2 punten
Totaal: 98 punten
http://www.californiaherps.com/films/filmimages/murdersinthezoogators5.jpg
In tegenstelling tot mijn bovenbuur John Milton vond ik het toch wel bijzonder. Neen, het was niet super maar wat een schurk was die Gorman (gespeeld door Lionel Atwill) toch. De moordpraktijken zijn toch wel vrij origineel te noemen. En ik kan me niet meteen een film herinneren waarin men gezellig gaat tafelen tussen de kooien van de wilde dieren. Inderdaad de finale is spectaculair en niet diervriendelijk maar toch wel spannend.
FTV - 2 punten
Totaal: 100 punten
https://matthewhawkinsblog.files.wordpress.com/2013/09/dantes_inferno.jpg
De plotomschrijving klopt niet helemaal. De zakenman waarvan sprake is inderdaad hardvochtig voor zijn zakenpartners, huurders zelfs zijn eigen zoon en vrouw moeten het ontgelden. Als hij dan begint te lezen in het boek Inferno en in de huid van Dante kruipt ziet hij de lotsbepaling van andere zondaars. Dit gedeelte heeft wel iets weg van de versie uit 1911. Deze versie is gelukkig een stuk korter en wisselt het Inferno goed af met de werkelijke wereld. Het is uiteindelijk ook wel allemaal voorspelbaar. Jammer dat als er passages werden gefilmd uit het boek of van een brief de tekst nauwelijks leesbaar was. De wel leesbare title cards vertelden het verhaal vaak op een poëtische manier met soms oude Engelse woorden die nog weinig gangbaar zijn. Teveel title cards ook waardoor het best een vermoeiende zit was.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8930 stemmen
49. Citadel (2012) 3*
FTV - 2 punten
Totaal: 97 +13 -110 punten
http://aftercredits.com/wp-content/uploads/2012/11/CitadelPoster.jpg
Citadel is een low-budget film uit Ierland die zwaar leunt op de dramatische kant en die door het gebruik van duisternis, licht en schaduw een onheilspellende horror-sfeer weet op te roepen. Tommy Cowley (Aneurin Barnard) staat er nadat zijn vrouw is aangevallen alleen voor om zijn kind op te voeden. Tot overmaat van ramp kampt hij met plein/straatvrees. Een vreemde ontwikkeling ontstaat er als de behulpzame verpleegkundige Marie ( Wunmi Mosaku) pogingen gaat doen tot romantiek. Het zag er onvergeeflijk geforceerd uit en was duidelijk omwille van het plot. Veel special effects zijn er in de film niet aanwezig, en het geweld is vaak net buiten beeld of te ver weg om te zien. Er wordt dan ook een beroep gedaan op de verbeelding van de kijker. Gelukkig maakte de rondlopende enge kinderen nog veel goed. Ze deden ook mij sterk denken aan David Cronenbergs 'The Brood' Ondanks dat niet alles even lekker loopt en er een erg gemakkelijk einde was, weet regisseur Ciaran Foy er gelukkig nog een best aardige film van te maken.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8930 stemmen
50 Sounds Like (2006) 2,5*
FTV - 2 punten
Totaal: 99+13 -112 punten
Deze aflevering van Masters of Horror geregisseerd door Brad Anderson geeft duidelijk aan waarom het tweede seizoen betrekkelijk minder goed is dan het eerste. Het is allemaal erg braaf. Waar in het eerste seizoen er nog geknipt en zelfs niet uitgezonden kon worden. Zijn deze aflevering allemaal erg veilig. Ditmaal een subtiele en ingetogen verhandeling over een getormenteerde hoofdpersoon met een buitengewoon scherp gehoor, die langzaam maar zeker zijn greep op de realiteit begint te verliezen. Positief was het dat die auditieve overgevoeligheid effectief in beeld (en ten gehore) werd gebracht. Ook de vertolking van de gekwelde Larry door Chris Bauer was erg goed. Echter de gruwelijkheden die er zijn worden alle buitenbeeld gebracht (op één scene aan het einde na) en na verloop van tijd worden de uitvergrote alledaagse geluiden repetitief. Dit maakt dat de film ondanks zijn korte duur op een gegeven moment langdradigheid begon te worden. Daarnaast was de afwikkeling teleurstellend en slotbeeld te nep.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8930 stemmen
51. We All Scream for Ice Cream (2007) 3*
FTV - 2 punten
Totaal: 101+13 -114 punten
https://media.senscritique.com/media/000017195301/source_big/We_All_Scream_For_Ice_Cream.jpg
Degelijk maar standaard aflevering van de Masters of Horror. Het scenario, naar een verhaal van John Farris, is van David Schow, die ook het script van Pick Me Up heeft geschreven. Regisseur van deze aflevering is Tom Holland die verantwoordelijk is voor een paar genre toppers zoals Child's Play en Fright Night. Hier is het een ijscowagen met killer-clown Buster achter het stuur die het voorzien heeft op de verantwoordelijke van een mislukte grap. Waarom dit jaren later gebeurd is niet duidelijk. Enfin, door een alternatieve vorm van voodoo veranderen de daders die vader zijn, in een plas smeltend roomijs. Helaas brengt dat met zich mee dat vrijwel alle slachtoffers van de clown op exact dezelfde manier aan hun einde komen. Gelukkig worden er wel een paar aardige scènes getoond en William Forsythe deed het goed als ijscoman from hell. Niets verrassend maar komt door de gore nog aardig uit de hoek.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8930 stemmen
52. The Tomb of Ligeia (1964) 3,5*
FTV - 2 punten
Totaal: 103+13 -116 punten
https://posteritati.com/posters/000/000/048/779/the-tomb-of-ligeia-md-web.jpg
“Man need not kneel before the angels nor lie in death forever but for the weakness of his feeble will.”
Genre-cinema uit de jaren zestig werd veelal gedomineerd door het Gothic-Kostuum Horror-Drama, en dan met name de Britse Hammer-horrorfilms en de Edgar Allan Poe-bewerkingen van met name Roger Corman. Heden ten dage zal 'The Tomb of Ligeia' horror-fans niet echt schrik meer aanjagen maar prima acteerwerk, prachtige locatie en een sterk verhaal maken dit meer dan goed. Dit is een fantastisch uitziende film. De film bezit daarnaast zo'n beetje alle goede voorwaarden om er goede Poe-bewerking van te maken; een kasteel/ruïne, een brand, een mooie dame(of twee), een onsterfelijk lijk en Vincent Price die waanzinnig is van schuld. En O ja het is Poe dus natuurlijk ook een zwarte kat. Deze kat heeft een grote rol in de film maar hoort niet bij dit verhaal, waarover het algemeen wel de meeste elementen uit het verhaal in zitten. Of de "The Conqueror Worm" die onderdeel uit maakt van het verhaal, ook in de film zat weet ik niet, ik heb er eigenlijk niet goed opgelet. Naast Price is ook de mooie Elizabeth Shepherd te zien in de dubbelrol van de knappe en intelligente raven-harige Ligeia en de blond-harig dame met blauwe ogen Lady Rowena Trevanion, van Tremaine. Kijkers met een zwak voor dieren zullen wat moeite kunnen ondervinden doordat er beelden zijn van de vossenjacht en geweld tegen de zwarte kat. Verder is dit een wederom een zeer fijne Poe-verfilming. Het complexe verhaal is fascinerend en Roger Corman slaagde erin om het feit dat er eigenlijk maar weinig echt gebeurt(behalve op het einde), goed te camoufleren.
IH88
-
- 9733 berichten
- 3185 stemmen
34. Event Horizon (1997) - MovieMeter.nl
FTW - 2 punten.
Totaal - 61 punten.
http://www3.pictures.zimbio.com/mp/6K8grqU79bUl.jpg
3.5*
35, Eight Legged Freaks (2002) - MovieMeter.nl
RW - 1 punt.
Totaal - 62 punten.
https://new.static.tv.nu/18387494?width=720&height=405
2.5*
IH88
-
- 9733 berichten
- 3185 stemmen
alexspyforever Krijg je bij 31 FTW's 13 punten erbij? Dan moet ik even kijken hoever ik ben...
wendyvortex
-
- 5196 berichten
- 7270 stemmen
#19 Brain Dead (1990) - 85 minuten - FTV
Hé hadden wie ie al niet eens gezien? Brain Dead was dat niet iets van Henenlotter? Oh nee, dat was Brain Damage, toch wel soort van cultklassiekertje van ... ach ja Peter Jackson Braindead zonder spatie!
Nou goed met deze Brain Dead zakken we helaas finaal door het ijs. We echoën hier wat The Tenant, Vanilla Sky, Interception maar doen dat in een soort van Re-Animator-achtige setting.
Redelijk wat bekende namen: Bill Pullman, Bill Paxton, Bud Cort, George Kennedy, maar het werkt allemaal niet, allemaal wat overdreven geacteerd, verder wat geglibber met hersenen, schedellichtingen, paranoia toestanden, maar allemaal te klinisch en als je daardoor het verhaal ook niet lekker inkomt is het gewoon anderhalf uur jaren negentig B-film waar mijn hersenen hopelijk niet al te veel ruimte voor in nemen. Ik verwacht dan ook dat ik eind december weer dit stukje na zal moeten lezen, omdat ik echt geen idee meer heb van de inhoud van deze film. Brain Dead? Die heb ik toch jaren geleden al gezien? Was toch vanne ... met die mand met dat broertje of nee die na Bad Taste kwam...
(1*)
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
16 - Pet Sematary (1989)
Verenigde Staten
Horror
103 minuten
FTV
https://fsmedia.imgix.net/3b/b7/3d/f3/ac6c/4dbf/8f4a/8172a895b1cc/pet-sematary-pascowjpg.jpeg?rect=0%2C0%2C1920%2C961&dpr=2&auto=format%2Ccompress&w=650
De film deed geen vlieg kwaad en was zelfs op het begin misschien nog wel wat aan de saaie kant. Een prima film voor zo op een zondagavond al zeg ik het zelf, en zoals ik al zei vond ik het begin best saai en heb ik heel lang op een onvoldoende geschat. Echter herpakt de film zich wel door een vet einde. Acteerwerk was nou niet bepaald van een hoog niveau en ik heb me af en toe toch aardig geïrriteerd aan voornamelijk aan ‘Denise Crosby’. Wat een schreeuwlelijk! Ik snap dat je goed moet acteren hoe je bepaalde momenten schrikt omdat je zoontje bijvoorbeeld naar de snelweg loopt maar soms was het wel wat overdreven.
Noodless
-
- 10042 berichten
- 6178 stemmen
47 Djinn (2013)
FTV - 82 min.
https://i.ytimg.com/vi/wO-PdQECgww/maxresdefault.jpg
via John Milton ontdekt bij deze horrorchallenge en de film komt uit V.A.E. Dus twee vliegen in één klap. Dus ook goed voor die andere challenge van reis rond de wereld. Tja, ik ben ook min of meer eens met Milton want zo slecht is het niet, maar goed is ook weer iets anders. De locaties en de sfeer rondom de Djinn zijn best aardig, al is de uitwerking wisselvallig. De Djinn wordt te vroeg prijs gegeven waardoor de spanning al sowieso op een laag pitje is. Maar het zijn vooral de schrikmomenten die helemaal niet werken. Het verhaal is naar het einde inderdaad wat chaotisch waarbij het slot wel weet te verrassen. 5/10
john mcclane 2
-
- 3489 berichten
- 6576 stemmen
#27.-The Crucifixion (2017) - 90 Min.-FTV
Van Xavier Gens verwacht iets hoogstaands aangezien hij de man achter martyrs.
Maar dat zie je hier niet helemaal in terug .
Er zijn slechtere exorcisten films , maar ook die stukken beter zijn .
Het is zowiezo de moeite waard door de prachtige sfeervolle beelden .
Echt mooi in beeld gebracht .
Het einde laat zich raden, en aangezien dit op waargebeurde verhalen is gebaseerd, zullen ze het einde met een korrel zout hebben genomen , want zo horror “ romantisch “ kan het nooit geweest zijn .
Kijkt verder prima weg
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Zo ik moet nog 2 registraties doen maar ik ga eerst maar een tussenstand doorgeven. En IH88 ja als je 31 films hebt gekeken waarvan minstens 16 FTV krijg je 13 punten extra. Die heb ik bij jouw totaal bijgeteld waarvoor ook proficiat trouwens.
1. joolstein 52 films (116 punten)
2. Noodless 47 (107)
3 . alexspyforever 44 (100)
4. John Milton 37 (87)
5. IH88 35 (75)
6. MovieMind 26 (52)
7. john mcclane 2 27 (49)
8. wendyvortex 19 (36)
9. morpheus2000 17 (34)
10-11. Kondoro0614 en Collins 16 (32)
12. Cikx 17 (31)
13. Hollywood007 15 (29)
14-16. DjFrankie, Baggerman en Woland 12 (24)
17. Daan258 9 (18)
18. Shinobi 7 (14)
19. DVD-T 6 (12)
20. Valak 3 (6)
21-22. EW101 2 (4) en Night's Watch
23. baspls 1 (2)
24. TornadoEF5 0 (0)
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8930 stemmen
Proficiat met het behalen van 31 films
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.