menu

Film / Cast en crew / Franka Potente

zoeken in:
FisherKing
Bij Nach Fünf im Urwald (1995):

Ze is nu toch gescheiden van Tom, las ik. Mag ze daarom niet in Heaven optreden ?

kappeuter (crew)
Ik las het ook ja. Ze heeft nu een relatie met Elijah Wood!

Is Elijah Wood niet te klein voor haar

tovenaar
Elijah heeft de relatie beeindigd... ze rende te snel

Damn als die twee een kindje zouden krijgen, wat zou je dan krijgen? Een roodharige Hobbit, die Engels spreekt met een zwaar Duits accent ofzo
Moet er niet aan denken...

kappeuter (crew)
Ik ben daar niet rouwig om. Europese actrices die naar Amerika gaan verliezen vaak hun 'glans', hun bijzondere karakter.
Laat ze maar mooi hier blijven.

Yak
Wat waren Franka Potente's plannetjes in Amerika trouwens? De enige Amerikaanse film waarin ik haar gezien heb was Storytelling.

kappeuter (crew)
Bourne Identity, Blow, Bourne Supremacy, B.......

Ik vind Franka wel een van de prettigste actrices om naar te kijken... maar daarvoor hoeft ze echt niet naar Hollywood te gaan.

kappeuter (crew)
Jammer dat haar carriere na de 2 prachtige Tykwer films zo 'in het slop' is geraakt: imdb overzicht
In Hollywood heeft ze (me) nog niet kunnen overtuigen. Ze heeft twee keer op de stoel mogen zitten naast Matt Damon, een hele eer natuurlijk, maar het zijn niet meer dan opvullende bijrollen. Nou ja, ik zie dat ze in Try Seventeen een hoofdrol heeft gehad, nota bene een film met Elijah Wood. 1489 stemmen op imdb, dat mag je wel een geflopte film noemen. Bij de film Creep het zelfde verhaal blijkbaar.

Toch staan er nu een paar interessante projecten op stapelen:
Elementarteilchen; gelukkig weer eens een Duitse film.
Therese Raquin, waar ze de hoofdrol speelt.
Che; opnieuw een film over Che Guevara, met Benicio Del Toro die Che speelt!

kappeuter schreef:

Che; opnieuw een film over Che Guevara, met Benicio Del Toro die Che speelt!

jaja... daar zit ik al een eeuwigheid op te wachten!

3.0* The Bourne Identity
4.5* Creep

Gemiddelde ........................................................... 3.75

kappeuter (crew)
Weer een Duitse film met Potente:
Small Lights (2010) - imdb.com

Hopelijk eindelijk weer eens een Duits succes voor Potente.
Beetje teleurstellende carriere de afgelopen 10 jaar. En ze begon zo veelbelovend.

Blijkbaar zoekt ze nu ook bekendheid in de schrijverswereld met haar verhalenbundel "Zehn"

Gast
geplaatst: vandaag om 04:14 uur

geplaatst: vandaag om 04:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.