Die Drei Mädels von der Tankstelle (1997)

Alternatieve titel: Babes' Petrol

Duitsland

geregisseerd door Peter F. Bringmann
met Wigald Boning, Axel Milberg en Franka Potente

Wigald heeft problemen met vrouwen. Troost vindt hij bij de psychiater, liefde enkel bij zijn poedel. Vrouwen vervolgen hem zelfs na hun dood. Als zijn moeder sterft, erft hij veel geld, op voorwaarde dat hij er in slaagt een min of meer vervallen tankstation, binnen vier weken weer winstgevend te maken. Ongelukkigerwijze heeft hij deze kort geleden aan drie knappe meisjes verkocht, die niet van plan zijn de koop ongedaan te maken. Hij moet nu wel zijn vrouwenhaat overwinnen.

FisherKing
Op iMDB 61 stemmen en een waardering van 2,4. Hoe krijgen we deze film te zien ? zal de waardering wel groter maken

kappeuter (moderator)
Zelfs veel slechte films hebben niet zo'n lage waardering. Dan zal 'ie wel HEEEEEEL slecht zijn.

FisherKing
een "CULT" film

kappeuter (moderator)
Stom van me, dat ik daar nog niet aan gedacht had.