Harte Jungs (2000)

Alternatieve titels: Ants in the Pants | Just the Two of Us

Duitsland

geregisseerd door Marc Rothemund
met Tobias Schenke, Axel Stein en Luise Helm

Florian is een normale jongen met een uitzonderlijk interesse voor meisjes en seks. Helaas is hij op zijn vijftiende nog steeds maagd, en samen met zijn beste vriend Red Bull wil hij zeker voor zijn zestiende verjaardag van zijn maagdelijkheid af zijn.

avatar van Boogeyman
Bijna grappig. Iets te soft.

Een puberfilm over sex mag wel wat grover in mijn ogen, vervelende liefdesplotjes maken het hilarische concept nogal lomp. Af en toe wel geinig, kijkt lekker weg. Prima voer voor een regenachtige donderdagmiddag.

avatar van flowerpower1946
Wat een slechte kinderachtige vertoning zeg.
Zonde van mijn tijd.
Een kletsende pielemuis is toch wel erg flauw en de vrouwelijke doos een bloempot benoemen, nou dan weet je genoeg.
Het verhaal is tevens belabberd slecht.
Niet doen dus!

Ontzettend flauwe film die eigenlijk nergens ook een beetje grappig wordt. Meer geërgerd omdat het zo ontzettend debiel is eigenlijk. Ik bedoel...een pratende piemel...come on!!!

Deze film is geniaal in zn slechtheid. Ik lach me gewoon kapot om de stomzinnigheid van de karakters en de low budgetheid die ervan afstraalt. Daarom een 7!

Dick2008
Wat een flauwe film. Altijd gedacht het is een Amerikaanse film, zoals er nu al vele zijn in de trant van American Pie. Het zal wel komen door de titel waarmee deze film meer bekend is Ants in the Pants. Het Engels gesproken is ook wat raar. Maar die sprekende piemel, is ronduit aachtelijk. Duitsers en humor. Spaarzaam grappige dialogen maar het meeste was ook knudde. 1.0

avatar van 93.9
clockwork schreef:

Zo iets had ik nou ook
Alleen jammer dat ik zo'n gare dvd had, die amper de orginele Duitse stemmen had...