Time Trap (2017)

Alternatieve titel: Timetrap

Sciencefiction / Avontuur

geregisseerd door Mark Dennis en Ben Foster
met Reiley McClendon, Cassidy Gifford en Brianne Howey

Een groepje studenten bezoekt een grot in een afgelegen gebied in Texas. Ze zijn er op zoek naar een professor die onder mysterieuze omstandigheden verdween, terwijl hij op zoek was naar een bijzondere fontein. Na een tijdje komen de studenten echter tot de ontdekking dat er iets onverklaarbaars gebeurd is en dat de tijd veel langzamer verstrijkt. Ze realiseren zich dat er geen redding nabij is en besluiten dieper de grot in te trekken.

Altijd zo jammer dit, een mooi gegeven dat helaas nogal sukkelig wordt uitgewerkt. Had veel meer in gezeten....al vond ik het einde dan wel weer aardig gevonden

avatar van Dennisj
Er zat wel potentie in deze film maar ik vond het verschrikkelijk slecht uitgewerkt allemaal. Leek wel alsof ik op het einde naar een amateuristische theatergroep zat te kijken. En dan heb ik het over de holbewoners en de ruimtevaarder die daar naar binnen kwam en het hele verloop van de gevechten daartussen. Jammer want ik lees net dus dat je deze film echt gezien moet hebben. Nou ik denk eerlijk gezegd wanneer je deze film niet gezien hebt je ook niets hebt gemist.

Ondanks het amateuristische acteren vond ik de film uiteindelijk wel boeiend.
Heb me er alvast helemaal niet met verveeld.

avatar van wihu61
Die poster alleen al zou reden genoeg moeten zijn om dit product over te slaan.

avatar van Herculaas
De personages zien eruit en gedragen zich als in een b-horrorfilm, maar als liefhebber van tijdreisverhalen vond ik deze film toch intrigerend. Wel dubieus dat de indianen kennelijk het redden niet waard waren?!

De poster is inderdaad afschuwelijk.

avatar van john mcclane 2
Alsof je naar een best wel goede afl zit te kijken van The Twilight Zone en waarvan je eerst denkt: nou ja zal wel weer , maar uiteindelijk toch wel boeiend is .
3*.

avatar van james_cameron
Behoorlijk waardeloos tijdreis-filmpje, vlot gemaakt maar uiteindelijk erg slap. De plot heeft wat aardige details en visueel ziet het er allemaal best acceptabel uit, maar de jonge cast weet absoluut niet te overtuigen en gaandeweg wordt het script ook steeds belachelijker.

avatar van Seifer
Heb het vermoeden dat mensen hier er teveel van hebben verwacht. Het acteerwerk is niet groots, de scènes ook niet, maar het verhaal wel. Gebruik bij dit soort films ook een beetje je eigen fantasie.

avatar van Donnie Vallermee
Goeie film uitstekend vermaakt

Erg slappe film mensen die in een waterbron lagen en 1 minuut later kurkdroog waren,holbewoners geen idee waar ze vandaan kwamen en wat hun verhaal is. Een jongen die 1 dag de wacht houd dus volgens de theorie vele jaren later pas naar beneden gaat,toch gevonden word.. erg onlogisch allemaal.Dan heb ik het nog niet over de eindeloos volle accu`s van telefoons,camera`s en zaklampen.

avatar van Hanszel de P.
Je kunt er een boel op aan merken, maar hij verveelde niet.

Mijn insteek was 'gewoon kijken en ik zie wel' zoals ik eigenlijk altijd probeer. Hoewel het een nogal zwabberig verhaal is de ouders van die professor die kennelijk nog in leven zijn maar dan in dat vliegende ding boven de aarde, 1000+ jaar later, de aliens die komen drinken uit de bron, terwijl ze ook met die tuinslangen heel de grot door kunnen om mensen eruit te trekken etc. is het vermakelijk kijkvoer.

Verwacht geen hoogstaande science fiction of spannende 'zullen ze de verdwenen mensen vinden' film, maar een welbestede 90 minuten kijken naar iets wat ook een afstudeerproject van een filmacademie zou kunnen zijn. Leuk gedaan maar niet geniaal. Wel onderhoudend.

avatar van mjk87
Het idee is leuk, de uitwerking heel matig. Bijzonder slecht geacteerd, visueel saai en ook in die grot gebeurt lange tijd niks. Tegen het einde wordt het wel iets leuker, maar eigenlijk is de film daarvoor al verpest en wat er daarna gebeurde kon me ook weinig meer interesseren. 1,0*.