Freaks (2018)

Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Zach Lipovsky en Adam B. Stein
met Emile Hirsch, Bruce Dern en Lexy Kolker

Een gestoorde vader (Emile Hirsch) sluit zijn 7-jarige dochter Chloe (Lexy Kolker) op in huis en waarschuwt haar voor de ernstige gevaren buiten. Maar de mysterieuze Mr. Snowcone (Bruce Dern) overtuigt het meisje om te ontsnappen. Achter haar voordeur ontdekt de dappere Chloe een bizarre, bedreigende en mysterieuze nieuwe wereld. Samen met Mr. Snowcone begint ze aan een diepgaande zoektocht naar familie, vrijheid en wraak.

• vanaf 19 december te koop op dvd

avatar van Psycho-M
Goede dingen gehoord over deze Freaks.
Tweede geworden in de strijd om de silver scream award van het Imagine film festival.
Benieuwd of en wanneer deze in de Nederlandse bios gaat verschijnen.