Ready or Not (2019)

Horror / Komedie

geregisseerd door Matt Bettinelli-Olpin en Tyler Gillett
met Samara Weaving, Andie MacDowell en Mark O'Brien

Een jonge vrouw staat op het punt te gaan trouwen met haar rijke vriend. Tijdens haar huwelijksnacht wordt ze door de familie van haar man uitgenodigd om mee te doen in hun traditie. Maar dan verandert het spelletje in een dodelijk spel waarbij de deelnemers moeten vechten om te overleven.

• vanaf 26 februari 2020 te koop op dvd en blu-ray

Goeie combinatie van spanning en lachen, en Weaving bewijst een prima actrice te zijn voor horrorfilms. Er had alleen wel wat meer met huis gedaan worden, had alle kanten opgekund met zo'n dik huis en al die geheime gangen. Einde was wel vet, maar toch had ik het leuker gevonden als er niks gebeurde toen de zon opkwam, dat had passende anticlimax geweest die paste bij de humor van de film. Krijgt een 3,5 van mij!

Gisteren met Doctor Sleep weer eens positief de bios uit gestapt, vandaag naar Ready or Not had ik beter niet kunnen doen.

Ik kende de hoofdrol speelster van The Babysitter die ik deze week toevallig ook had gezien, film is in hetzelfde rare horror/comedy hoekje, alleen waar the Babysitter me nog wel kon verassen, was dit erg voorspelbaar en nergens echt leuk.

Heerlijk van genoten!! Paar keer goed moeten lachen vanwege de humor soms! Of de pech! keek lekker weg!!

avatar van DreamTech
Welkom op de bruiloft haha geweldige film niet verwacht !!