Princess Emmy (2018)

Duitsland / België / Verenigd Koninkrijk
Animatie / Familie

geregisseerd door Piet De Rycker
met de stemmen van Franka Potente, John Hannah en Ruby Barnhill

Prinses Emmy heeft een heel bijzondere gave: ze kan als enige in het land Kandis met paarden praten. Tot nu toe heeft ze een heerlijk leventje: ze spendeert tijd met haar beste vrienden in de stal, heeft het gezellig met haar familie en heeft geen enkele zorg aan haar hoofd. Als haar nicht Gizana arriveert verandert haar leven in een hel.