• 8.260.900 stemmen

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Gerald Thomas

Met onder meer: Kenneth Williams, Charles Hawtrey en Sid James

Plot Carry On Camping

"Fun and games in the great outdoors!"

Een stel vrienden probeert hun vriendinnen mee te krijgen naar een nudistenkamp. Daar aangekomen blijkt dit een familiecamping te zijn. De problemen worden groter als een buslading meisjes op de camping arriveert.

imageimage

Miss Haggard

Anthea Meeks

avatar van mrklm

mrklm

In de 17e Carry On-film is de kentering naar de smakeloze, seksistische onderbroekenlol duidelijk waarneembaar. In de openingsscène zitten de hoofdpersonen in een bioscoop te kijken naar een 'voorlichtingsfilm' over een naturistencamping en zien we al meer bloot dan we in de voorgaande 16 films bij elkaar zagen. De mannen zijn uit op escapades met de tienermeisjes van een meisjesschool die toevallig op dezelfde camping verblijven en dat leidt tot gerollebol in tenten en gegluur in de douches. Ik voel me verplicht om de overige 13 films uit de reeks ook nog te zien, maar ik vrees dat het vanaf hier alleen nog maar bergafwaarts gaat. Dat gaat een lange zit worden...

Gerelateerde tags

vakantienudist camp kamperententfield vakantiegirls' boarding schoolslapstickfarcecarry onbull english countrysideboerstockings all girls schoolinnuendoramblercamperskampeeruitrusting