• 8.666.363 stemmen

Met onder meer: William Hartnell, Shirley Eaton en Eric Barker

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Carry On Sergeant

"It’s all about a Dad . . . a Draftee . . . and a Detonation heard round the camp!"

Sergeant Grimshaw wil met pensioen in een golf van succes door de 'Star Squad'-prijs te winnen met zijn laatste peleton nieuwe dienstpichtigen. Deze groep is echter een groot zooitje. Het is aan Grimshaw om van deze hopeloze gevallen nog iets te maken.

logo tmdbimage

Peter Golightly

Horace Strong

Miles Heywood

Dick2008

De eerste film uit de lange reeks Carry on. Helaas vroeger geen Moviemeter anders had ik wel per film een kort bericht achtergelaten. Ik heb er nou een aantal gezien, maar deze goedkoop in elkaar gezette films, zijn vaak als geheel helemaal niet zo geweldig maar bevatten wel een aantal leuke scènes. Ik voel er weinig voor om alle bekeken films nou nog eens te gaan herkijken. Valt me wel iedere keer op dat het vaak goede acteurs zijn, die er toch nog wat van weten te maken.

Nogal droge humor in deze overigens ook vrij saaie film. Kenneth Connor is dan nog wel leuk. 2.0.

avatar van mrklm

mrklm

De toekomstige Dr Who [William Hartnell] is de drill-sergeant die worstelt om een prettig zootje ongeregeld [de Carry-On-gang] om te smeden tot een gedisciplineerde eenheid. De vroege Carry-Ons zijn qua opzet hetzelfde: de vaste acteurs spelen steeds hetzelfde type karakter en de verhaallijnen zijn steeds gebouwd rondom de lotgevallen van een bepaald groep beroepsbeoefenaars, in dit geval aankomende soldaten. Net als de drie opvolgers is dit zelden saai en zo nu en dan werkelijk vermakelijk, maar nooit hilarisch. Gelukkig is dit pretentieloos vermaak en duurt het slechts iets meer dan 80 minuten, zodat dit prima uit te zitten.

Dick2008

Bij de aanschaf van de dvd box hield ik er maar rekening mee dat het een miskoop kon zijn. Maar toen ik klaar was viel het nog aardig mee.

De dvd's zien er verzorgd uit, beeld goed, met Engelse ondertitels en de still gallery op al die dvd's ook handig als naslag.

Het is leuk, als nostalgie om die bekende mensen weer terug te zien in deze verder veelal wat mij betreft niet al te beste films.

Geproduceerd met een vast laag budget,"take it or leave It" zoals toch bij een heleboel films dus te zien in hoeverre de mensen van het Carry on team met hun geploeter mij aan het lachen weten te krijgen dat is ook leuk.

Dick2008

Stelletje buitenbeentjes wordt het leger ingestuurd. Traag, veel gepraat, aardig intro. Niets bijzonders maar nog best redelijk. De trainingen zijn hier en daar grappig net als Kenneth Connor als Horace.

CLAIM €100 BONUS OP JE 1E STORTING Meld je aan

Gerelateerde tags