ad
  • 8.184.193 stemmen

Carry On Again Doctor (1969)

Komedie | 89 minuten

Genre: Komedie

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Gerald Thomas

Met onder meer: Sid James, Kenneth Williams en Charles Hawtrey

Over Carry On Again Doctor

"Their latest laughter operation!"

Dr. Nookey wordt in diskrediet gebracht en wordt naar een ziekenhuis op een vergelegen eiland overgeplaatst. Hij krijgt een geheim afslankings middel van een personeelslid, Gladstone Screwer, waarna hij terug naar Engeland vliegt naar roem en rijkdom. Echter, anderen willen geld verdienen aan zijn rijkdom en sommigen willen hem gewoon weer zien vallen.

imageimageimage

Shuffling Patient

Nurse Willing

avatar van Ace Hanlon

Ace Hanlon

Geen absolute klapper, maar best een leuke film. Ik heb vaak lekker moeten lachen, en daar gaat het bij een komedie toch maar om, hè?

Mijn 4* zijn misschien wat overdreven, maar het lage gemiddelde, hier, is dat ook!

avatar van Movsin

Movsin

Merkwaardig. Meer dan 40 jaar na het verschijnen kan de BBC....en de Britten er niet genoeg van krijgen, van deze "Carry On"-serie met het klassieke groepje acteurs en een humoristisch verhaaltje vol misverstanden, grappige situaties, woord- en toespelingen en een beetje ondeugendheid. Luchtig vertier.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Variërend van verschrikkelijk flauw, tot saai, tot zo-slecht-dat-het-grappig wordt. Redelijk mee vermaakt, een meevaller na alle slechte verhalen die ik heb gehoord en gelezen.

avatar van mrklm

mrklm

Dr Nookey en Gladstone Screwer... zucht... dat soort flauwe geintjes dus. Hoewel de cast er nog steeds het beste van maakt, is dit opnieuw een Carry On-film met teveel smakeloze en vervelende grappen en grollen. Carry On Nurse en Carry On Doctor - waar dit feitelijk een vervolg op is - zijn veel leuker dan deze verzameling seksgrappen en onderbroekenhumor die de reputatie van Carry On ernstige schade opleverde. Het zou er in de resterende films helaas niet beter op worden, dus ik kijk bepaald niet uit naar de volgende film uit de serie...

Gerelateerde tags

jaren 70britscarry on ziekenhuis