Carry On Loving (1970)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Gerald Thomas
met Sid James, Kenneth Williams en Charles Hawtrey

Het 'Wedded Bliss' computerdating agentschap probeert de eenzamen samen te brengen uit het 'Much-Snoggin-in-the-Green' vakantiekamp. De eigenaar, Sidney Bliss, heeft al genoeg problemen in zijn eigen liefdesleven, maar maakt toch de poster genaamd 'The Wit to Woo'. de vreemde verzameling van hoopvollen leidt tot enkele vreemde koppelingen en jaloezie ligt om de hoek om problemen te veroorzaken.

FisherKing
Het enige wat ik me van die 'Carry on' films kan herinneren is dat ze ontzettend flauw zijn en dat ik altijd weer spijt had er naar gekeken te hebben...

Altijd wel leuk om Sidney & the Gang te zien. De 'Carry On' films zijn vaak flauw en b.v. 'Henry' en 'Don't lose your head' zijn ronduit slecht.
Maar deze was zeker weer vermakelijk...3*

avatar van mrklm
Terry Scott speelt een maagdelijke jongeman die via een huwelijksbureau [gerund door Sidney James en Hattie Jacques] aan een liefdespartner probeert te komen. Zijn naïviteit zorgt voor in ieder geval voor een soort van tegenwicht voor de flauwe seksgrappen en onderbroekenlol die ook deze film teisteren. Ik merk dat ik in de herhaling val ten opzichte van mijn recensies van eerdere Carry On-films, maar dat geldt ook voor de scenario's die Talbot Rothwell nu blijkbaar per lopende band wist te produceren. Deze is iets beter dan zijn 3 voorgangers, maar dat maakt dit bepaald nog niet tot een aanrader.