• 8.296.599 stemmen

Carry On Emmannuelle (1978)

Komedie | 88 minuten

Genre: Komedie

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Gerald Thomas

Met onder meer: Suzanne Danielle, Kenneth Williams en Kenneth Connor

Plot Carry On Emmannuelle

De knappe, sekshongerige Emmannuelle kan de lust van haar man niet meer opwekken. Uit frustratie verleidt ze een hele rij vips, inclusief de eerste minister en de Amerikaanse ambassadeur. Een jaloerse geliefde geeft een lijst met al haar overwinningen aan de pers en een schandaal volgt. Maar zal het haar ooit lukken haar man in bed te krijgen?

imageimageimage

Harold Hump

Man in Launderette

avatar van EmDee

EmDee

Komedie??? Geen platvloerse erotiek?

avatar van blabla

blabla

• 2070 berichten

Geen idee, ken deze gelukkig niet, maar als het een echte 'carry on' is is het alleen maar platvloerse onderbroeken lol.

avatar van stephan73

stephan73

Normaal gesproken vind ik zo'n Carry On film op z'n tijd wel leuk, maar dit was een van de slechtste (lees ranzigste). Slecht geacteerd, overdreven nep Frans/Engels dialect en flauwe "sex" grappen! Voor de moeite, en de leuke openingsmuziek.. **

avatar van Purmerend

Purmerend

avatar van Error_2009

Error_2009

De Carry On -reeks is best wel geinig opzich, deze nog niet gezien.

avatar van Error_2009

Error_2009

de slechtste die ik gezien heb tot nu toe. er viel niets te lachen ofwat dan ook.

avatar van Dick2008

Dick2008

Erg lang geleden dat ik de eerste Carry on film heb gezien, ik weet niet eens meer welke. Lange reeks low-budgetfilms. Heb een groot aantal van die films toch meer gezien uit nieuwsgierigheid en ook bij gebrek aan beter op de tv. Maar flauwe onderbroekenlol, Benny Hill is er toch stukken beter in.

Het heeft trouwens toch nog wel lang geduurd, maar dan eindelijk deze gezien als afsluiter. Maar wat een barslechte in de toch al niet zo geweldige rij films. Zoals gewoonlijk doen de acteurs wel weer hun best om er nog wat van te maken. Maar eigenlijk is het verspilling van talent, al kan het leuk zijn voor de echte fans. De film begint nog best aardig maar gaat heel snel acheruit, hier en daar nog wat grappig maar erg spaarzaam. Wat een hutspot deze film, maar misschien ook al gedateerd. 1.0

avatar van Quentin

Quentin

Aardigste aan de film was nog deze immer terugkerende discotrack:

YouTube - Love Crazy - By Master plan

avatar van mrklm

mrklm

De laatste 'echte' Carry On-film is veruit de slechtste. Er valt werkelijk niets te lachen in het abominable script, dat een parodie pretendeert te zijn van een filmserie die van zichzelf al zo weinig om het lijf had dat er eigenlijk weinig aan valt te parodiëren. Er is dan ook een totaal gebrek aan originele [of leuke] ideeën in deze haast onuitstaanbare film, waarbij het vooral niet meevalt om te zien hoe de laatste van de vaste castleden [Kenneth Williams, Joan Sims en Kenneth Connor] opgezadeld worden met de meest smakeloze grappen, die vaak ook niet meer dan tijdvulling zijn. Waarom drie mannen aan tafel menen hun wildste seksuele escapades met elkaar [en, nog erger, met ons] te moeten delen, is verder een raadsel. Maar wie dacht dat het dieptepunt was bereikt, heeft Carry On Columbus nog niet gezien.