• 15.803 nieuwsartikelen
  • 178.307 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.550 acteurs
  • 199.092 gebruikers
  • 9.376.964 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2865 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Dan weet ik dat ik er mijn tijd niet in moet gaan steken. Vroeger keek ik alles om overal mee te kunnen stemmen, maar dat heb ik er niet meer voor over.

Ik vind het ook niet echt een film voor jou .

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11915 berichten
  • 5318 stemmen

Noodless

• 10042 berichten
  • 6178 stemmen

Awel Climax vond ik echt slecht. Maar ieder zijn ding zeker ?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Noodless schreef:

Awel Climax vond ik echt slecht. Maar ieder zijn ding zeker ?

Ik had jouw review gezien en ook die van joolstein. Van beide een onvoldoende. Dat vond ik al een indicatie.

Btw volgende week komt Yummy (2019) uit die wil ik echt wel gaan zien in de bios

What about you Hollywood007?

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Over Climax (2018) schreef ik o.a. het volgde;

Herzien en vond deze pure bad trip nog beter dan de 1e keer met toch wel als hoogtepunt de totale ontsporing vlak voor het einde waarbij alles letterlijk op zijn kop leek te staan en dat onder de muziek van dat geweldige dansnummer Utopia van Georgio Moroder. Die geweldige jaren zeventig dansmuziek speelt voor mij toch ook wel een zeer belangrijke rol voor mijn waardering voor deze film die ik juist door die zeer genietbare muziek met gemak meerdere keren zou kunnen bekijken.

Genoegd gezegd dus, hoewel Climax nu ook weer niet direct een film is die je onder het genre horror zou plaatsen.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3845 stemmen

alexspyforever schreef:

Btw volgende week komt Yummy (2019) uit die wil ik echt wel gaan zien in de bios

What about you Hollywood007?

Zaterdag ga ik naar de avant première in aanwezigheid van de regisseur en een aantal acteurs. ik kijk hier heel erg naar uit.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3845 stemmen

Mijn volgende nominatie:

Gremlins (1984)

Collins het is weer aan jou.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Hollywood007 schreef:

(quote)

Zaterdag ga ik naar de avant première in aanwezigheid van de regisseur en een aantal acteurs. ik kijk hier heel erg naar uit.

Verdorie daar gaat het plan om met MM-leden uit de buurt af te spreken

In welke bios is het? Bij Kinepolis Hasselt heb ik gisteren nog geen data gezien van voorstellingen, vandaag nog maar eens checken. Ik zou zeggen veel plezier en verklap nog niks, ik wil er blank ingaan volgende week, wellicht donderdag of vrijdag.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13052 stemmen

Tenebre (1982)

Noodless, laat maar komen die derde nominatie.

Noodless

• 10042 berichten
  • 6178 stemmen

Trauma (2017)

wibro jij bent terug aan de beurt.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Noodless schreef:

Trauma (2017)

wibro jij bent terug aan de beurt.

Hm dat had ook nog een nominatie kunnen zijn van mij al heeft die nog wel een re-watch nodig om bij de echte favorieten te gaan horen. Maar ik twijfel er niet aan dat dit er van zal komen want de beste rape-revenge die ik tot nu toe heb gezien en een pak beter dan tijdgenoot Revenge (die uiteindelijk meer op een comedy uitdraait door bij het revenge gedeelte over de top te gaan). Veel genregenoten houden zich uiteindelijk toch nog in maar Trauma schuwt niet het geweld op zowel lichamelijk als geestelijk vlak op rake wijze in beeld te brengen. Denk dat ik deze in mijn draft op Trashepics gooi

Oh ja als ik mijn keuze maak moet jij maar zeggen of het diegene was die jij denkt dat het is.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3845 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Verdorie daar gaat het plan om met MM-leden uit de buurt af te spreken

In welke bios is het? Bij Kinepolis Hasselt heb ik gisteren nog geen data gezien van voorstellingen, vandaag nog maar eens checken. Ik zou zeggen veel plezier en verklap nog niks, ik wil er blank ingaan volgende week, wellicht donderdag of vrijdag.

In een kleine buurtcinema hier bij mij in de buurt. Heel klein maar. 3 kleine zaaltjes. Maar wel heel gezellig. ?

Shaky

• 3736 berichten
  • 13052 stemmen

alexspyforever schreef:

...... met MM-leden uit de buurt af te spreken.....

Los van jullie gesprek over Yummy, lijkt me dit sowieso een leuk idee. Gezien de plaatsnamen die ik voorbij die komen, tel ik ook als 'uit de buurt' In de toekomst zeker eens naar een horrorfilm gaan met een clubje users.

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2193 stemmen

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Hollywood007 schreef:

(quote)

In een kleine buurtcinema hier bij mij in de buurt. Heel klein maar. 3 kleine zaaltjes. Maar wel heel gezellig. ?

Ik heb gezien dat ze die in de kleine Cameo Cinema in Sint-Truiden ook gaan draaien.

Vanwaar moet jij komen Shaky?

Shaky

• 3736 berichten
  • 13052 stemmen

Zuid-Limburg (NL)

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12851 stemmen

Pop Skull voor mij

FillumGek mag weer

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ik had zelfs nog keuze tussen twee, Oculus was er een van maar ik ga toch voor het iets sfeervollere:

The Conjuring 2 (2016)

De keuze die je had verwacht, Noodless?

Dan ook maar een eentje uit de jaren 2000 en uiteraard moet er zeker eentje in zitten van mijn favoriete regisseur:

Blood Feast 2: All U Can Eat (2002)

En weer terug naar Zandadder

Noodless

• 10042 berichten
  • 6178 stemmen

alexspyforever neen.....had ik eigenlijk totaal niet verwacht. Ik dacht toch aan Trauma.

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

alexspyforever is het nodig om voor Blood Feast 2 ook Blood Feast 1 gezien te hebben?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed schreef:

alexspyforever is het nodig om voor Blood Feast 2 ook Blood Feast 1 gezien te hebben?

Neen, totaal niet. Ik vind Blood Feast 1 een matige film. De horrorfilms die HG Lewis hierna maakte vind ik een pak beter.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.