menu

Film / Cast en crew / Rowan Atkinson

zoeken in:
Hij keerde gisteravond terug in zijn rol als Mr. Bean voor de opening van de Olympics:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=aEyvaQPTJqw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=w-cLnWDTRoA

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dick2008
Wat een lange reclame

Dick2008 schreef:
Mr Bean is mijn favoriet, Live at the Hollywood Bowl en Johnny English is ook lachen. Voor de rest vind ik er niet veel aan. Atkinson zelf vind ik ook maar een saaie piet. Sterkte voor degene die zo'n iemand aan het lachen moet maken.

Heb volgens MM 6 films gezien. Het al wel iets meer zijn. Hij speelt ook nog wat kleine rollen in andere films. https://www.icheckmovies.com/lists/rowan+atkinson+filmography/the_claw/. Daarin staan ook niet-speelfilms. Volgens die lijst zal het dan 12 worden.
Eigenlijk scoren alleen die twee Mr. Bean-films nog erg hoog. Bean staat in mijn top 10 en Bean's Holiday zit ook in mijn favoriete films . Dus dat blijft een geslaagd typetje en zal wel zo blijven. Maar dat is het ook.

Die heeft ook een eigen topic: Overigen >> Televisie >> Mr. Bean

bericht verplaatst

Ze zijn er inderdaad mee bezig: Johnny English 3 . Wordt dat dan zijn laatste kunstje? Mr.Bean zal hij in ieder geval niet meer spelen, zoals hij heeft uitgesproken.

Ik vind het raar dat je bij het bereiken van je zilveren huwelijk ineens gaat scheiden, na een kwart eeuw je leven met je trouwe eega te hebben gedeeld..maar goed dat heeft totaal niets met films te maken. Wat ik overigens ook niet snap is die vreemde reclame waarin Mr. Bean over die daken loopt en na een hap uit een candybar plotsklaps verandert in een oosterse zwaardvechter met een ander gezicht. Nadat ik nu eens die hele commercial gezien heb van vier minuten snap ik er eindelijk iets meer van. Dat was zeker het filmpje wat halvetamme had geplaatst? Ik ontdekte onlangs dat hij als Mr. Bean ook nog een gastrol vervulde in Huan Le Xi Ju Ren (Top Funny Comedian) waar mij verder niets van bekend is. Bean is ook op de posters afgebeeld.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:35 uur

geplaatst: vandaag om 14:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.